JPstyle aka Jean-Paul

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
NickAlan
Vagling liefhebber
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 27 apr 2018, 15:48
Locatie: Groningen

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door NickAlan » di 03 jul 2018, 22:46

JPstyle schreef:
di 03 jul 2018, 21:19
En dan eindelijk was het zover 8-)

Vanwege een BBQ enkel het ritje naar huis gereden maar dat was zeker geen straf! De TSI is erg vlot vind ik zelf. Schakelen ging ook prima alleen even wennen aan de lange verzetten want bij de renault waren ze best kort. Morgen eens een beter stukje rijden en waarschijnlijk zelf even wassen zodat het spul van de garage eraf is (ben daar zelf niet zo een fan van). En dat kleurtje! :o :mrgreen: En zo blij met de Beats audio, heb in die renault 3 jaar met een crappy radio gereden, podcast aan en gaan.

Afbeelding
Wauw! Prachtige up! Veel plezier ermee :lol:
VOLKSWAGEN up! Beats 2018
75pk, Beatsaudio, Bi-LED 5700K, schuifdak, 16" La Boca White velgen.

Insta: dutch_upbeats

Afbeelding

Gebruikersavatar
JPstyle
Vagling liefhebber
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 28 jan 2018, 07:41
Locatie: Noord-Brabant

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door JPstyle » zo 02 sep 2018, 12:49

Vrijdagavond na het werk de UP! even een schuimbadje gegeven :mrgreen:
Afbeelding

En gisteren even een paar foto's gemaakt waar ook me eerste VW eens op de foto gezet is. Heb wel een paar geslaagde foto's waarvan dit er ook eentje is 8-)
Afbeelding

Tot op heden nog erg blij met de keuze en bevalt prima. Ergens vind ik het jammer ik voor private lease ben gegaan omdat chippen niet mag en hij staat ook wel erg hoog op zijn wielen maar ja dat zijn kleinigheidjes die niet op wegen aan de voordelen vind ik. Al had het echt wel een stuk mooier gestaan lag hij een behoorlijk stukje platter :lol:
Ford Fiesta ST-Line Vignale | Juli 2022 | 1.0 Ecoboost Mild-Hybrid 125PK
EX: Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door damianw26 » zo 02 sep 2018, 17:32

Even gemist dat de auto er al was, prachtig en veel plezier ermee! Je kan hem altijd nog overnemen na de lease en alsnog aanpassen
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door Tom Westendorp » zo 02 sep 2018, 20:13

Wow! Dikke plaat.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door Tom Westendorp » zo 02 sep 2018, 20:13

Wow! Dikke plaat.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
arend van duijn
Vagling liefhebber
Berichten: 586
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 17:04
Locatie: Katwijk

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door arend van duijn » zo 02 sep 2018, 20:24

Ik denk dat je 1 van de laatste TSIjes van nederland heb gekocht!! :shhh: :shhh: :shhh: :shhh: :shhh:

Gebruikersavatar
JPstyle
Vagling liefhebber
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 28 jan 2018, 07:41
Locatie: Noord-Brabant

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door JPstyle » za 08 sep 2018, 11:04

THX, vond de foto ook wel geslaagd idd 8-)

Al vond ik deze ook wel erg nice met de HDR functie. Jammer alleen dat ik later zag dat de reflectie van die bewakingsauto die uiteraard even langs kwam toen ik daar stond erop staat. Anders was dit echt een geslaagde foto geweest.

Afbeelding
Ford Fiesta ST-Line Vignale | Juli 2022 | 1.0 Ecoboost Mild-Hybrid 125PK
EX: Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

benny1983
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: za 17 sep 2022, 16:36

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door benny1983 » zo 18 sep 2022, 12:23

Hi Jean-Paul,

Gisteren jouw “oude” auto gekocht… over 1,5 week ophalen bij de lokale VW dealer.

Door mijn forum lid-status kan ik je geen PB sturen… ben benieuwd hoe hij je die jaren bevallen is en of er nog aandachtspunten zijn.

Groet!!
2018 High Up! TSI

Gebruikersavatar
JPstyle
Vagling liefhebber
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 28 jan 2018, 07:41
Locatie: Noord-Brabant

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door JPstyle » zo 18 sep 2022, 12:39

benny1983 schreef:
zo 18 sep 2022, 12:23
Hi Jean-Paul,

Gisteren jouw “oude” auto gekocht… over 1,5 week ophalen bij de lokale VW dealer.

Door mijn forum lid-status kan ik je geen PB sturen… ben benieuwd hoe hij je die jaren bevallen is en of er nog aandachtspunten zijn.

Groet!!
Dit vind ik dan wel weer cool om te horen, had niet verwacht dat dit zou gebeuren 8-)

Zoals je misschien wel hebt gezien in dit topic was het voor mij een Private Lease auto. En los dat ik er altijd zuinig op ben geweest en vaak stond te wassen. Heb ik er wel dus nooit naar gekeken kwa onderhoud. Dat deed gewoon de dealer 1 maal per jaar. Heb op dat punt heb ik geen aandachtspunten.

Wat ik wel kan zeggen is dat ik er in het 2e jaar een ongeval mee heb gehad waarbij iemand in de zijkant is gereden. En ik ben nogal een neuroot dus ik kon dat altijd toch zien aan de wielkast van achter en hoe de deur aansluit ten opzichte van de rechterkant. Sluit wel gewoon maar je kan zien (als je het weet iig) dat hij daar schade heeft gehad en dat het hersteld is geweest. Zo zitten (of zaten, weet niet of ze nog iets gedaan hebben bij de lease maatschappij) 2 anders gekleurde vlekjes in de wielboog.

Verder met plezier in gereden, vaak mensen toch verbaasd laten kijken bij het verkeerslicht omdat de meeste upjes altijd die 60/75pk bakkies zijn. :mrgreen:

Ben ik dan wel weer benieuwd waar hij ongeveer terecht is gekomen en of je wilt zeggen wat je er nog voor betaald hebt.

Ow heb trouwens wel 1 aandachtspuntje, maar dat is wel verholpen bij de laatste keer onderhoud. Ik gebruik altijd de handrem met parkeren en die trommeltjes hebben al eens goed vast gezeten door roestvorming. Dus daar zou ik wel opletten. Zijn ze gevoelig voor kon de hulpdienst toch melden.
Ford Fiesta ST-Line Vignale | Juli 2022 | 1.0 Ecoboost Mild-Hybrid 125PK
EX: Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Gebruikersavatar
JPstyle
Vagling liefhebber
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 28 jan 2018, 07:41
Locatie: Noord-Brabant

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door JPstyle » zo 18 sep 2022, 12:56

Om je een beter beeld te geven van de schade die de up heeft gehad.
IMG_4604.JPG
IMG_4612.JPG
IMG_4614.JPG
En als extra info kan ik ook melden dat de opvolger geen VW meer is. Maar bevalt echt heerlijk tot nu toe 8-)

Ford Fiesta St-line Vignale, die ik op het juiste moment heb besteld en wat geluk mee heb gehad. Want deze kleur en uitvoering kun je momenteel gewoon niet meer bestellen net als het pano dak 8-)
IMG_8633.jpeg
Ford Fiesta ST-Line Vignale | Juli 2022 | 1.0 Ecoboost Mild-Hybrid 125PK
EX: Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

benny1983
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: za 17 sep 2022, 16:36

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door benny1983 » zo 18 sep 2022, 12:58

Hi!

De schade is mij niet opgevallen en heb hem voor mijn gevoel goed bekeken. Hoop niet dat het mij nu ook gaat opvallen. (Terwijl ik aan het typen ben komen de foto's binnen... auw)

Er zat enkel een schade op de voorbumper bij het mistlicht aan de passagierskant. Daarnaast zat er in het interieur de A stijl/plafond een vlek.
Beide punten worden nog opgelost door de dealer voor aflevering.

Mbt tot de handrem. Daar zal ik inderdaad op moeten letten. Het is een 2e auto en afgaande op zijn voorganger zal hij veel tijd op zijn handrem doorbrengen. De vorige auto heeft uiteindelijk minder dan 2000km per jaar gereden.

Thanks en veel plezier met je nieuwe auto..
2018 High Up! TSI

Gebruikersavatar
JPstyle
Vagling liefhebber
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 28 jan 2018, 07:41
Locatie: Noord-Brabant

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door JPstyle » zo 18 sep 2022, 13:05

benny1983 schreef:
zo 18 sep 2022, 12:58
Hi!

De schade is mij niet opgevallen en heb hem voor mijn gevoel goed bekeken. Hoop niet dat het mij nu ook gaat opvallen. (Terwijl ik aan het typen ben komen de foto's binnen... auw)

Er zat enkel een schade op de voorbumper bij het mistlicht aan de passagierskant. Daarnaast zat er in het interieur de A stijl/plafond een vlek.
Beide punten worden nog opgelost door de dealer voor aflevering.

Mbt tot de handrem. Daar zal ik inderdaad op moeten letten. Het is een 2e auto en afgaande op zijn voorganger zal hij veel tijd op zijn handrem doorbrengen. De vorige auto heeft uiteindelijk minder dan 2000km per jaar gereden.

Thanks en veel plezier met je nieuwe auto..
Mistlamp schade klopt inderdaad, nooit geweten hoe dat er op is gekomen. vond dat echt waardeloos toen ik het opmerkte tijdens het wassen.
Die vlek zegt me helemaal niks in het plafond.

Nou houd er dan maar goed rekening mee met die handrem. Ik ben de up daarna iig in versnelling gaan parkeren.

Dit zijn de vlekjes die hij daar heeft. Misschien nog eens langs de dealer gaan en kijken en kunnen ze dat ook ff fixen net als de rest.
IMG_8618.jpeg
Verder wens ik jou er ook veel plezier mee, behalve die handrem heb ik er nooit geen problemen mee gehad en heb er zelf iets minder dan 10K per jaar mee gereden.
Ford Fiesta ST-Line Vignale | Juli 2022 | 1.0 Ecoboost Mild-Hybrid 125PK
EX: Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

benny1983
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: za 17 sep 2022, 16:36

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door benny1983 » zo 18 sep 2022, 13:35

Gaat helemaal goed komen! Ik zal de plekjes op de foto hierboven nog even nakijken. Anders kunnen ze dat idd gelijk meenemen. We zullen er goed voor zorgen ;)

Volgende op de lijst is om hem naar VAG techniek te brengen, al moet ik zeggen dat ik hem tijdens de proefrit al best aardig vond rijden. Maar een beetje meer PK kan nooit kwaad.
2018 High Up! TSI

Gebruikersavatar
JPstyle
Vagling liefhebber
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 28 jan 2018, 07:41
Locatie: Noord-Brabant

Re: JPstyle aka Jean-Paul

Bericht door JPstyle » zo 18 sep 2022, 13:45

benny1983 schreef:
zo 18 sep 2022, 13:35
Gaat helemaal goed komen! Ik zal de plekjes op de foto hierboven nog even nakijken. Anders kunnen ze dat idd gelijk meenemen. We zullen er goed voor zorgen ;)

Volgende op de lijst is om hem naar VAG techniek te brengen, al moet ik zeggen dat ik hem tijdens de proefrit al best aardig vond rijden. Maar een beetje meer PK kan nooit kwaad.
Doet het prima met zijn 90PK maar had ik niet geleast had ik hem ook laten chippen hoor. Al was het maar voor op de snelweg dat je wat meer power hebt. Want met binnen door rijden... Je staat al vrij snel te spinnen zeker met vochtig/nat weer.
Ford Fiesta ST-Line Vignale | Juli 2022 | 1.0 Ecoboost Mild-Hybrid 125PK
EX: Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Plaats reactie