Voorstellen en direct een vraag

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
quincyrsd
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 11 jun 2018, 10:42

Voorstellen en direct een vraag

Bericht door quincyrsd » vr 15 jun 2018, 16:41

Hallo!

Ik ben sinds afgelopen dinsdag eigenaar van mijn eerste eigen auto, een mooie skoda citigo arctic air uit 2013, met zo'n beetje alles erop. Stoelverwarming, panoramisch schuif/kanteldak, navi, arco, cruisecontrol, pdc achter, en zelfs een set met bijna nieuwe winterbanden erbij gekregen. Altijd dealer onderhouden en laatst nog de 90.000 km grote onderhoudsbeurt. Voertuig over mogen nemen van de eerste eigenaar.

Nu heb ik alleen wel meteen een vraag, de zitting aan de bestuurderskant is een beetje ingezakt. Is het mogelijk de zittingen van links en rechts om te wisselen? En heeft iemand een idee hoe duur nieuw schuim is? Ik zit namelijk ook nog met de stoelverwarming, weet niet of dat een probleem is.

Mvg,
Quincy

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Voorstellen en direct een vraag

Bericht door Autheo » vr 15 jun 2018, 17:16

Welkom met je mooie Citigo! We zien uit naar foto's!

Het antwoord op je vraag over het verwisselen van de zittingen laat ik aan anderen over die er meer verstand van hebben. Het enige dat ik weet is dat de hele stoelen niet verwisseld kunnen worden, vanwege de verstelknoppen. Alleen de zittingen wisselen lijkt me een hele klus, maar of dat zomaar kan zou ik je dus niet kunnen zeggen.

Gebruikersavatar
NickAlan
Vagling liefhebber
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 27 apr 2018, 15:48
Locatie: Groningen

Re: Voorstellen en direct een vraag

Bericht door NickAlan » vr 15 jun 2018, 17:53

Welkom!
VOLKSWAGEN up! Beats 2018
75pk, Beatsaudio, Bi-LED 5700K, schuifdak, 16" La Boca White velgen.

Insta: dutch_upbeats

Afbeelding

Gebruikersavatar
arend van duijn
Vagling liefhebber
Berichten: 586
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 17:04
Locatie: Katwijk

Re: Voorstellen en direct een vraag

Bericht door arend van duijn » vr 15 jun 2018, 18:59

Welkom!!! Veel leesplezier !

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: Voorstellen en direct een vraag

Bericht door jaappie » zo 15 jul 2018, 12:49

welkom!

je kan de stoelen wel omwisselen maar dan komt de airbag aan de binnenkant ipv de buitenkant. De de steeknoppen van de rugleuning kun je gewoon wisselen :D zijn plastickapjes die kun je eraf halen en aan de andere kant monteren.

het wisselen van de stoelen stelt niet heel veel voor alleen moet je even goed kijken en zorgen dat de accu eraf is :mrgreen:
het zijn in totaal 4 bouten die je los draait per stoel.

quincyrsd
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 11 jun 2018, 10:42

Re: Voorstellen en direct een vraag

Bericht door quincyrsd » zo 22 jul 2018, 13:08

jaappie schreef:
zo 15 jul 2018, 12:49
welkom!

je kan de stoelen wel omwisselen maar dan komt de airbag aan de binnenkant ipv de buitenkant. De de steeknoppen van de rugleuning kun je gewoon wisselen :D zijn plastickapjes die kun je eraf halen en aan de andere kant monteren.

het wisselen van de stoelen stelt niet heel veel voor alleen moet je even goed kijken en zorgen dat de accu eraf is :mrgreen:
het zijn in totaal 4 bouten die je los draait per stoel.
Mijn bedoeling was eigenlijk de vulling van de stoelen omwisselen, maar heb gelukkig in een schadeherstelbedrijf gewerkt en ken er mensen die mij kunnen helpen. Waarschijnlijk gaat het toch nieuw schuim bestellen en dit er in zetten, krijg zelf na een tijdje last van mn rug als ik in de bestuurdersstoel zit, op de passagiersstoel heb ik er geen last van.

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: Voorstellen en direct een vraag

Bericht door jaappie » ma 23 jul 2018, 17:09

Dat is dan wel weer handig!

Plaats reactie