LED Verlichting

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: LED Verlichting

Bericht door kgroot.nl » vr 22 dec 2017, 10:35

Up!
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

Joch3m
Vagling liefhebber
Berichten: 116
Lid geworden op: za 29 aug 2015, 09:44
Locatie: Purmerend

Re: LED Verlichting

Bericht door Joch3m » di 02 jan 2018, 15:31

Sorry maar kon het zo snel niet vinden in je topic. Wat kost een pakket met LED DRL en dimlicht?

gr,
Jochem
kgroot.nl schreef:Up!
Seat Mii 2012 Sport met drivepakket

Afbeelding

Joch3m
Vagling liefhebber
Berichten: 116
Lid geworden op: za 29 aug 2015, 09:44
Locatie: Purmerend

Re: LED Verlichting

Bericht door Joch3m » wo 07 feb 2018, 15:01

Dit is het lichtbeeld van de door kgroot verstrekte led h4 in een Seat Mii, alles om je heen licht op als een kerstboom door het strooilicht. Op mijn berichtje richting kgroot over de geleverde kwaliteit krijg ik geen reactie meer helaas.
Bijlagen
20180202_184731.jpg
Seat Mii 2012 Sport met drivepakket

Afbeelding

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: LED Verlichting

Bericht door kgroot.nl » wo 07 feb 2018, 15:19

Zie PB.
Soms kan je niet direct reageren als je met bijna 40 graden koorts op bed ligt ;)
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

Gebruikersavatar
Bertjuh
Vagling liefhebber
Berichten: 925
Lid geworden op: di 07 nov 2017, 19:38
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: LED Verlichting

Bericht door Bertjuh » wo 07 feb 2018, 17:49

Joch3m schreef:Dit is het lichtbeeld van de door kgroot verstrekte led h4 in een Seat Mii, alles om je heen licht op als een kerstboom door het strooilicht. Op mijn berichtje richting kgroot over de geleverde kwaliteit krijg ik geen reactie meer helaas.
Joch3m, de geleverde kwaliteit is gelijk aan de kwaliteit die wordt getoond, via een link die in dit topic staat.

Wellicht had deze ergernis voorkomen kunnen worden door het doorlezen van dit topic..
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting

AfbeeldingAfbeelding

Joch3m
Vagling liefhebber
Berichten: 116
Lid geworden op: za 29 aug 2015, 09:44
Locatie: Purmerend

Re: LED Verlichting

Bericht door Joch3m » wo 07 feb 2018, 19:19

Je bedoeld deze link?
http://vwupforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5886" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik haal hier uit dat er niks mis is met de leds maar de realiteit is anders. Ik heb wel zeker alles doorgelezen anders had ik ze niet gekocht. Heb ook eerder bij Kevin gekocht zonder problemen. verbaasde mij ook dat hij niet reageerde om mijn pb van afgelopen zondag.

En mijn post was ook omdat er nog geen duidelijke foto's beschikbaar waren van deze leds, Nicolewhiteup was er zo enthousiast over maar ook zij plaatste geen duidelijke foto's. Of mogen we alleen maar positieve reviews plaatsen?

Erfin, ben met Kevin in gesprek om tot een oplossing te komen.
Bertjuh schreef:
Joch3m schreef:Dit is het lichtbeeld van de door kgroot verstrekte led h4 in een Seat Mii, alles om je heen licht op als een kerstboom door het strooilicht. Op mijn berichtje richting kgroot over de geleverde kwaliteit krijg ik geen reactie meer helaas.
Joch3m, de geleverde kwaliteit is gelijk aan de kwaliteit die wordt getoond, via een link die in dit topic staat.

Wellicht had deze ergernis voorkomen kunnen worden door het doorlezen van dit topic..
Seat Mii 2012 Sport met drivepakket

Afbeelding

Gebruikersavatar
Bertjuh
Vagling liefhebber
Berichten: 925
Lid geworden op: di 07 nov 2017, 19:38
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: LED Verlichting

Bericht door Bertjuh » wo 07 feb 2018, 19:25

Ik zie gewoon echt geen verschil tussen de foto die Kevin heeft gepost en jouw foto.. daarom ook mijn mening..
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: LED Verlichting

Bericht door jaappie » wo 07 feb 2018, 20:04

Kgroot verkoopt een set voor €90 zie ik, bij xenonlamp.nl betaal je €120 maar heb je wel een strakker lichtbeeld van wat ik op de foto's kan zien wat er hier geupload wordt. Rij zelf een jaar rond met een set van xenonlamp.

Dit is niet om de handel van Kgroot af te nemen maar soms moet je gewoon wat meer betalen voor een product wat in dit geval een beter lichtbeeld heeft.

De andere led lampjes welke Kgroot verkoopt hoor/zie je volgens mij wel goeie verhalen over :mrgreen:

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: LED Verlichting

Bericht door kgroot.nl » do 08 feb 2018, 08:40

jaappie schreef:Kgroot verkoopt een set voor €90 zie ik, bij xenonlamp.nl betaal je €120 maar heb je wel een strakker lichtbeeld van wat ik op de foto's kan zien wat er hier geupload wordt. Rij zelf een jaar rond met een set van xenonlamp.

Dit is niet om de handel van Kgroot af te nemen maar soms moet je gewoon wat meer betalen voor een product wat in dit geval een beter lichtbeeld heeft.

De andere led lampjes welke Kgroot verkoopt hoor/zie je volgens mij wel goeie verhalen over :mrgreen:
Heb nu een setje of 50 geleverd ;)
En lever voor de 90 euro nu andere sets ;)
Prijs is 20 euro gestegen maar sets zijn ook wat anders geworden.
Probleem bij de 3 ling is de compleet waardeloze reflector helaas. Ik heb 20 107's etc gedaan en daar heb je nergens last van (zie lichtbeeld foto in het dimlicht topic).
Ben nu vollop bezig met de levering van de nieuwe sets.
Verder is het natuurlijk ook maar net afhankelijk hoe belangrijk je een tikje strooilicht vind.
En ik ben de moeilijkste niet. Terug sturen en geld terug. Doe dat bij de heren van Xenonlamp maar is ;)
@Jochem de foto van het lichtbeeld in het dimlicht topic is de Up van Nicole ;)

Dit word overigens de nieuwe versie (oftewel dezelfde als xenonlamp alleen tikje voordeliger :) :
Afbeelding
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

graafie
Vagling liefhebber
Berichten: 235
Lid geworden op: vr 12 feb 2016, 23:29

Re: LED Verlichting

Bericht door graafie » do 08 feb 2018, 18:47

Terug sturen en geld terug bij xenonlamp is ook geen probleem hoor, zelf al eens ervaren.

@kgroot.nl,
mooi dat je dezelfde H4 led lampen gaat verkopen, die zijn namelijk echt goed, alleen moest ik er een extra kanbus kabel bij kopen omdat ik problemen kreeg met knipperende lampen en start/stop systeem. Nu werkt het perfect.

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2794
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: LED Verlichting

Bericht door damianw26 » do 08 feb 2018, 21:09

Xenonlamp levert goed werk af, zowel qua dimlicht als qua service is mijn ervaring, hen naar benden halen om je eigen product op te trekken is wat jammer. Overigens zijn jouw led lampjes voor het interieur etc prima, deden het na bijna 3 jaar nog allemaal in de vorige up
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: LED Verlichting

Bericht door jaappie » do 08 feb 2018, 21:22

Ik heb ook erg goeie ervaring met xenonlamp :mrgreen:

Drive
Donateur member
Berichten: 217
Lid geworden op: di 28 feb 2017, 16:44
Locatie: Ergens in Brabant

Re: LED Verlichting

Bericht door Drive » vr 09 feb 2018, 01:45

Ik heb ook Led H4 van Xenonlamp.nl
Prima service.



Maar ik kwam dit ook tegen.
exact het zelfde :think:

https://nl.aliexpress.com/item/12V-LED- ... 0.0.3WYViV" onclick="window.open(this.href);return false;

https://nl.aliexpress.com/item/12v-Car- ... 0.0.3WYViV" onclick="window.open(this.href);return false;

Tsja... :whistle:

Gebruikersavatar
Lepeltje
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 21 aug 2017, 17:15
Locatie: Hoorn

Re: LED Verlichting

Bericht door Lepeltje » vr 09 feb 2018, 08:52

Wel grappig al die reacties en foto´s van lichtbeelden op muren. Wanneer snappen de mensen eens dat in een koplamp met reflector niks anders kan en mag dan een halogeenpit. Op veel sites staat dat gebruik van niet originele led of xenon op de openbare weg verboden is. Je wordt onderweg steeds vaker verblind door strooilicht en blijkbaar heeft iedereen die met andere pitten rijdt schijt aan een ander. Als je zelf maar meer licht hebt. Van mij mogen ze ondeugdelijke verlichting een stuk zwaarder aan gaan pakken, zelfs een artikel 5 van maken. We hebben het best verlichte netwerk aan wegen van de wereld en nog moeten de mensen klooien aan hun verlichting.
¨´s morgens voor de koffie niet zeuren¨

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: LED Verlichting

Bericht door Tom Westendorp » vr 09 feb 2018, 08:58

Gelukkig wordt er in Nederland niet al te lichtzinnig met artikel 5 omgesprongen. Voor een verkeerd lampje iemands rijbewijs afpakken gaat natuurlijk veel en veel te ver. :lol:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Lepeltje
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 21 aug 2017, 17:15
Locatie: Hoorn

Re: LED Verlichting

Bericht door Lepeltje » vr 09 feb 2018, 09:16

@Petrolhead, Het willens en wetens verblinden van medeweggebruikers lijkt mij juist in een artikel 5 passen. Voor verlichting hoeven ze je niet direct je rijbewijs in te nemen maar bij herhaling kan dit wel. Snap best dat er wegen zijn waar de verlichting wat tekort schiet maar om een ander dan maar te gaan verblinden met niet voor de openbare goedgekeurde verlichting. Maar het is een beetje als met opvoeren van scooters, het mag niet maar de spullen ervoor zijn op veel plekken te koop. Als je gepakt word loopje risico op een bekeuring of meer. Maar vraag me af, de mensen die met niet originele of niet voor bedoelde verlichting rondrijden zijn die ook zo mans om ze te laten zitten bij een apk?
¨´s morgens voor de koffie niet zeuren¨

graafie
Vagling liefhebber
Berichten: 235
Lid geworden op: vr 12 feb 2016, 23:29

Re: LED Verlichting

Bericht door graafie » vr 09 feb 2018, 10:14

[quote="Lepeltje]

Maar vraag me af, de mensen die met niet originele of niet voor bedoelde verlichting rondrijden zijn die ook zo mans om ze te laten zitten bij een apk?[/quote]

Ja hoor, geen probleem. :)

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2794
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: LED Verlichting

Bericht door damianw26 » vr 09 feb 2018, 11:41

Je bent dus ook tegen xenon en led verlichting oem? Geeft ook meer strooilicht ;)
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: LED Verlichting

Bericht door Autheo » vr 09 feb 2018, 13:24

Lepeltje schreef:Wel grappig al die reacties en foto´s van lichtbeelden op muren. Wanneer snappen de mensen eens dat in een koplamp met reflector niks anders kan en mag dan een halogeenpit. Op veel sites staat dat gebruik van niet originele led of xenon op de openbare weg verboden is. Je wordt onderweg steeds vaker verblind door strooilicht en blijkbaar heeft iedereen die met andere pitten rijdt schijt aan een ander. Als je zelf maar meer licht hebt. Van mij mogen ze ondeugdelijke verlichting een stuk zwaarder aan gaan pakken, zelfs een artikel 5 van maken. We hebben het best verlichte netwerk aan wegen van de wereld en nog moeten de mensen klooien aan hun verlichting.
Ik vermoed dat je inmiddels al wel koffie hebt gehad, dus op basis van je onderschrift mag ik nu rustig op je post reageren. ;)
Ik ben het met je eens dat het geklooi met ondeugdelijke verlichting best steviger aangepakt mag worden, maar om er nu een artikel 5 van te maken vind ik wel wat erg ver gaan. Bovendien is soms bewust gekozen alternatieve verlichting zelfs minder verblindend dan de standaard led of xenon in de hoge suv's e.d. van dure merken. En dat laatste is dan wel officieel toegestaan. Het is een bekend feit dat wetgeving gewoon soms achterloopt op de huidige technische mogelijkheden, dus ik begrijp dat men daar dan wat creatiever mee wil omgaan.
Ben het ook met je eens dat we hier in Nederland een prima verlicht wegennet hebben, en voor wie in de buitengebieden de standaard verlichting wat zwak vindt, bieden verbeterde halogeenlampen toch prima mogelijkheden. In sommige topics hier met voorbeelden van Philips en Osram is dat goed te zien.
Maar hoe jij en ik er ook over mogen denken, het probleem van verblindende tegenliggers is tamelijk hardnekkig. Voor mijn eigen comfort maak ik daarom gebruik van een nachtbril, waardoor het lichtbeeld vele malen rustiger wordt. Ik kan je aanraden daar eens naar te kijken, in plaats van je te ergeren aan al dat geklooi.

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: LED Verlichting

Bericht door kgroot.nl » vr 09 feb 2018, 13:38

Wellicht goed om de hele discussie over het hoe wat en waar van verlichting in een ander topic te doen?
Ik rij al jaren met aftermarket verlichting en zelfs bij algemene controle en apk geen probleem
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

Plaats reactie