Voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Prata
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: za 16 dec 2017, 08:29

Voorstellen

Bericht door Prata » za 16 dec 2017, 14:09

Hallo allemaal,

Hier een toekomstige Up-per, ben op zoek naar een fijn tweedehands autootje met alles erop en eraan. Na een kleine zoektocht kwam ik uit bij de Up!, de CitiGo en de Mii. Ik heb inmiddels twee mooie gezien in de High Up uitvoering en heb al wat proefritjes gemaakt, maar nog geen knopen doorgehakt. Ik ben nu al heel blij met dit forum, heb al veel gelezen over de geneugten van een Up!, helaas ook de wat minder leuke dingen zoals vochtproblemen.. hopelijk blijven die mij bespaard! Het valt me wel op dat er voornamelijk zwarte en witte te koop staan, heel zelden grijze en sporadisch een rode, maar dat is het wel zo'n beetje. En ik hou wel van een beetje kleur, nog even doorzoeken dus! :)

Groeten van Prata

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: Voorstellen

Bericht door jaappie » za 16 dec 2017, 15:27

Welkom!

Succes met de zoektocht!

Gebruikersavatar
Bertjuh
Vagling liefhebber
Berichten: 925
Lid geworden op: di 07 nov 2017, 19:38
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Bertjuh » za 16 dec 2017, 15:48

Welkom.. en veel leesplezier..!! Als je een beetje goed zoekt is een rode zo gevonden..!!
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door TwitNour » za 16 dec 2017, 16:09

Welkom. De kleuren komt gewoon doordat de zwarte en witte over het algemeen ook veel verkocht worden en de grijze en rode juist wat minder.

kawazxr
Vagling liefhebber
Berichten: 275
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 18:40

Re: Voorstellen

Bericht door kawazxr » za 16 dec 2017, 16:48

Welkom en veel leesplezier, succes met je leuke zoektocht.
VW 1.0 High UP Bluemotion

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Voorstellen

Bericht door Autheo » za 16 dec 2017, 17:19

Welkom!
Laat vooral de kleur niet leidend zijn in je zoektocht: voor je het weet raak je dan verblind voor de m.i. toch wel belangrijkere zaken, waaronder vooral de technische conditie. Neem daarbij de kleur op de koop toe, of alleen in overweging bij heel goed te vergelijken occasions. Succes met je zoektocht!

Prata
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: za 16 dec 2017, 08:29

Re: Voorstellen

Bericht door Prata » za 16 dec 2017, 17:34

Dank jullie wel allemaal! Ik kijk ook naar de technische conditie hoor, voor zover ik dat kan zien. Ik heb niet zoveel verstand van techniek namelijk. Daarom probeer ik maar zo veel mogelijk proefritjes te maken en goed te luisteren naar geluidjes en op het rijgedrag te letten. Ik kijk tot nu toe alleen bij de merkdealer, vaak zijn de wagens dealeronderhouden en dat scheelt het ook weer wat. En dan toch zijn er altijd dealers die je een Mii met een schots en scheve bumper aanbieden en dan nog beweren dat hij geen schade heeft gehad, jaja! En ik had bijna een Citigo gevonden maar daar bleek de NAP niet van te kloppen, blijft altijd goed opletten :) Maar ondanks dat is het tot nu toe een hele leuke zoektocht, hopelijk snel met goed resultaat!

Gebruikersavatar
avreenen
Donateur member
Berichten: 234
Lid geworden op: wo 15 jul 2015, 20:22
Locatie: velserbroek

Re: Voorstellen

Bericht door avreenen » za 16 dec 2017, 20:24

Welkom!

Prata
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: za 16 dec 2017, 08:29

Re: Voorstellen

Bericht door Prata » ma 18 dec 2017, 18:40

Vandaag werd ik gebeld door een dealer die onthouden had dat ik een auto met een beetje kleur wilde, hij had net een lichtblauwe ingeruild gekregen. Ze hadden hem ook nog niet eens online gezet. Het is een 75pk High Up uit 2012 en nog heel compleet uitgevoerd ook met (nep)lederen interieur, stoelverwarming en Drive pakket. Ik ben even langsgegaan en het is inderdaad letterlijk een beetje kleur! :) Het is meer een soort blauwgrijs, zeker als je hem naast een witte ziet staan. Wel grappig, die zie je niet vaak in het wild! Het zou een leuke auto voor mij kunnen zijn, maar dan moet de dealer nog even wat aan de prijs doen ;)

Valt me wel op dat het wel degelijk pittiger rijdt, de 75pk ten opzichte van de 60pk. Ik had gedacht dat het niet zoveel uit zou maken, maar ik ben inmiddels wijzer!

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Voorstellen

Bericht door Xanderv » di 19 dec 2017, 08:49

Dan ben ik wel benieuwd wat de vraagprijs is en de km’s.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Tom Westendorp » di 19 dec 2017, 09:22

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

EdUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 229
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 19:18

Re: Voorstellen

Bericht door EdUp! » di 19 dec 2017, 09:48

Als alles een beetje meezit komt er een donkerblauwe High up beschikbaar. :-)

Prata
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: za 16 dec 2017, 08:29

Re: Voorstellen

Bericht door Prata » wo 20 dec 2017, 14:17

Xanderv schreef:Dan ben ik wel benieuwd wat de vraagprijs is en de km’s.
Moet 9000 euro kosten met 70.000 op de teller. Dat ligt helaas boven budget.
Xanderv schreef:Dan ben ik wel benieuwd wat de vraagprijs is en de km’s.
Heb jij er eentje te koop?

Plaats reactie