Tom zijn Brabus. Pipercross p14 pssssht

Plaats hier een topic van je andere auto.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Tom Westendorp » do 10 jul 2014, 21:55

broker schreef:Maar de tank van de Aygo is toch net als de UP 35 liter? Of heb ik het mis.

Gr.Jan
Klopt. Maar met 300 kilometer per dag houd dat in dat je niet twee dagen kunt rijden zonder te tanken. Trust me I know. Afgelopen week stond ik 5 kilometer voor huis ineens in de berm stil. :mrgreen:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

broker
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 29 jun 2014, 01:44

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door broker » vr 11 jul 2014, 10:35

Kon je fijn een stukje lopen. Scheelde ook weer een bezoekje sportschool :lol:
Groove UP,hot orange,75pk,semi-automaat,panoramadak,ypsilon velgen,DAB+ Fenderaudio.

Gebruikersavatar
StefanK-Mii
Vagling liefhebber
Berichten: 138
Lid geworden op: za 15 feb 2014, 21:46
Locatie: Assen

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door StefanK-Mii » vr 11 jul 2014, 17:21

broker schreef:Maar de tank van de Aygo is toch net als de UP 35 liter? Of heb ik het mis.

Gr.Jan
Dat zou goed kunnen maar 2x280 is toch al 560km, zelf gister voor het eerst getankt met de Mii na 580 km (b.c. gaf 50km resterend aan).

Dus idd 1x in de 2 dagen dan tanken.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack

Touchwood
Vagling liefhebber
Berichten: 700
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 13:31

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Touchwood » vr 11 jul 2014, 17:46

En Tom rijdt ook vast niet bedaard met de Aygo. ;-)
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

pkfreak
Vagling liefhebber
Berichten: 356
Lid geworden op: ma 23 jun 2014, 18:45

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door pkfreak » vr 11 jul 2014, 19:37

Petrolhead Tom schreef:Ronde 1!

Met een Aygo een 911 voorbij. COOL!!
Gr. Michel

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Tom Westendorp » za 12 jul 2014, 12:04

Touchwood schreef:En Tom rijdt ook vast niet bedaard met de Aygo. ;-)
You'd be surprised! haha. Echt als een slome slak op de weg. 120 de hele weg. Harder rijden heeft ten eerste geen nut en maakt dat ik alleen maar eerder moet tanken. Momenteel moet ik ook nog eens veel korte stukjes door het centrum van Hilversum rijden dus dat zorgt er voor dat ik net niet twee keer op en neer kan en nu dus elke dag moet tanken. Net niet als in: ik stond afgelopen week 4 kilometer van huis zonder brandstof. :lol:

@pkfreak waarschijnlijk is het voor de komende tijd wel gedaan met het circuit rijden. Ik ben me aan het oriënteren om een nieuwe richting in te slaan wat autohobby betreft.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

pkfreak
Vagling liefhebber
Berichten: 356
Lid geworden op: ma 23 jun 2014, 18:45

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door pkfreak » za 12 jul 2014, 12:10

Petrolhead Tom schreef:
Touchwood schreef:En Tom rijdt ook vast niet bedaard met de Aygo. ;-)
You'd be surprised! haha. Echt als een slome slak op de weg. 120 de hele weg. Harder rijden heeft ten eerste geen nut en maakt dat ik alleen maar eerder moet tanken. Momenteel moet ik ook nog eens veel korte stukjes door het centrum van Hilversum rijden dus dat zorgt er voor dat ik net niet twee keer op en neer kan en nu dus elke dag moet tanken. Net niet als in: ik stond afgelopen week 4 kilometer van huis zonder brandstof. :lol:

@pkfreak waarschijnlijk is het voor de komende tijd wel gedaan met het circuit rijden. Ik ben me aan het oriënteren om een nieuwe richting in te slaan wat autohobby betreft.
Mag ik vragen wat voor een autohobby?
Gr. Michel

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Tom Westendorp » za 12 jul 2014, 12:14

Uiteraard! Meer van dit werk:

Afbeelding

Maar dan uiteraard met een auto die niet erg voor de hand ligt. Momenteel ben ik de verschillende mogelijkheden uiteen aan het zetten. :lol:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Autheo » za 12 jul 2014, 13:35

Petrolhead Tom schreef:Uiteraard! Meer van dit werk:

Afbeelding

Maar dan uiteraard met een auto die niet erg voor de hand ligt. Momenteel ben ik de verschillende mogelijkheden uiteen aan het zetten. :lol:
Leuk! Heb daarmee uitstekende ervaringen met een......echte Lada Niva! Voor dat werk heerlijk basic, en redelijk comfortabel. En nog echt lekker werken zonder stuurbekrachtiging en zo. En bijkomend voordeel: naast een Vagling prima betaalbaar! Een idee misschien?

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Tom Westendorp » za 12 jul 2014, 14:04

Lada Niva wordt het sowieso niet. Daar heb ik al eens mee gereden. Dat is niks voor mij. Ik wil niet meerdere auto's, dat heb ik destijds al met de Panda en de MX5 gedaan maar dat vond ik helemaal niks. Je bent maandelijks teveel geld kwijt en je hebt nooit tijd om met beide te rijden, tel daarbij op dat ik de auto's niet thuis kan stallen en dus eerst naar mijn garage moet om de auto op te halen waar ik mee wil rijden.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

pkfreak
Vagling liefhebber
Berichten: 356
Lid geworden op: ma 23 jun 2014, 18:45

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door pkfreak » za 12 jul 2014, 19:06

4x4 erg leuk, alleen in Nederland helaas steeds beperkter te gebruiken. Een van m'n eerste auto's was een Suzuki Samurai Blue Lagoon. Toen kon je nog de tankbanen op en bijvoorbeeld over de uiterwaarden/stranden rijden!! Overigens heb ik ook een MX-5 gehad, waar ik heerlijke km's mee heb gemaakt. Ik kan me nog een ritje herinneren Zuid Frankrijk - NL in minder dan 10 uur. Ik was wel helemaal gebroken.
Gr. Michel

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Autheo » za 12 jul 2014, 20:44

Petrolhead Tom schreef:Lada Niva wordt het sowieso niet. Daar heb ik al eens mee gereden. Dat is niks voor mij. Ik wil niet meerdere auto's, dat heb ik destijds al met de Panda en de MX5 gedaan maar dat vond ik helemaal niks. Je bent maandelijks teveel geld kwijt en je hebt nooit tijd om met beide te rijden, tel daarbij op dat ik de auto's niet thuis kan stallen en dus eerst naar mijn garage moet om de auto op te halen waar ik mee wil rijden.
Nou Tom, je maakt ons wel weer heel nieuwsgierig! In veel posts laat je blijken dat je toch echt voor een Vagling gaat. Nu geef je aan een nieuwe autohobby in beeld te hebben, met een foto van een 4x4. Maar tegelijkertijd wil je maar één auto, die voor die nieuwe hobby niet zo voor de hand ligt... Wil je soms een Cross-Up, en daarmee de onverharde wegen opgaan? Met zo'n daktent van een Landrover? ;)

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door oppermii » za 12 jul 2014, 22:56

7000km off-road?

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Tom Westendorp » zo 13 jul 2014, 19:20

Ik sluit nog niks uit ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door henri » zo 13 jul 2014, 22:24

Tom en een VAG-ling: zo dichtbij en zo ver weg... ;)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Tom Westendorp » zo 19 okt 2014, 12:38

henri schreef:Tom en een VAG-ling: zo dichtbij en zo ver weg... ;)
Weer niet!

Sinds september heb ik nieuw werk. Daar krijg ik op termijn een lease auto. Ik heb al aangegeven dat ik graag in een up! zou rijden en dat is geen probleem. Die up! komt er dus. Maar dat kan nog wel een jaar duren.

Wat doe je dan? Doorrijden in een Aygo die je vanuit de grond van je hart niet echt een fijne auto vind of toch maar weer iets cools kopen?

Dat laatste natuurlijk. Watch this space. :dance:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Autheo » zo 19 okt 2014, 13:24

Petrolhead Tom schreef:
henri schreef:Tom en een VAG-ling: zo dichtbij en zo ver weg... ;)
Weer niet!

Sinds september heb ik nieuw werk. Daar krijg ik op termijn een lease auto. Ik heb al aangegeven dat ik graag in een up! zou rijden en dat is geen probleem. Die up! komt er dus. Maar dat kan nog wel een jaar duren.

Wat doe je dan? Doorrijden in een Aygo die je vanuit de grond van je hart niet echt een fijne auto vind of toch maar weer iets cools kopen?

Dat laatste natuurlijk. Watch this space. :dance:
Petrolhead Tom...., waar die 'spirit' in je hoofd toe leidt, is steeds weer iets onverwachts..... ;)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Tom Westendorp » zo 19 okt 2014, 13:56

Klopt! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Tom Westendorp » di 21 okt 2014, 06:40

Ik heb hem! Ik zal vandaag even foto's maken! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Tom zijn Aygo velgen pagina 7!

Bericht door Jos Bosch » di 21 okt 2014, 13:19

Dan ben ik eens benieuwd Tom :shock:
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Plaats reactie