Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bent u een commerciële partij en wilt u zaken verkopen via dit forum, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door merkx352 » za 28 jun 2014, 11:12

Helaas zullen we deze inkoopactie NIET door laten gaan.

Gebruikersavatar
Ome Rolph
Vagling liefhebber
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:56
Locatie: Zwaag

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Ome Rolph » za 28 jun 2014, 12:11

:(
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Jos Bosch » za 28 jun 2014, 12:33

richardm35 schreef:Bestel ze bij auto led plaza zijn ze zo ie zo al goedkoper en ik weet zeker als er meer zijn geeft ie nog meer kortin


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Sorrie. En misschien spreek ik voor mijn beurt maar het lijkt mij als een sponsor van het forum iets aanbied je niet in zijn topic over anderen gaat beginnen.
Hoop niet dat Eric daarom deze actie niet meer laat doorgaan.

Want was namelijk een goede aanbieding.En ook nog 1jaar garantie op de lampen.

Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door merkx352 » za 28 jun 2014, 13:10

Hallo Jos ,

Je slaat de spijker op zijn kop.

Eric

Gebruikersavatar
Gaaf01
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 16 jan 2013, 20:11

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Gaaf01 » za 28 jun 2014, 16:42

En dat terwijl onze Eric dus altijd zijn best doet. Jammer voor de forum leden die wel gebruik hadden willen maken van deze aanbieding.
Laat je niet ontmoedigen Eric, je wordt echt gewaardeerd!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door el coche SEAT » za 28 jun 2014, 17:34

Gaaf01 schreef:En dat terwijl onze Eric dus altijd zijn best doet. Jammer voor de forum leden die wel gebruik hadden willen maken van deze aanbieding.
Laat je niet ontmoedigen Eric, je wordt echt gewaardeerd!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ben het helemaal met je eens.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door JuP ! » za 28 jun 2014, 17:39

Ik vinden het zeer triest hoe aanbiedingen ed. van forum-sponsoren, en Eric in het bijzonder, meteen afgekraakt worden.
Terwijl hij de prijs nog scherper maakte, door de prijs mét verzending af te ronden naar €40,-.
merkx352 schreef:
JCC schreef:Inclusief bezoring is dat?

Wel even mooi rond bedrag zeggen... 40,- ?? :D

Dan weet de rest dat ook.
Oke , inclusief de bezorging thuis voor € 40.00 incl btw
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

RaymonK
Vagling liefhebber
Berichten: 106
Lid geworden op: za 15 sep 2012, 20:05

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door RaymonK » za 28 jun 2014, 18:57

Heel jammer maar ik begrijp het volkomen!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Tom Westendorp » za 28 jun 2014, 19:23

Triest en walgelijk! Wat bezield je? Doe normaal man! Ik vind het echt super asociaal en ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik snap werkelijk niet hoe je het in je hoofd haalt om in het topic van een sponsor zulke berichten te plaatsen. Als je ziet wat de sponsoren allemaal voor de leden doen, hoeveel tijd en energie er in gestoken wordt. Vaak wordt er nog geen euro aan verdient is het allemaal net kostendekkend en dan wordt er weer een "tip" gegeven voor een andere site.

Ik vind dit echt alle fatsoensnormen te buiten gaan en stel daarom per direct een ban van een maand in voor de volgende die graag "behulpzaam" wil zijn. Erg jammer dat er op deze manier weer een fantastisch initiatief van Erik om zeep geholpen wordt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Xanderv » za 28 jun 2014, 19:25

Misschien omdat mensen hier nieuw zijn dat ze een sponsor als Eric niet waarderen?

Eric regelt echt veel voor ons en ik hoop dat Eric wel inziet dat er zat mensen zijn die zijn inspanningen wel waarderen.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Tom Westendorp » za 28 jun 2014, 19:30

Daar heb ik ook aan gedacht Xander maar het maakt geen donder uit of je nieuw bent of niet. Er zijn dingen die je gewoon niet doet. Je gooit geen kind van 4 voor een bus, je trapt geen bejaarde in de rug en je gaat ook niet in een topic van een sponsor aangeven waar je een bepaald product nog goedkoper kunt krijgen. Dat doe je gewoon niet.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door el coche SEAT » za 28 jun 2014, 20:52

Petrolhead Tom schreef:Daar heb ik ook aan gedacht Xander maar het maakt geen donder uit of je nieuw bent of niet. Er zijn dingen die je gewoon niet doet. Je gooit geen kind van 4 voor een bus, je trapt geen bejaarde in de rug en je gaat ook niet in een topic van een sponsor aangeven waar je een bepaald product nog goedkoper kunt krijgen. Dat doe je gewoon niet.
+1
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Gebruikersavatar
Frank1020
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 21:08

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Frank1020 » zo 29 jun 2014, 10:29

Erg jammer dat de actie is afgeblazen, maar wel begrijpelijk. Had er graag gebruik van gemaakt. Mooie aanbieding voor een scherpe prijs inclusief de verzending en niet te vergeten de goede service!! Ik waardeer de inzet van de sponsor en hopelijk komt er binnenkort nog een nieuwe mogelijkheid :-) of een andere mooie aanbieding! Blijf doorgaan Eric!

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door JoVe » zo 29 jun 2014, 22:31

merkx352 schreef:Beste leden ,

Ik heb een inkoopvoorstel neergelegd bij de leverancier van de Canbus led dagrijverlichting.
als ik 20 sets bij elkaar krijg kan ik een prijs bieden van € 35.00 ( € 11.95 korting ) voor deze fantastische lampjes.

Overeengekomen met xenonlamp.nl


Afbeelding

Jammer ben al voorzien met deze super led dagrijverlichting.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
D-SUP!
Forum newbie
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 18 sep 2013, 06:30

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door D-SUP! » ma 30 jun 2014, 06:34

En bedankt... Jammer dat dit zo moet eindigen. Eric, alsnog bedankt voor de moeite en ik hoop dat je toch nog van gedachten verandert.

Groeten Daan
Volkswagen Groove Up! 60pk BMT | Oryx white pearl | Panorama dak

Gebruikersavatar
JCC
Vagling liefhebber
Berichten: 244
Lid geworden op: za 01 feb 2014, 10:49

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door JCC » ma 30 jun 2014, 07:27

Als eerste mijn excusses omdat ik vroeg wat de bezorgkosten zijn en dat ik vroeg of het bijvoorbeeld 40,- compleet kon zijn.
Dat was nadat ik op hun site had gekeken wat de bezorgkosten zijn en ik zat er iets van 90 cent naast.
En om eerlijk te zeggen had ik na het posten wel het gevoel van "is het wel tof om zoiets te posten?"
Maar al snel werdt er positief gereageerd. En ik dacht ach is denk ik alleen maar positief voor de groepsbuy.
(groepsbuy is iets waar ik nog nooit aan heb meegedaan maar omdat ik een tijd terug al wat bij de sponser positief wat had besteld dacht ik laat ik maar eens mee doen).

Dus nogmaals mijn excusses. :)

En dat de sponser zich terugtrekt van de groupsbuy nadat er ook een andere webwinkel worden genoemd kan ik helemaal begrijpen.
Al is het niet op het eerste gezicht duidelijk dat de groupsbuy van een bedrijf afkomt (ik moest ook even zoeken van welk bedrijf is die merkx352 nu).

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Tom Westendorp » ma 30 jun 2014, 13:25

JCC schreef:Als eerste mijn excusses omdat ik vroeg wat de bezorgkosten zijn en dat ik vroeg of het bijvoorbeeld 40,- compleet kon zijn.
Dat was nadat ik op hun site had gekeken wat de bezorgkosten zijn en ik zat er iets van 90 cent naast.
En om eerlijk te zeggen had ik na het posten wel het gevoel van "is het wel tof om zoiets te posten?"
Maar al snel werdt er positief gereageerd. En ik dacht ach is denk ik alleen maar positief voor de groepsbuy.
(groepsbuy is iets waar ik nog nooit aan heb meegedaan maar omdat ik een tijd terug al wat bij de sponser positief wat had besteld dacht ik laat ik maar eens mee doen).

Dus nogmaals mijn excusses. :)

En dat de sponser zich terugtrekt van de groupsbuy nadat er ook een andere webwinkel worden genoemd kan ik helemaal begrijpen.
Al is het niet op het eerste gezicht duidelijk dat de groupsbuy van een bedrijf afkomt (ik moest ook even zoeken van welk bedrijf is die merkx352 nu).
Het gaat denk ik niet over jouw post. Richardm heeft deze groupbuy de nek omgedraaid.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door merkx352 » ma 30 jun 2014, 13:35

Petrolhead Tom schreef:
JCC schreef:Als eerste mijn excusses omdat ik vroeg wat de bezorgkosten zijn en dat ik vroeg of het bijvoorbeeld 40,- compleet kon zijn.
Dat was nadat ik op hun site had gekeken wat de bezorgkosten zijn en ik zat er iets van 90 cent naast.
En om eerlijk te zeggen had ik na het posten wel het gevoel van "is het wel tof om zoiets te posten?"
Maar al snel werdt er positief gereageerd. En ik dacht ach is denk ik alleen maar positief voor de groepsbuy.
(groepsbuy is iets waar ik nog nooit aan heb meegedaan maar omdat ik een tijd terug al wat bij de sponser positief wat had besteld dacht ik laat ik maar eens mee doen).

Dus nogmaals mijn excusses. :)

En dat de sponser zich terugtrekt van de groupsbuy nadat er ook een andere webwinkel worden genoemd kan ik helemaal begrijpen.
Al is het niet op het eerste gezicht duidelijk dat de groupsbuy van een bedrijf afkomt (ik moest ook even zoeken van welk bedrijf is die merkx352 nu).
Het gaat denk ik niet over jouw post. Richardm heeft deze groupbuy de nek omgedraaid.

Juist , die van het ronde bedrag vond ik namelijk heel scherp ! :D

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door merkx352 » ma 30 jun 2014, 14:00

Beste JCC , Ome Rolph , Frank 1020 , RaymonK

Jullie hebben een PB van me ontvangen.

Gebruikersavatar
klaas
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: za 02 feb 2013, 13:48

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door klaas » ma 30 jun 2014, 15:15

klaas schreef:
merkx352 schreef:Beste leden ,

Ik heb een inkoopvoorstel neergelegd bij de leverancier van de Canbus led dagrijverlichting.
als ik 20 sets bij elkaar krijg kan ik een prijs bieden van € 35.00 ( € 11.95 korting ) voor deze fantastische lampjes.

Overeengekomen met xenonlamp.nl


Afbeelding
ook ik heb gister een matten set (ook geen korting meer) en deze lampjes besteld a €46,95 :(
P.S ik bedoel hier niks slechts mee " ook ik heb gister een matten set (ook geen korting meer) en deze lampjes besteld a €46,95" was meer net als POP UP! zei dat hij net de dag ervoor een setje besteld had, ik dacht jammer van de korting want het was een leuke actie.

groet Klaas Hoogendijk

Plaats reactie