Voorstellen is wenselijk.

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!

Verplicht voorstellen is een goed idee.

Je mag 1 optie selecteren

 
 
Bekijk resultaten

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Tom Westendorp » za 02 nov 2013, 11:26

Welkom allemaal! Leuke uiteenlopende nieuwe leden! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

damnsharp
Forum newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 13 nov 2013, 14:14

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door damnsharp » wo 13 nov 2013, 14:22

Hoi, ben trotse bezitter van VW High Up 2013 benzine. Fantastische auto. Nog ietsjes ruimer (op bagageruimte na) dan mijn vorige auto (Skoda Fabia Greenline diesel) alleen wel wat minder zuinig (1:20 ipv 1:23). Ben er trots op, dat had ik bijmijn vorige auto niet. Wat nog extra leuk maakt dat deze ABT striping heeft. Had niet gehoeven maar is wel leuk. Ook wel handig dat hill assist en navigatie Garmin (Navigon) valt niet tegen (ben TT gewend).
Groet!

Plù
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 15 nov 2013, 21:16

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Plù » vr 15 nov 2013, 21:22

Dit is vrij persoonlijk. de een vind het belangrijk, de ander niet.
verplicht.. dan hangt men een of ander verhaaltje op vrijwillig en zij die zich voorstellen zullen iets opener zijn.
Dus neen... niet verplicht. maar wenselijk voor diegene die dit forum willen gebruiken.

Voor mij..
Ik ben Peter Lurix ofwel Plù
Mijn Seat Mii is nog niet geleverd maar vanaf de eerste week januarie is het een feit.
wilde in eerste instantie een High UP! Echter de VW was zomaar even anderhalve rug duurder voor de vergelijkbare Mii Chill Out. Voor het verschil heb ik dus Lederen bekleding, Originele allesdrager, Lichtmetalen winterwielen en dan is er ook nog iets over voor de trekhaak om mijn fietsendrager te gebruiken.
Maar wat een rijke uitrusting in die Drieling. Heel anders dan in mijn huidige Peugeot 107. Die gaat naar mijn vrouw ende kinders. kunnen zij hun no claim mee opbouwen.

Okè, dat was mijn introductie..

Greetzz..
Plù

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Tom Westendorp » vr 15 nov 2013, 21:47

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door up! » vr 15 nov 2013, 23:07

Voorstellen in een eigen topic is wenselijk. Dit topic gaat alleen over de vraag of voorstellen wenselijk is.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Pop Up! » zo 17 nov 2013, 13:55

up! schreef:Voorstellen in een eigen topic is wenselijk. Dit topic gaat alleen over de vraag of voorstellen wenselijk is.

Ja, dat dacht ik ook. Beetje verwarrend zo allemaal. Maar voor degene die zich hier allemaal voor hebben gesteld Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

florisappelaar
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 17 nov 2013, 21:23

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door florisappelaar » ma 18 nov 2013, 14:25

Kan ik pas privé berichten sturen als ik mijzelf heb voorgesteld, klopt dat?

Enigszins overdreven maar ik begrijp de reden wel.

Gebruikersavatar
Reeve
Forum newbie
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 23 dec 2013, 22:27
Locatie: Noord-Holland

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Reeve » za 28 dec 2013, 23:16

florisappelaar schreef:Kan ik pas privé berichten sturen als ik mijzelf heb voorgesteld, klopt dat?

Enigszins overdreven maar ik begrijp de reden wel.
Na 2 of 3 berichten geplaatst te hebben op het forum kan je privé berichten versturen.
Move UP! | 60 PK | BlueMotion | 3-deurs | Candy White | Maps&More | Executive | Reservewiel | Polo 6R antenne | Armsteun | Getinte ramen |

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Tom Westendorp » zo 29 dec 2013, 12:18

florisappelaar schreef:Kan ik pas privé berichten sturen als ik mijzelf heb voorgesteld, klopt dat?

Enigszins overdreven maar ik begrijp de reden wel.
Dus is het ook niet overdreven. ;) het is inderdaad nodig om eerst een aantal forum bijdrages te plaatsen. Welkom op het forum en veel plezier! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

pvw
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 04 jan 2014, 14:03
Locatie: emmen

Even voorstellen

Bericht door pvw » za 04 jan 2014, 14:08

Hallo,

Vandaag heb ik onze Ford Ka 2011 ingeruild voor een Move -up 55kw zwart met 16000km

Na een aantal New Beetle's en 2 x Ford Ka weer terug bij VW kleinste.
up 75 pk (2x zwart en Wit)

AMiko
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 08 jan 2014, 08:46

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door AMiko » wo 08 jan 2014, 08:55

Hoi hoi,

Ik ben sinds 6 weken eigenaar van een tweedehands zilveren High Up! Tot nu toe ben ik grotendeels ontevreden over de auto. Dit heeft gedeeltelijk te maken met de communicatie met de dealer(ligt niet aan de auto), maar ook met kleine mankementen.
De handsfree telefoon verbinding is slecht te verstaan voor de andere partij. Er zit een tik in mijn rem bij opkomen. De accu is na een weekje stilstaan al leeg en kapot. Het navigatiesysteem is lastig te bevestigen, je moet deze heel goed aandrukken wil hij goed vastzitten(en hij er dus niet afvallen met andere gevolgen van dien). Er zit geen verlichting in de achterbak(bij daglicht de auto bekeken dus was niet opgevallen). De centrale deurvergrendeling werkt niet altijd.

De auto rijdt verder lekker en ligt goed op de weg, stuurt prettig en is lekker compact. Daar heb ik niet over te klagen.

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die mankementen bij hun Up hebben, zoals de accu. Ik vraag me namelijk af of het aan mijn auto ligt, of algemeen aan de Up, vandaar mijn aanmelding hier. Ik ben nog in onderhandeling met de dealer hierover, dus ik kan wel wat extra ervaringen gebruiken om mijn beeld beter te vormen.

Groetjes!

Wally-81
Forum newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: do 06 mar 2014, 19:51

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Wally-81 » do 06 mar 2014, 19:57

Hoi allemaal!

Ik wilde me even voorstellen, ik ben Walter, en kom uit Zuid-Holland.
Ik had 2 weken geleden een Seat MII besteld, en sinds dien ben ik helemaal happy :D
Ook omdat het mijn eerste auto is, aangezien ik 13 jaar met de auto van de zaak heb gereden, dus extra bijzonder nu :mrgreen:

Hopelijk kan ik snel mijn nieuwe MII laten zien, alleen moet nog even 2 maanden wachten!
Seat MII, Dynamic Sport 2014

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door RobertJ » za 08 mar 2014, 19:33

AMiko schreef:Hoi hoi,

Ik ben sinds 6 weken eigenaar van een tweedehands zilveren High Up! Tot nu toe ben ik grotendeels ontevreden over de auto. Dit heeft gedeeltelijk te maken met de communicatie met de dealer(ligt niet aan de auto), maar ook met kleine mankementen.
De handsfree telefoon verbinding is slecht te verstaan voor de andere partij. Er zit een tik in mijn rem bij opkomen. De accu is na een weekje stilstaan al leeg en kapot. Het navigatiesysteem is lastig te bevestigen, je moet deze heel goed aandrukken wil hij goed vastzitten(en hij er dus niet afvallen met andere gevolgen van dien). Er zit geen verlichting in de achterbak(bij daglicht de auto bekeken dus was niet opgevallen). De centrale deurvergrendeling werkt niet altijd.

De auto rijdt verder lekker en ligt goed op de weg, stuurt prettig en is lekker compact. Daar heb ik niet over te klagen.

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die mankementen bij hun Up hebben, zoals de accu. Ik vraag me namelijk af of het aan mijn auto ligt, of algemeen aan de Up, vandaar mijn aanmelding hier. Ik ben nog in onderhandeling met de dealer hierover, dus ik kan wel wat extra ervaringen gebruiken om mijn beeld beter te vormen.

Groetjes!
Ik zou er zeker even een eigen topic over aanmaken, om niet het voorsteltopic geheel te kapen. Over het algemeen heb ik iig niets vernomen van vergelijkbare klachten en zelf ook niet ervaren. Jammer! De verlichting is helaas wel een producteigenschap maar daarvooor zijn al diverse forumoplossingen aangedragen. Die van nijntje is tot nu toe het origineelst.

Sent from my XT897

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door RobertJ » za 08 mar 2014, 19:33

Wally-81 schreef:Hoi allemaal!

Ik wilde me even voorstellen, ik ben Walter, en kom uit Zuid-Holland.
Ik had 2 weken geleden een Seat MII besteld, en sinds dien ben ik helemaal happy :D
Ook omdat het mijn eerste auto is, aangezien ik 13 jaar met de auto van de zaak heb gereden, dus extra bijzonder nu :mrgreen:

Hopelijk kan ik snel mijn nieuwe MII laten zien, alleen moet nog even 2 maanden wachten!
Welkom en wachtze!

Sent from my XT897

buurmat
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 15:15

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door buurmat » do 20 mar 2014, 12:00

Hallo ik Martin woon in Hilversum
ik rij een VW High UP met een radiaal pakket, over het ijdel in deze UP ben ik zeer tevreden, ik heb hem nu bijna 2 jaar


zal binnenkort een foto plaatsen van mij UP

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Tom Westendorp » do 20 mar 2014, 14:15

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Rob Up!
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 23 mar 2014, 20:29

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Rob Up! » vr 28 mar 2014, 20:31

Hallo ,

Ik ben Rob woon in Geldrop

Heb een High Up! kleur zilver grijs.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Tom Westendorp » vr 28 mar 2014, 20:32

Rob Up! schreef:Hallo ,

Ik ben Rob woon in Geldrop

Heb een High Up! kleur zilver grijs.
Welkom Rob! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Upjetake
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: za 05 apr 2014, 21:27

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Upjetake » zo 06 apr 2014, 09:48

Hallo mijn naam is Willem en ik heb een witte up uit maart 2013

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Tom Westendorp » zo 06 apr 2014, 09:57

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie