Toch na lange tijd besloten om een Mijn auto topic aan te maken.
Het is een "Deep Black Pearl" 4 deurs Move Up! 60 pk BMT die ik nu een maandje of twee heb.
Standaard opties:
* Maps & More
* Climatic
* Radio 'rcd 215'
* Executive pakket
* Luxe platen
* Zonder Up! en BMT logo
Gedaan:
* Ramen achter tinten (gedaan bij Leroy!)
* Middenarmsteun
* 17 Inch zomerwielen
* Philips Silvervision knipperlichten voor
* Bi-Xenon verlichting
* VW Naafkappen
* Korte antenne
To-do list:
* Witte dagrijverlichting (indien de led's zich bewezen hebben)
* Smoke glaasjes bij de zijknipperlichten
* Speakers uitbreiden (achterportieren en tweeters, liefst met behoud originele radio)

Knappe auto, lijkt mijne wel. Maar waarom niet alles getint? En wat is CEB? Verlagen echt een aanrader, al zie ik het niet goed, maar voelen zeker wel, hij stuurt lekker strak door (scherpe) bochten na Eibach verlaging. Ik heb voor de Eibach Pro Kit, bij Leo's Auto Service in Dirksland € 350,- betaald, dat is de set + montage en uitlijnen. Toen ik bij Auto Hoogenboom (Dealer) informeerde kreeg ik als adviesprijs € 605,- Dat is dus nogal een flink verschil.
 Knappe auto, lijkt mijne wel. Maar waarom niet alles getint? En wat is CEB? Verlagen echt een aanrader, al zie ik het niet goed, maar voelen zeker wel, hij stuurt lekker strak door (scherpe) bochten na Eibach verlaging. Ik heb voor de Eibach Pro Kit, bij Leo's Auto Service in Dirksland € 350,- betaald, dat is de set + montage en uitlijnen. Toen ik bij Auto Hoogenboom (Dealer) informeerde kreeg ik als adviesprijs € 605,- Dat is dus nogal een flink verschil. Als ik dichter bij Nuenen had gewoont was ik zeker bij hun gegaan, dat heb ik vanmorgen ook tegen Martin gezegd toen ik hem sprak, echter Dirksland is slechts een klein half uurtje van Barendrecht, zodoende ben ik bij Leo's gegaan.
 Als ik dichter bij Nuenen had gewoont was ik zeker bij hun gegaan, dat heb ik vanmorgen ook tegen Martin gezegd toen ik hem sprak, echter Dirksland is slechts een klein half uurtje van Barendrecht, zodoende ben ik bij Leo's gegaan.

?
 ?
 tijdens koopavond, morgen maar eens nieuwe poging wagen
 tijdens koopavond, morgen maar eens nieuwe poging wagen