Vandaag definitief dat de levering van onze Up! a.s. Zaterdag zal plaats vinden.
 Vandaag definitief dat de levering van onze Up! a.s. Zaterdag zal plaats vinden.Het betreft een "Deep Black Pearl" 5 deurs Move Up! 60 pk BMT met als extra's:
* Antraciet bekleding
* Decorinleg 'Black Pearl'
* Maps & More
* Drive pakket ( Waarin Cruise-Control)
* Climatic
* Radio 'rcd 215'
* Executive pakket
Mijn voorgenomen modificaties:

* Velgen (16 inch Fox FX4 Black velgen), afhalen en monteren in Best. (Zie hier)

* Korte VW Polo Antenne.

* Up! en Bluemotion logo's verwijderen van achterklep.

* Inbouwen 6 speaker systeem van High Up!

* VAGCOM instellingen.

* Alle ruiten (voorruit + voor zijruiten 60%, achter zijruiten 50%, achterruit 20%) tinten bij Leeroy van LRS. (Zie hier)

* Verlichting (koplampen light smoke, achterlichten iets donkerder) tinten bij Leeroy van LRS. (Zie hier)

* Verlichting Upgrade naar zoveel mogelijk LED. (Zie hier)

* Eibach Verlaging. (Eibach Pro Kit) (Zie hier)

* 2 cm spoorverbreding achteras (1 cm iedere zijde) en 1,6 cm vooras (8 mm iedere zijde).

* Volkswagen wielnaaf stickers.

* FM/AM Radio Dakantenne met Audi Navigatie Design. (Zie hier)
* Chroom dubbele uitlaat sierstuk.
Uiteraard zal ik middels foto updates alle veranderingen laten zien.
Wordt vervolgd.....

Ik moetje bekennen dat ik dat nog moest informeren op de rollenbanktestdag op 26 Mei in Nuenen, maar zie nu idd nog geen up op hun site staan. De eventuele chiptuning bij Ventura zou met de externe module zijn.
 Ik moetje bekennen dat ik dat nog moest informeren op de rollenbanktestdag op 26 Mei in Nuenen, maar zie nu idd nog geen up op hun site staan. De eventuele chiptuning bij Ventura zou met de externe module zijn.
 )
 )