High Up - Voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
StevanoH
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 21 jun 2019, 12:06

High Up - Voorstellen

Bericht door StevanoH » vr 21 jun 2019, 12:16

Hallo allen,

Ik ben Steven, 26 jaar en woonachtig in Leeuwarden. Net afgestudeerd en wat blijven hangen bij mijn parttime baan. Wel zoek ik iets wat aansluit op mijn studie.

Deze week heb ik mijn Volkswagen Up aangeschaft na een tijdje rond gereden te hebben met een Golf 5. (En nog een hele waslijst aan auto's daarvoor) Omdat ik in de stad woon en weinig kilometers maak was ik op zoek naar wat zuinigers en kleiners maar ook om het imago van de Golf 5 wat kwijt te raken. :lol: Het mag wel wat normaler en meer bescheiden wat mij betreft haha. En ik betaalde me scheel terwijl die meer stil staat thuis dan dat ik er in rij. Vandaar de keuze voor een Up. Ik heb ook de Mii en de Citigo bekeken maar die waren het voor mij net niet.

Afbeelding

Mijn eisen waren een 3 deurs variant in zwart of wit met het liefst onder de ton kilometers gelopen. Meerdere uitvoeringen bekeken en uiteindelijk de volgende auto aangeschaft.

Een High Up met 93k op de teller, een vorige eigenaar en de nodige opties.

Afbeelding

Foto van de dealer nog. Maar het spreekt voor zich.

Plannen?

Niet zo 1,2,3. Onder mijn Golf heb ik 18'' laten leggen met een schroefset voor de sportieve looks. Ik zou misschien van de 15'' velgen naar 16'' willen maar het asociale hoeft van mij niet meer.

Misschien dat ik middels dit forum of het internet mijn huidige velgen kan ruilen tegen een 16'' set.

Ik hoop wat leuke auto's te kunnen zien op dit forum en voor technische vragen terecht te kunnen.

(P.s. Er zit een schermpje in met navi etc. in de up. Is er een mogelijkheid om je Spotify op de iPhone via bluetooth af te spelen? Of wordt dit toch echt de Aux aansluiting gebruiken?)

Gebruikersavatar
Wilocat
Vagling liefhebber
Berichten: 248
Lid geworden op: za 23 mar 2019, 18:12
Locatie: Almelo

Re: High Up - Voorstellen

Bericht door Wilocat » vr 21 jun 2019, 13:53

Hallo StevanoH,

Welkom hier met je mooie aanwinst. Kijk een op t maps and more gedeelte hier er is al een en ander over streamen van muziek geschreven: https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php? ... ify#p92948
Afbeelding
Afbeelding
High Up TSI uit 2017
stage 1 getund door VAG Techniek
Beats audio
17 inch Polygon zomervelgen plus spoorverbreders Met Goodyear Efficient Grip Performance 195-40 17 zomerbanden
15 inch Waffle wintervelgen met Barum Polaris 185-55-15 winterbanden

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: High Up - Voorstellen

Bericht door damianw26 » vr 21 jun 2019, 17:38

Welkom, en streamen kan gewoon via Bluetooth, al is de verbinding niet altijd even betrouwbaar.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
arend van duijn
Vagling liefhebber
Berichten: 586
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 17:04
Locatie: Katwijk

Re: High Up - Voorstellen

Bericht door arend van duijn » vr 21 jun 2019, 20:07

Welkom StevanoH! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: High Up - Voorstellen

Bericht door jaappie » za 22 jun 2019, 10:12

Welkom!

Spotify kun je stream via bluethoot wat Damian ook aangeeft, ik heb er redelijk weinig problemen mee gehad

StevanoH
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 21 jun 2019, 12:06

Re: High Up - Voorstellen

Bericht door StevanoH » ma 22 jul 2019, 13:39

Heb nu al een kleine maand deze auto. Bevalt goed en rijdt heerlijk. De eerste verandering die ik zou willen doen is 16'' velgen. Echter wil ik mijn huidige set kwijt. Weet iemand wat deze High Up velgen ongeveer waard zijn? Er zitten winterbanden (Vanuit de garage al) omheen. Het liefste ruil ik ze tegen iemand die 16'' velgen heeft. Ben bang dat bij 17'' de boel weer moet zakken door de grote verschillen.

StevanoH
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 21 jun 2019, 12:06

Re: High Up - Voorstellen

Bericht door StevanoH » di 08 okt 2019, 08:29

Zijn er nog mensen op zoek naar een wintersetje? Aangezien ik nog niet in het verkooptopic kan plaatsen!

Ik heb winterbanden om mijn High Up velgen liggen. 15'' 2x Dunlop en 2x Kleber met meer dan voldoende profiel. Ik ben op zoek naar 16'' dus vandaar dat deze set er wel onder weg mag. Hoef geen hoofdprijs.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

NapUp
Forum newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: za 03 aug 2019, 00:40

Re: High Up - Voorstellen

Bericht door NapUp » za 12 okt 2019, 14:13

Welkom hier! Leuke up, hoeveel mm profiel zit nog op het winterset en wat wil je ervoor hebben?
High up! BMT 60pk | 2014 | 5-deurs | Black Pearl | Panoramadak | Fender | Leder | Dynamic pakket | Chroom pakket | Executive pakket

Vwmeisje
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 22 apr 2019, 22:17

Re: High Up - Voorstellen

Bericht door Vwmeisje » zo 13 okt 2019, 22:26

Welkom stevanoH,

Mijn eerste auto was ook een High up, ik had erg veel plezier van de maps and more, ik had altijd Bluetooth verbinding, en kon daardoor gewoon Spotify luisteren. Ik heb nooit geen problemen ermee gehad.

Maar ik wilde toch een iets sneller type, dus de High up verkocht en een up GTI gekocht.

Plaats reactie