Vag-com instellingen aangepast!

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Chily
Forum newbie
Berichten: 98
Lid geworden op: di 08 mei 2012, 10:49
Locatie: Midden Nederland

Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door Chily » za 11 aug 2012, 18:52

Vandaag in nuenen geweest, bij de vagtechniek. Even met Martin-TDI gekletst. En toen hebben zij de vag-com instellingen aangepast, voor mijn Up!
Ik heb nu bochtverlichting, parkeerlicht, anti-carjacking, coming home verlichting en mijn dak kan ik openen en dicht maken met de sleutel.
Super aardige mensen en we zijn goed geholpen.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door el coche SEAT » za 11 aug 2012, 20:12

Ik ga over twee naar Martin, Lucas en hun team.
Heb goede ervaring met het programmeren van mijn Exeo bij hun.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door MAZE » za 11 aug 2012, 20:26

Ik heb ook al reeds per mail contact gehad en ga een keertje op zaterdag hopelijk de 25e zodra ik mijn nieuwe auto heb, en dan ga ik voor het zelfde alleen dan met ramen ipv daken boordcomputer iets brandstofverbruik.

stUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 221
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 17:29

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door stUp! » za 11 aug 2012, 22:09

Ramen gaat niet werken

Jason
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 12:44

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door Jason » zo 12 aug 2012, 09:49

Dat is wel heel erg tof !! bochtenverlichting wil ik ook, ....en de rest trouwens ook.
Ben benieuwd wat de kosten ervan zijn.

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door el coche SEAT » zo 12 aug 2012, 09:55

Jason schreef:Dat is wel heel erg tof !! bochtenverlichting wil ik ook, ....en de rest trouwens ook.
Ben benieuwd wat de kosten ervan zijn.
Kijk eens bij te koop aangeboden sponsoren.

http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=816
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Marcel
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: di 24 jul 2012, 07:24

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door Marcel » di 14 aug 2012, 08:01

Chily schreef:Vandaag in nuenen geweest, bij de vagtechniek. Even met Martin-TDI gekletst. En toen hebben zij de vag-com instellingen aangepast, voor mijn Up!
Ik heb nu bochtverlichting, parkeerlicht, anti-carjacking, coming home verlichting en mijn dak kan ik openen en dicht maken met de sleutel.
Super aardige mensen en we zijn goed geholpen.
Gaaf maar.... zijn je instellingen niet kwijt als je de auto een servicebeurt laat geven??
Eeuu... optie's?.. alles eingenlijk..alleen Launch control niet...;-)

stUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 221
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 17:29

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door stUp! » di 14 aug 2012, 08:34

Nee

Caroliena
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 24 aug 2012, 09:40

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door Caroliena » za 25 aug 2012, 16:20

Mijn auto is net aangepast bij VAG Techniek
Topservice en knowhow , aardige mensen die weten waar ze mee bezig zijn ! Een aanrader !!!


Bochtverlichting , W 8 paneel , anti carjacking , follow-me-home , opberghoesje voor Mapdisplay , knipperlicht naar 4 x


Mijn dealer vertelde mij gisteren dat het niet kon en niet bekend was bij hun organisatie.

Het tegendeel is bewezen door de heren van VAG-Techniek Hg Carolien
Ps : zijn er ook dames op dit forum?
Laatst gewijzigd door Caroliena op za 25 aug 2012, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

stUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 221
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 17:29

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door stUp! » za 25 aug 2012, 16:57

Jij bent bij Vag-techniek geweest neem ik aan ;)

Caroliena
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 24 aug 2012, 09:40

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door Caroliena » za 25 aug 2012, 17:24

Dat klopt , hg

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door GunSpeed » za 25 aug 2012, 18:55

Caroliena schreef: Bochtverlichting , W 8 paneel , anti carjacking , follow-me-home , opberghoesje voor Mapdisplay , knipperlicht naar 4 x
Op het W 8 paneel na (heb het pano-dak) zijn dat de aanpassingen waar ook ik interesse voor heb ;)
Caroliena schreef: Mijn dealer vertelde mij gisteren dat het niet kon en niet bekend was bij hun organisatie.
Die lopen meestal een beetje achter hé :mrgreen:
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door GuidoUp » ma 03 sep 2012, 17:48

Afspraak voor morgen gemaakt buj vag techniek jeeeej
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
peter1957
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 20:26
Locatie: Brunssum

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door peter1957 » zo 09 sep 2012, 18:31

En die instellingen doen niks af aan de garantie? Ik krijg ook een nieuwe up! En zou dit ook wel willen.
Volkswagen High up! [img][img][img][img][/img][/img][/img][/img]Black Pearl, met DAB radio en Fender geluidssysteem. November 2015

Gebruikersavatar
Kneeke
Vagling liefhebber
Berichten: 125
Lid geworden op: zo 09 sep 2012, 16:03

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door Kneeke » zo 09 sep 2012, 18:56

Afspraak voor woensdag middag aanstaande gemaakt.Bij Vagtechniek neunen....

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door GuidoUp » ma 10 sep 2012, 13:57

nope.. de garantie van de auto heeft er niks meer te maken... kep het nagevraagd bij mn dealer
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

inMnUppie
Forum newbie
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 20 jul 2012, 18:59

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door inMnUppie » di 11 sep 2012, 08:44

GuidoUp schreef:nope.. de garantie van de auto heeft er niks meer te maken... kep het nagevraagd bij mn dealer
Mooi om te weten dat het bevestigd is wat ik al vermoede.
2 deurs High Up, 75pk BMT, Light Silver met TitaanZwart interieur, Executive & Drive pakket

inMnUppie
Forum newbie
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 20 jul 2012, 18:59

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door inMnUppie » di 11 sep 2012, 08:52

Ik heb afgelopen zaterdag ook mijn instellingen laten aanpassen: bochtenverlichting, coming home, anti-car jack, parkeerlicht, comfort knipperlicht naar 5x (zeer handig op rotondes!), teardrop wipe achterruit. Over deze laatste heb ik een vraag: heeft deze functie ueberhaupt nut? Als je de achterruit-wisser-sproeier bediend schakel je toch eerst de achterruitwisser aan en vervolgens druk je door om te sproeien. Dan wiped ie 3 keer en gaat ie vervolgens in de interval werken. Die ene wipe van de zogenaamde "teardrop wipe" functie heeft dan toch geen zin. Als ik namelijk de achterruitwisser uitschakkel na het sproeien + 3x wipen, dan gebeurd er niets meer, dus ook niet met de "teardrop wipe" functie aan. Heeft iemand dit ook aan laten zetten en weet wel hoe en of het functioneerd?
2 deurs High Up, 75pk BMT, Light Silver met TitaanZwart interieur, Executive & Drive pakket

inMnUppie
Forum newbie
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 20 jul 2012, 18:59

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door inMnUppie » di 11 sep 2012, 09:02

inMnUppie schreef:Ik heb afgelopen zaterdag ook mijn instellingen laten aanpassen: bochtenverlichting, coming home, anti-car jack, parkeerlicht, comfort knipperlicht naar 5x (zeer handig op rotondes!), teardrop wipe achterruit. Over deze laatste heb ik een vraag: heeft deze functie ueberhaupt nut? Als je de achterruit-wisser-sproeier bediend schakel je toch eerst de achterruitwisser aan en vervolgens druk je door om te sproeien. Dan wiped ie 3 keer en gaat ie vervolgens in de interval werken. Die ene wipe van de zogenaamde "teardrop wipe" functie heeft dan toch geen zin. Als ik namelijk de achterruitwisser uitschakkel na het sproeien + 3x wipen, dan gebeurd er niets meer, dus ook niet met de "teardrop wipe" functie aan. Heeft iemand dit ook aan laten zetten en weet wel hoe en of het functioneerd?
Lees net in een anders posting van Bamii dat deze instelling slaat op de voorruitwissers, zie deze link: http://link.marktplaats.nl/593433015. Dat klinkt een stuk logischer. Ga ik uitproberen...

Overigens is de optie om spiegelverwarming te koppelen aan de achteruit ook wel handig, weet alleen niet of het dan en / of is, inschakelen met het knopje van de spiegels moet wel blijven werken natuurlijk.

P.s. heb ook l/km naar km/l = 1:xx laten instellen. Dit geldt dan voor zowel de boordcomputer als Maps & More, vind ik handiger, eergisteren 1:23 gereden :D
2 deurs High Up, 75pk BMT, Light Silver met TitaanZwart interieur, Executive & Drive pakket

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Vag-com instellingen aangepast!

Bericht door Martin33 » di 11 sep 2012, 11:42

inMnUppie schreef:
inMnUppie schreef:Ik heb afgelopen zaterdag ook mijn instellingen laten aanpassen: bochtenverlichting, coming home, anti-car jack, parkeerlicht, comfort knipperlicht naar 5x (zeer handig op rotondes!), teardrop wipe achterruit. Over deze laatste heb ik een vraag: heeft deze functie ueberhaupt nut? Als je de achterruit-wisser-sproeier bediend schakel je toch eerst de achterruitwisser aan en vervolgens druk je door om te sproeien. Dan wiped ie 3 keer en gaat ie vervolgens in de interval werken. Die ene wipe van de zogenaamde "teardrop wipe" functie heeft dan toch geen zin. Als ik namelijk de achterruitwisser uitschakkel na het sproeien + 3x wipen, dan gebeurd er niets meer, dus ook niet met de "teardrop wipe" functie aan. Heeft iemand dit ook aan laten zetten en weet wel hoe en of het functioneerd?
Lees net in een anders posting van Bamii dat deze instelling slaat op de voorruitwissers, zie deze link: http://link.marktplaats.nl/593433015. Dat klinkt een stuk logischer. Ga ik uitproberen...

Overigens is de optie om spiegelverwarming te koppelen aan de achteruit ook wel handig, weet alleen niet of het dan en / of is, inschakelen met het knopje van de spiegels moet wel blijven werken natuurlijk.

P.s. heb ook l/km naar km/l = 1:xx laten instellen. Dit geldt dan voor zowel de boordcomputer als Maps & More, vind ik handiger, eergisteren 1:23 gereden :D
Dat is al standaard
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Plaats reactie