Diffuser

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Diffuser

Bericht door Tom Westendorp » do 07 mei 2020, 08:31

Volkswagen heeft momenteel genoeg problemen met het goed in orde krijgen van de ID.3 ik denk niet dat het ontwikkelen van een sierstuk voor een slow seller als de up! GTI momenteel prioriteit heeft. Voor wat betreft een sierstuk zou het voor mij echt niet uitmaken of er een Volkswagen logo op het doosje zit of iets anders, als de kwaliteit maar goed is.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: Diffuser

Bericht door NidayFright » do 07 mei 2020, 18:33

Wat heeft dit met een Up! te maken die al 10jaar lang wordt geproduceerd? Ik zeg ook niet dat ze dat nu even moeten doen. En het gaat ook niet zozeer over een enkel uitlaatsierstuk, maar een ander inzetstuk voor de achterbumper zou je dus een dubbel uitlaatsierstuk willen. Die hoop heb ik al lang opgegeven dat zoiets voor een Up! leverbaar wordt. En dat ze het wel aanbieden bij hun andere merken en modellen, mag ik het toch wel jammer vinden. Ben ook nog steeds van mening dat bv. het dubbele uitlaatsierstuk standaard op de GTI had moeten zitten. Maar nu zijn er een aantal bedrijven die dit soort 'diffusers' leveren om het saaie inzetstuk wat 'sportiever' te maken. Even los van het feit of iemand het mooi vindt of niet. Denk dat je het verkeerd opvat:) Of ik ben wat onduidelijk :doh:
En een origineel of niet origineel sierstuk, blijft toch altijd een persoonlijke keuze.
GTI DARK SILVER

Plaats reactie