Pagina 2 van 2

Re: ABT Up!

Geplaatst: wo 07 mar 2012, 18:46
door Tom Westendorp
zonder de overdadige bestiering vind ik hem prima te pruimen.

Re: ABT Up!

Geplaatst: wo 07 mar 2012, 18:56
door High-up!
Abarth kleurtjes..

Re: ABT Up!

Geplaatst: wo 07 mar 2012, 21:41
door Bryan
Hi,

Hij is best te pruimen zo op echte foto's en natuurlijk smaak gebonden zoals met elke uitvoering, maar hij is mijn ogen net even te druk aanwezig en teveel rood in mijn optiek.
De velgen vind ik weer wel erg stoer met een rode japanse bies.

Bryan

Re: ABT Up!

Geplaatst: wo 07 mar 2012, 22:04
door RonaldNL
ABT prutzooi stickertjes plakken en we zijn allemaal tuner :D

Re: ABT Up!

Geplaatst: wo 07 mar 2012, 22:15
door RoyVisser
RonaldNL schreef:ABT prutzooi stickertjes plakken en we zijn allemaal tuner :D
Moet je nog even goed kijken, zitten toch wel wat leuke subtiele dingetjes op behalve de (belachelijk lelijke) stickers en kleuraccenten

vind de achterwieltjes met een lagere ET waarde toch wel een stuk mooier staan wanneer ze mooi vlak af met de wielkast lopen, ook het sideskirt stripje en de uitsparing voor de uitlaat zien er gewoon netjes uit.

Re: ABT Up!

Geplaatst: wo 07 mar 2012, 22:16
door JuP !
ABT verzint gewoon tig dingen, maar gooit het dan allemaal op 1 auto. Ja dat is overkill, maar zoals RoyVisser al zegt; niet alles is pauper en fout !

Re: ABT Up!

Geplaatst: wo 07 mar 2012, 22:19
door eas
RoyVisser schreef: vind de achterwieltjes met een lagere ET waarde toch wel een stuk mooier staan wanneer ze mooi vlak af met de wielkast lopen, ook het sideskirt stripje en de uitsparing voor de uitlaat zien er gewoon netjes uit.
of zouden er vulringen tussen de trommel en velg zitten ?

Re: ABT Up!

Geplaatst: wo 07 mar 2012, 22:50
door RoyVisser
eas schreef:
RoyVisser schreef: vind de achterwieltjes met een lagere ET waarde toch wel een stuk mooier staan wanneer ze mooi vlak af met de wielkast lopen, ook het sideskirt stripje en de uitsparing voor de uitlaat zien er gewoon netjes uit.
of zouden er vulringen tussen de trommel en velg zitten ?
Zou ook nog kunnen, maar heb het idee dat de Abt velgen een slag groter zijn (17inch) als de standaard Classics (16inch), wanneer ik me daar in vergis en het daadwerkelijk 16inch is op de abt, dan weet ik haast wel zeker dat ze inderdaad gewoon spacers hebben geplaatst :)

Re: ABT Up!

Geplaatst: do 08 mar 2012, 09:54
door henri
Het ziet er uit als de 'gewone' 16 inch Classic wielen met spoorverbreders en een behoorlijke verlaging.

Re: ABT Up!

Geplaatst: do 08 mar 2012, 10:04
door eas
vulringen , spacers , spoorverbreders , wat is het nou :lol:

Re: ABT Up!

Geplaatst: do 08 mar 2012, 15:41
door Ron UP
Gewoon een lagere ET waarde en 7,5 J velgen schat ik.

Re: ABT Up!

Geplaatst: do 08 mar 2012, 16:16
door JuP !

Re: ABT Up!

Geplaatst: do 08 mar 2012, 19:27
door RonaldNL
Ja mee eens die kleine dingetjes maar 80% is sticker kom op dat is geen tunen. AbT is sowiso een ruktuner maar ieder zijn eigen ervaring natuurlijk :)

Re: ABT Up!

Geplaatst: do 08 mar 2012, 19:50
door RoyVisser
Hmm, verlagingsset is wel interessant :)

Re: ABT Up!

Geplaatst: do 08 mar 2012, 19:56
door henri
Eibach en H&R hebben ook al veren voor de Up in hun programma. Deze zullen hoogstwaarschijnlijk vriendelijker geprijsd zijn dan de ABT veren.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar Eibach veren, omdat ik zowel met de Pro-Kit als de Sportline lijn van dit merk al goede ervaringen heb. Omdat de BMT standaard al lager is dan de gewone Up's, wacht ik eerst af hoe de looks zijn van mijn Up BMT met een setje leuk lichtmetaal. Verder verlagen kan later altijd nog...

Re: ABT Up!

Geplaatst: do 08 mar 2012, 20:01
door RoyVisser
henri schreef:Eibach en H&R hebben ook al veren voor de Up in hun programma. Deze zullen hoogstwaarschijnlijk vriendelijker geprijsd zijn dan de ABT veren.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar Eibach veren, omdat ik zowel met de Pro-Kit als de Sportline lijn van dit merk al goede ervaringen heb. Omdat de BMT standaard al lager is dan de gewone Up's, wacht ik eerst af hoe de looks zijn van mijn Up BMT met een setje leuk lichtmetaal. Verder verlagen kan later altijd nog...
Yeah, Eibach inderdaad ook al goede ervaringen mee, hoeveel gaat die naar beneden?

Abt is 30mm
H&R is 30/35mm

Re: ABT Up!

Geplaatst: do 08 mar 2012, 20:24
door henri
Volgens de importeur, KSC, zakt de Up ca. 40 mm met de Pro-Kit van Eibach. In het geval van een BMT zal dat waarschijnlijk iets minder zijn.

Re: ABT Up!

Geplaatst: do 08 mar 2012, 20:27
door Bryan
Hi,

Rijd zelf ook al jaren op de eibach prokit veren en die zijn echt geweldig. De velaging op mijn honda was 45 mm en op de toyota aygo 30 mm.
Wat mij altijd opvalt is dat na een jaar je auto toch iets lager is dan de opgegeven waarde.

Bryan

Re: ABT Up!

Geplaatst: do 08 mar 2012, 20:27
door Bryan
henri schreef:Volgens de importeur, KSC, zakt de Up ca. 40 mm met de Pro-Kit van Eibach. In het geval van een BMT zal dat waarschijnlijk iets minder zijn.

Dat zal dan 2.5 cm zijn want de BMT is standaard al 15 mm verlaagd.

Bryan