ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Inge » wo 21 okt 2015, 06:54

Gisteren de auto weggebracht voor een kleine beurt en wat bleek mijn drl was kapot nu had ik nog 1 lampje PIAA 4250K liggen dus die erin laten zetten.

Nu ik toch nieuwe lampjes mag bestellen (garage zet ze er voor me in) zit ik te spelen met de gedachte om dan maar meteen naar LED over te schakelen. Zit aan deze te denken: https://www.xenonlamp.nl/canbus-led-dag ... 1-5w-vw-up.

Echter er staat zo veel over verlichting dat ik als totale leek door de bomen het bos niet meer zie.

Graag hoor ik van jullie of ik er wel/ niet verstandig aan doe om naar led over te schakelen. En of de genoemde keuze een verstandige is of dat ik beter (+waarom) voor andere kan kiezen.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door arnout84 » wo 21 okt 2015, 07:06

http://vwupforum.nl/viewtopic.php?f=7&t ... T20#p72805" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Inge » wo 21 okt 2015, 07:29

Sorry Arnout - maar wat moet ik met deze link. Ik zie een auto met mooie lampjes maar dat is niet echt mijn vraag.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Tom Westendorp » wo 21 okt 2015, 07:32

Die heb ik ook! Bevallen perfect. Ik heb ze via bovenstaande banner besteld.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Inge » wo 21 okt 2015, 08:00

Tom, Dank daar kan ik wat mee.

Als ze jouw goed bevallen moeten ze wel goed zijn :D - dan ga ik ze ook via de banner bestellen. Hoe lang heb je ze nu in de auto zitten?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Tom Westendorp » wo 21 okt 2015, 08:13

Sinds begin april. :dance:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door kgroot.nl » wo 21 okt 2015, 10:26

Ik kan ze eventueel ook leveren. Kosten 29,95 per setje
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door arnout84 » wo 21 okt 2015, 14:38

Inge schreef:Sorry Arnout - maar wat moet ik met deze link. Ik zie een auto met mooie lampjes maar dat is niet echt mijn vraag.
20 (!) pagina's over T20 lampjes. Iets verder kijken de volgende keer ;)

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Inge » wo 21 okt 2015, 15:08

Had ik al doorgelezen maar gaf aan dat ik door de bomen het bos niet meer zag ;)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Jos Bosch » wo 21 okt 2015, 20:19

Hoi Inge,

Hoe is het met je??Lang niks van je gelezen!!!

Heb ook de leds van Xenonlamp.nl.Besteld bij hun en toen via het forum nog korting gekregen en ben deze zelf gaan halen in Sittard.Kosten geloof ik iets van 45 euro.Deze zitten er nu geloof ik 2 jaar in en zie nu net dat er eentje kapot is.

Aan de voorkant zitten 4 ledjes en daar branden er 2 niet meer van.Helaas.De rest van de led-lamp brand nog wel.

Zit bij Xenonlamp helaas maar 1 jaar garantie.

Zou Kgroot even een foto kunnen plaatsen hoe die van leds van hem er uit zien.Wil natuurlijk ook een nieuw setje.

Bij je bestelling gewoon het type auto doorgeven moet het toch goed komen!!!

Groetjes

Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Jos Bosch » wo 21 okt 2015, 20:43

Ben even gaan zoeken op het forum en zie dat ze erin zitten vanaf maart 2014.Dus rond de 19 maanden

Ga xenonlamp een dezer dagen een mailtje sturen of ze hier iets mee kunnen.Niet geschoten altijd mis.

Jos.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Inge » do 22 okt 2015, 06:58

Hoi Jos,

Ja dat klopt ben nog steeds druk met revalideren (blijft de rest van mijn leven) en heb dus veel minder tijd om me met de auto te bemoeien. Vandaar dat het lang geleden is - maar lees nog wel mee met het forum.

Hoop dat xenonverlichting iets met de kapotte led kan voor je.

Ik heb Kevin gemaild om de led via hem te kopen. Neem tenminste aan dat het dezelfde zijn als die ik in de link noemde. 19 maanden klinkt in mijn ogen niet zo lang als je hoort dat leds erg lang mee mogen/ moeten gaan.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Inge » vr 23 okt 2015, 06:41

Kevin heb je een PB gestuurd.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Jos Bosch » vr 23 okt 2015, 07:01

Inge schreef:Hoi Jos,

Ja dat klopt ben nog steeds druk met revalideren (blijft de rest van mijn leven) en heb dus veel minder tijd om me met de auto te bemoeien. Vandaar dat het lang geleden is - maar lees nog wel mee met het forum.

Hoop dat xenonverlichting iets met de kapotte led kan voor je.

Ik heb Kevin gemaild om de led via hem te kopen. Neem tenminste aan dat het dezelfde zijn als die ik in de link noemde. 19 maanden klinkt in mijn ogen niet zo lang als je hoort dat leds erg lang mee mogen/ moeten gaan.

Hoi Inge,

Hoop wel voor jou dat er enige vooruitgang in zit met revalideren.

Op de leds zit normaal 1 jaar garantie.Heb de led er eens uitgehaald en was nog steeds hetzelfde.
Maar gisterenavond mijn dochter weggebracht voor haar reis naar Boedapest en branden ze weer normaal :o

Dus ik wacht nog even af.

Neem aan dat de leds van Kevin ook goed zijn.
Houd ons maar op de hoogte.

Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door kgroot.nl » vr 23 okt 2015, 12:52

Hi Jos,

Bij mij krijg je ook gewoon een jaar garantie en ik ben ook echt de moeilijkste niet haha. In principe zit er op verlichting namelijk geen garantie.
Ik heb 1 set die elke dag als ik thuis kom aan een 12 volt omvormer hangt om ze te testen. Tot op heden doen ze het nog zonder problemen na 2 maanden continu 5-6 uur per dag branden
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Jos Bosch » vr 23 okt 2015, 16:20

kgroot.nl schreef:Hi Jos,

Bij mij krijg je ook gewoon een jaar garantie en ik ben ook echt de moeilijkste niet haha. In principe zit er op verlichting namelijk geen garantie.
Ik heb 1 set die elke dag als ik thuis kom aan een 12 volt omvormer hangt om ze te testen. Tot op heden doen ze het nog zonder problemen na 2 maanden continu 5-6 uur per dag branden

Hoi Kevin,

Geloof zeker dat je niet de moeilijkste bent :liar: :D

Het ging niet om de garantie.Degene wat ik nu heb branden al 19 maanden.Maar mochten steeds ledjes uit blijven vallen zal ik zeker bij jouw nieuwe bestellen.
Want is nogal een verschil wat de prijs betreft.

Ook nog bedankt voor je snelle PB reactie.

Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: ervaringen canbus-led-dagrijverlichting T20

Bericht door Inge » za 07 nov 2015, 16:49

Even een korte terugkoppeling met betrekking tot de leds. Zijn er afgelopen vrijdag in de garage ingezet. Eentje ging soepel door het gat de andere met wat meer moeite - spray bracht uitkomst. Wat het voor lub was geen idee.

Maar eh, moest wel lachen om de reactie van de werkplaats mannen en de chef. Die kwam me na het plaatsen van de 1e halen. Hij deelde me mede "dat ze compleet verblind waren - konden zelfs de werkplaats computer niet meer zien" :lol: . Bij de plaatsing van de 2e was ik zelf ook in de werkplaats en moet zeggen er komt me toch een bak licht nu uit.

Kortom ben er erg blij mee - ben ik weer zichtbaar in al het xenon en andere lichtgeweld op de weg :D.

Zou mooi zijn als er ook zo iets komt (of misschien is het er al) voor het groot licht (en dan natuurlijk wel APK goedgekeurd)

Kevin dank voor de leds! Nu hopen dat ze het heerlijk lang blijven doen - maar daar ga ik natuurlijk wel van uit.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie