Zonneschermen

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Zonneschermen

Bericht door šváb » do 24 mei 2012, 19:52

Hallo,

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de zonneschermen van VW of misschien zelfs al met die voor de Up? Zie hier voor de originele exemplaren van VW.

Zorgen deze schermen voor hetzelfde effect als ramen tinten? Of blijf je van buitenaf altijd zien dat het losse schermen zijn? Ik heb geen zin om straks het dynamic pakket aan te vinken voor getinte ramen aangezien ik geen triangle's wil en ik toch de H&R veren monteer. Of is tinten toch mooier? Ik wil geen bestelwagen-look... :lol:
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

nol
Forum newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 09 mei 2012, 18:52

Re: Zonneschermen

Bericht door nol » do 24 mei 2012, 21:11

Ik heb zonneschermen van Sonniboy op de Focus. Ze bevallen erg goed.
Ze zijn net zo groot als je ruiten en alleen met je neus erop zie je dat het zonneschermen zijn.

up!coming
Forum newbie
Berichten: 26
Lid geworden op: za 29 dec 2012, 08:54

Re: Zonneschermen

Bericht door up!coming » do 31 jan 2013, 19:13

Heeft er al iemand ervaring met het plaatsen van een sonniboy in een up 5 deurs up!?
Ik ben benieuwd naar de pasvorm en de bediening van de raampjes en wil het mogelijk toepassen als alternatief voor tinten.

Heb op internet gezocht naar foto's, maar helaas geen detail foto's gevonden.
Foto's zijn zeer welkom.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Zonneschermen

Bericht door GuidoUp » vr 01 feb 2013, 11:52

winparts.nl staan ze op
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Plaats reactie