zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door GuidoUp » vr 02 nov 2012, 15:24

Hallo Tuners! blijven angstig wachten op de komst van de Volkswagen Up naar Zuid-Amerika en we hebben ontdekt dat angst een GTI versie.

Dat wil zeggen, meer sport, meer afstemming, meer dansen, zoals Volkswagen heeft altijd de afkorting van dat soort verandering in hun reguliere versies aangewezen. De foto hierboven illustreert dit: Dus, zou de nieuwe VW GTI Up.
Afbeelding

BRON: tuning extremo
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door TV_UP! » vr 02 nov 2012, 17:31

ziet er goed uit.
Hopen dat er na de gt mss idd deze gti gaat komen.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door GuidoUp » vr 02 nov 2012, 18:31

ik zou wel die koplampen met leds willen hebben :P
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door TV_UP! » vr 02 nov 2012, 19:32

GuidoUp schreef:ik zou wel die koplampen met leds willen hebben :P
daarom hoop ik ook dat ie uitkomt zo kan ik die koplampen installeren in mij up!.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door Up-Jury » za 03 nov 2012, 23:15

tom zal hierop zeker reageren :D

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door up! » zo 04 nov 2012, 03:35

GuidoUp schreef:Hallo Tuners! blijven angstig wachten op de komst van de Volkswagen Up naar Zuid-Amerika en we hebben ontdekt dat angst een GTI versie.

Dat wil zeggen, meer sport, meer afstemming, meer dansen, zoals Volkswagen heeft altijd de afkorting van dat soort verandering in hun reguliere versies aangewezen. De foto hierboven illustreert dit: Dus, zou de nieuwe VW GTI Up.
Heldere taal! Met name de opmerking "blijven angstig wachten op de komst van de Volkswagen Up naar Zuid-Amerika en we hebben ontdekt dat angst een GTI versie" laat aan duidelijkheid niets te wensen over. Ook de angst van tuners voor de komst van de Up naar Zuid-Amerika is best begrijpelijk, niet? Anyway, hoe duidelijk kan het zijn dat er een GTI komt? :lol:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door Tom Westendorp » zo 04 nov 2012, 19:45

up! schreef:
GuidoUp schreef:Hallo Tuners! blijven angstig wachten op de komst van de Volkswagen Up naar Zuid-Amerika en we hebben ontdekt dat angst een GTI versie.

Dat wil zeggen, meer sport, meer afstemming, meer dansen, zoals Volkswagen heeft altijd de afkorting van dat soort verandering in hun reguliere versies aangewezen. De foto hierboven illustreert dit: Dus, zou de nieuwe VW GTI Up.
Heldere taal! Met name de opmerking "blijven angstig wachten op de komst van de Volkswagen Up naar Zuid-Amerika en we hebben ontdekt dat angst een GTI versie" laat aan duidelijkheid niets te wensen over. Ook de angst van tuners voor de komst van de Up naar Zuid-Amerika is best begrijpelijk, niet? Anyway, hoe duidelijk kan het zijn dat er een GTI komt? :lol:
Ik heb de tekst drie keer gelezen en begrijp het ook nog steeds niet helemaal. Heel leuk dat ze in zuid Amerika denken dat er een up GTI gaat komen maar Volkswagen Deutschland heeft al aangegeven dat er inderdaad een Up-GT komt maar dat Volkswagens kleinste zich niet leent voor een GTI versie. Ik heb op dit moment geen aanwijzingen dat de top van Volkswagen haar strategie gewijzigd heeft.

Een GTI zou ik ook niet zo bijzonder vinden. Als de twee cilinder diesel haar weg naar de Up gaat vinden dat zou pas revolutionair zijn! 1 op 40 wordt dan misschien wel haalbaar. Dat is het idee achter de Up, een eco vriendelijke auto en hij is niet bedoelt als basis voor 120+ pk.

Tot zover mijn uiteenzetting omtrent bovenstaande materie. :mrgreen:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door GunSpeed » ma 05 nov 2012, 20:07

GuidoUp schreef:Hallo Tuners! blijven angstig wachten op de komst van de Volkswagen Up naar Zuid-Amerika en we hebben ontdekt dat angst een GTI versie.
Dat wil zeggen, meer sport, meer afstemming, meer dansen, zoals Volkswagen heeft altijd de afkorting van dat soort verandering in hun reguliere versies aangewezen. De foto hierboven illustreert dit: Dus, zou de nieuwe VW GTI Up.
Afbeelding
BRON: tuning extremo
Haha, dat alles gebaseerd op een gephotoshopte UP GTI :mrgreen:
Kijk anders eens naar mijn avatar... er komt dus zeker ook een UP-R 8-)
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
Marvel
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: di 12 jun 2012, 16:38

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door Marvel » di 06 nov 2012, 17:50

Zo wel heel raar zijn als er een gt komt en een gti
Greets Marco,

VW Golf IV TDI (Daily) :cool:
VW Polo 6n XXL 1.4 (Lady's Daily)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door Tom Westendorp » di 06 nov 2012, 18:43

En die komt er dus niet. Al verwacht ik dat de tuners de Up! GT zullen omarmen. Veruit de beste basis om een goed sturende auto van te maken binnen het VAG-concern.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

tommyUP
Forum newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 24 jun 2012, 01:21

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door tommyUP » wo 07 nov 2012, 17:53

Is het mogelijk om dese velgen te monteren onder een up? Zo ja, hoe duur zou dat zijn?

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door Tom Westendorp » wo 07 nov 2012, 18:49

Google?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door henri » wo 07 nov 2012, 21:24

Met adapters van steek 4x100 naar 5x112 is dit mogelijk. Golf GTI heeft een ET-waarde van rond de 50, dus met deze speciale spacers kun je uitkomen op een waarde van rond de ET35. Dit is de waarde van de originele stalen wielen van de Up, dus oké.

Afbeelding

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: zou er dan echt na de GT een GTI komen

Bericht door GuidoUp » do 08 nov 2012, 13:17

henri schreef:Met adapters van steek 4x100 naar 5x112 is dit mogelijk. Golf GTI heeft een ET-waarde van rond de 50, dus met deze speciale spacers kun je uitkomen op een waarde van rond de ET35. Dit is de waarde van de originele stalen wielen van de Up, dus oké.

Afbeelding
held!!
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Plaats reactie