Dikke UP! Mii, citigo

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door N!jntje » di 12 feb 2013, 17:33

Zoek het op op YouTube.

Het is een soort verlaging. Per direct je vererweg verhogen of verkleinen dmv luchtbalgen en een compressor. De compressor staat onder druk. en deze druk kan de compressor overbrengen naar je luchtbalgen op je veerpoten. Hierdoor gaat je auto omhoog of naar beneden (als je lucht inpompt dan omhoog. Lucht uitlaten dan naar beneden). Hierdoor kun je extreem laag komen. En dus kun je als je een drempel ziet je auto omhoog zetten. (het voordeel tov een schroefset)

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door Inge » di 12 feb 2013, 20:30

Dank voor de uitleg - ben niet zo een fan van u-tube. Ik wordt er vaak niet wijzer van..
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door GuidoUp » di 12 feb 2013, 23:31

Hmz.. Ik tikte airride in en ik kreeg dit.. Haha
m.youtube.com/watch?feature=related&v=jC5ajzgidX0
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door GuidoUp » di 12 feb 2013, 23:36

Maar dit is echte airride
m.youtube.com/watch?v=AhnLV6LNLKg&feature=related
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door GuidoUp » wo 13 feb 2013, 19:48

dit is nice
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door MAZE » wo 13 feb 2013, 21:18

Ik heb hier maar 1 woord voor awsome.

Prohopper
Vagling liefhebber
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 20:48

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door Prohopper » wo 13 feb 2013, 21:38

...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door Up-Jury » wo 13 feb 2013, 23:28

wow 8-)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door Tom Westendorp » do 14 feb 2013, 09:21

Als ik dat zo bekijk zit er ook voor meer dan een halve up aan onderdelen op die Japanse bolides. Dat zie ik mensen hier in Nederland niet snel doen. De meeste Nederlanders zijn toch aardig zuinig en willen het allemaal zo goedkoop mogelijk. Wat op zich heel begrijpelijk is.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door GuidoUp » do 14 feb 2013, 10:27

jap bakken hebben meer tupperware tuning
euro auto`s hebben meer het OEM en DUB tuning
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door Tom Westendorp » do 14 feb 2013, 10:58

GuidoUp schreef:jap bakken hebben meer tupperware tuning
euro auto`s hebben meer het OEM en DUB tuning
Dat slaat dus echt helemaal nergens op. Waar Europeanen veelal andere bumpers op hun auto's schroeven en een keer een ander wiel plaatsen worden er juist in Japan auto's aangepast om veel meer te worden dan ze in eerste instantie zijn. Denk daarbij aan engine-swaps of turbo's op bestaande blokken bouwen. Of onderstellen die de complexiteit van echte race-auto's bendaren. Waar denk je dat tuning is uitgevonden? Als je een Japanner ziet met tupperware bumpers dan is dat meestal omdat de motor die in de auto ligt dat vereist. Form follows function in dat geval. Het kan best zijn dat het je smaak niet is maar een stuk uitgebreider dan de meeste Europeanen is het wel.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door N!jntje » do 14 feb 2013, 15:14

Oeff 8,5 j.... 16 inch

Afbeelding

En het interieur... ja daar moet je van houden ;) Ik vind het niet veel. De kleuren daarentegen wel! 8-)
Afbeelding

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door Pop Up! » do 14 feb 2013, 20:18

Sorry maar ik vind dit echt lelijke up's, maar goed dat is mijn mening en ieder zijn ding natuurlijk ;)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door DonkUp » do 14 feb 2013, 20:21

Pop Up! schreef:Sorry maar ik vind dit echt lelijke up's, maar goed dat is mijn mening en ieder zijn ding natuurlijk ;)
Ben het toch wel met je eens. Ik vind de Up! (en zn zusjes) al mooi zonder al te veel poespas :)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door Inge » vr 15 feb 2013, 07:17

Sluit me aan bij bovenstaande - leuk dat menbsen zoveel veranderen aan hun Up!/ Mii of Go maar mooi vind ik het niet... anders dat is het zeker...
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door Tom Westendorp » vr 15 feb 2013, 10:01

Komop mensen! Iets meer ruimdenkend mag wel! Als iemand een Porsche stuur in zijn up! monteert is dat in mijn ogen altijd een goed idee. :mrgreen:
Al moet ik zeggen dat ik onderstaande up! echt veel te veel van het goede vind. Een getrokken bandje is met mijn rijstijl al sowieso geen optie en als je het zo extreem gaat toepassen als op onderstaande up! is dat gewoon vragen om moeilijkheden.

Afbeelding

Afbeelding
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door BarMove(d)Up » vr 15 feb 2013, 11:19

Petrolhead Tom schreef:Komop mensen! Iets meer ruimdenkend mag wel! Als iemand een Porsche stuur in zijn up! monteert is dat in mijn ogen altijd een goed idee. :mrgreen:
Al moet ik zeggen dat ik onderstaande up! echt veel te veel van het goede vind. Een getrokken bandje is met mijn rijstijl al sowieso geen optie en als je het zo extreem gaat toepassen als op onderstaande up! is dat gewoon vragen om moeilijkheden.
Met name de dakdragers geven mij het gevoel van een vlag op een modderschuit :lol:.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Dikke UP! Mii, citigo

Bericht door GuidoUp » zo 17 feb 2013, 17:36

vw downie schreef:Uiteraad ook een dikke up gespot in enschede ! :)

Afbeelding

Gespot bij texaco met donkere achterlichten wauuuwww!!

Afbeelding
heb ik ook donkere achterlichten :D:D:D
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Plaats reactie