Achteraf inbouwen leder pakket vw high up?
Achteraf inbouwen leder pakket vw high up?
ik vroeg me af of het mogelijk is tot het achteraf via de dealer laten inbouwen van het lederpakket.. weet iemand dit?
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //
Re: Achteraf inbouwen leder pakket vw high up?
Bedoel je de pook, stuur en handrem?? of de lederen stoelen??
Omdat je een highup heb zou je standaard leder stuur, pook en handrem moeten hebben.
Als je de stoelen bedoelt kan een probleem zijn omdat deze stoelverwarming hebben dus zal je de kabelboom moeten aanpassen.(of niet aansluiten)Ik denk ook niet dat het goedkoop is.
Omdat je een highup heb zou je standaard leder stuur, pook en handrem moeten hebben.
Als je de stoelen bedoelt kan een probleem zijn omdat deze stoelverwarming hebben dus zal je de kabelboom moeten aanpassen.(of niet aansluiten)Ik denk ook niet dat het goedkoop is.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
ohh ik bedoelde echt de leren stoelen en stoelverwarming zal het eens aan mn dealer vragen
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //
Dat gaat dik in de papieren lopen!
je bedoelt de kunstleren stoelen?Ritish schreef:ik bedoelde echt de leren stoelen
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Up-Jury
- Donateur member
hmmmm mee eens dat het dik in de papieren gaat lopen. Het zelfde als je velgen apart gaat bestellen, kost alleen maar meer dan dat je het meteen doet. VW staat bekend om hoge bedragen te vragen voor extra opties. Daar in tegen krijg je natuurlijk wel kwaliteit. ik zou als ik jou was kijken op de duitse markt.
ja hij bedoelt de kunstlederen stoelen.up! schreef:je bedoelt de kunstleren stoelen?Ritish schreef:ik bedoelde echt de leren stoelen
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
18,3 KM/L
18,3 KM/L
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Uiteraard is het mogelijk om nadien leder (eventueel voorzien van stoelverwarming) te laten monteren.
Het voordeel van nadien monteren is dat je kunt kiezen voor ECHT leer i.p.v. de "plastic" fabrieksoptie.
Je kunt kiezen uit alle kleuren van de regenboog en zelfs de kleur sticksels zelf bepalen.
Prijzen beginnen voor half leder/hals kunstleder v.a. ongeveer € 1.199,- & volledig leder v.a. ongeveer € 1.399
Stoelverwarming v.a. ongeveer € 189,- per stoel
Een aantal gerenomeerde leerinbouw bedrijven zijn;
DK-schweizer te Gilze
Leder inbouw Nederland te Alphen aan den Rijn
RGS autobekleding te Baarle Nassau
Het voordeel van nadien monteren is dat je kunt kiezen voor ECHT leer i.p.v. de "plastic" fabrieksoptie.
Je kunt kiezen uit alle kleuren van de regenboog en zelfs de kleur sticksels zelf bepalen.
Prijzen beginnen voor half leder/hals kunstleder v.a. ongeveer € 1.199,- & volledig leder v.a. ongeveer € 1.399
Stoelverwarming v.a. ongeveer € 189,- per stoel
Een aantal gerenomeerde leerinbouw bedrijven zijn;
DK-schweizer te Gilze
Leder inbouw Nederland te Alphen aan den Rijn
RGS autobekleding te Baarle Nassau
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'