Tassenhaak dashboardgreep

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Tungsten
Forum newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 21 nov 2021, 02:18
Locatie: Gelderland-Midden

Tassenhaak dashboardgreep

Bericht door Tungsten » ma 13 dec 2021, 21:23

Beste lezer,

In mijn vagling Skoda had ik een handig inklapbaar tassenhaakje in de greep van het dashboardkastje. Dit was erg handig en nu mis ik deze in de Up.

Mijn vraag is dus ook; zijn deze Skoda dashboardgrepen (of hoe zo’n ding ook mag heten) los te bestellen en te monteren in een Up?

Toch zijn dat soort typische Skoda slimheidjes erg handig. Evenals een kaartclip voor pasjes op het dashboard en een parkeerkaarthouder tegen de voorruit! :clap:
2017 Volkswagen Up MoveUp MPI
2019 Volkswagen T-Cross Life TSI

Vorige (alleen VAGling):

2020 Volkswagen Up Take Up
2014 Skoda Citigo Drive

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Tassenhaak dashboardgreep

Bericht door Up!grade TSI » ma 13 dec 2021, 23:56

Tungsten schreef:
ma 13 dec 2021, 21:23
Beste lezer,

In mijn vagling Skoda had ik een handig inklapbaar tassenhaakje in de greep van het dashboardkastje. Dit was erg handig en nu mis ik deze in de Up.

Mijn vraag is dus ook; zijn deze Skoda dashboardgrepen (of hoe zo’n ding ook mag heten) los te bestellen en te monteren in een Up?

Toch zijn dat soort typische Skoda slimheidjes erg handig. Evenals een kaartclip voor pasjes op het dashboard en een parkeerkaarthouder tegen de voorruit! :clap:
Ik ben ook een ex-Citigo rijder en mis dat haakje ook erg. Ben ook benieuwd naar het nummer daarvan, kan niet echt ingewikkeld zijn toch?
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Gebruikersavatar
OnlyWay=Up!
Vagling liefhebber
Berichten: 263
Lid geworden op: wo 25 aug 2021, 17:14
Locatie: Rotterdam

Re: Tassenhaak dashboardgreep

Bericht door OnlyWay=Up! » di 11 jan 2022, 19:01

Ik ben ook erg benieuwd! Misschien is de hendel van het dashboardkastje los te vervangen?
EX: '17 UP! TSI

Gebruikersavatar
OnlyWay=Up!
Vagling liefhebber
Berichten: 263
Lid geworden op: wo 25 aug 2021, 17:14
Locatie: Rotterdam

Re: Tassenhaak dashboardgreep

Bericht door OnlyWay=Up! » zo 30 jan 2022, 13:48

Up!grade TSI schreef:
ma 13 dec 2021, 23:56
Tungsten schreef:
ma 13 dec 2021, 21:23
Beste lezer,

In mijn vagling Skoda had ik een handig inklapbaar tassenhaakje in de greep van het dashboardkastje. Dit was erg handig en nu mis ik deze in de Up.

Mijn vraag is dus ook; zijn deze Skoda dashboardgrepen (of hoe zo’n ding ook mag heten) los te bestellen en te monteren in een Up?

Toch zijn dat soort typische Skoda slimheidjes erg handig. Evenals een kaartclip voor pasjes op het dashboard en een parkeerkaarthouder tegen de voorruit! :clap:
Ik ben ook een ex-Citigo rijder en mis dat haakje ook erg. Ben ook benieuwd naar het nummer daarvan, kan niet echt ingewikkeld zijn toch?
Iemand die het antwoord heeft op de bovenstaande vraag?
EX: '17 UP! TSI

Gebruikersavatar
Gert
Vagling liefhebber
Berichten: 804
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 21:07

Re: Tassenhaak dashboardgreep

Bericht door Gert » zo 30 jan 2022, 19:17

Ik denk dat het skoda/citiga tassenhaakje/greepje ook de in de up past want mijn e-up heeft ook zo een tassenhaakje in de greep van het dashboardkastje zitten. Het zou me verbazen als daar verschillende versies van zijn. Een nummer weet ik.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Gebruikersavatar
OnlyWay=Up!
Vagling liefhebber
Berichten: 263
Lid geworden op: wo 25 aug 2021, 17:14
Locatie: Rotterdam

Re: Tassenhaak dashboardgreep

Bericht door OnlyWay=Up! » vr 11 feb 2022, 20:21

Gert schreef:
zo 30 jan 2022, 19:17
Ik denk dat het skoda/citiga tassenhaakje/greepje ook de in de up past want mijn e-up heeft ook zo een tassenhaakje in de greep van het dashboardkastje zitten. Het zou me verbazen als daar verschillende versies van zijn. Een nummer weet ik.
Het nummer weet je..?
EX: '17 UP! TSI

Gebruikersavatar
Kanerr
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: do 18 nov 2021, 09:20

Re: Tassenhaak dashboardgreep

Bericht door Kanerr » ma 14 feb 2022, 15:06

Zie bijlage, zou 1 van deze moeten zijn. Welke het exact is durf ik niet te zeggen, maar deze kwamen van de Citigo af. Gegoogled naar de nummers maar kon er niks uithalen helaas :(

Hij zit trouwens met een imbus parker vast aan de achterkant.
Bijlagen
2022-02-14 15_05_40-CarProg2.png
Mini JCW Manhart - viewtopic.php?f=19&t=8096

Gebruikersavatar
Habenero TSI
Vagling liefhebber
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 17 aug 2020, 21:41

Re: Tassenhaak dashboardgreep

Bericht door Habenero TSI » ma 14 feb 2022, 19:02

Tungsten schreef:
ma 13 dec 2021, 21:23
Beste lezer,

In mijn vagling Skoda had ik een handig inklapbaar tassenhaakje in de greep van het dashboardkastje. Dit was erg handig en nu mis ik deze in de Up.

Mijn vraag is dus ook; zijn deze Skoda dashboardgrepen (of hoe zo’n ding ook mag heten) los te bestellen en te monteren in een Up?

Toch zijn dat soort typische Skoda slimheidjes erg handig. Evenals een kaartclip voor pasjes op het dashboard en een parkeerkaarthouder tegen de voorruit! :clap:
Heb je wel toevallig wel een onderdeel nummer voor die kaartclip voor pasjes op et dashboard?
Of iemand anders?

De tassenhaak is denk ik wel los te monteren/bestellen, ben het ook aan het opzoeken.
Als ik het gevonden heb zal ik het hier melden
Bijlagen
Screenshot_20220214-183519_Marktplaats.jpg
Screenshot_20220214-183519_Marktplaats.jpg (95.05 KiB) 7907 keer bekeken
Habenero Orange VW UP! TSI Full options.
My other VAG ride is a 1078 CC aircooled

Plaats reactie