Welke Garmin past op MapsMore houder?

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Welke Garmin past op MapsMore houder?

Bericht door Ron UP » zo 23 okt 2016, 13:26

Paar weken terug is mijn Navigon uit de auto gestolen. Nu wil ik even weten welke Garmin er op de dashboardhouder past?
Bij de Navigon zat nl achterop een uitsparing waar je dan eerst de navi inhangt en dan naar beneden drukt, zodat ie vast zit zeg maar.
Bij Garmin is aan de achterkant wel datzelfde ronde gat van 54 mm doorsnee maar geen uitsparing meer?

Of is de dashboardhouder ook veranderd soms?

Welk type Garmin zit er nu in de Up eigenlijk?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: Welke Garmin past op MapsMore houder?

Bericht door arnout84 » zo 23 okt 2016, 14:26

De achterkanten zijn identiek aan elkaar, Garmin of Navigon want de houder is hetzelfde

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Welke Garmin past op MapsMore houder?

Bericht door Ron UP » zo 23 okt 2016, 14:42

Als ik nu bij de modellen van Garmin kijk, is die hele ronde schijf gewoon vlak. Bij mn vorige Navigon zaten er 2 verdiepingen in. Denk dus dat de nieuwe types Garmin niet zullen passen op mn dashboardhouder?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: Welke Garmin past op MapsMore houder?

Bericht door arnout84 » zo 23 okt 2016, 14:59

Ron UP schreef:Als ik nu bij de modellen van Garmin kijk, is die hele ronde schijf gewoon vlak. Bij mn vorige Navigon zaten er 2 verdiepingen in. Denk dus dat de nieuwe types Garmin niet zullen passen op mn dashboardhouder?
Dan is het geen geschikt type voor de Up. Garmin maakt ook universele types. Zitten er koperen contact puntjes op? VW is afgestapt van het Garmin type dus er is maar een model, geen nieuw of oud.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Welke Garmin past op MapsMore houder?

Bericht door Ron UP » zo 23 okt 2016, 15:44

Klopt ja, 11 contactpunten om precies te zijn..

Is dus niet mogelijk om een universele Garmin op de Uphouder te klikken...
Jammer!!!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: Welke Garmin past op MapsMore houder?

Bericht door arnout84 » zo 23 okt 2016, 16:07

Ron UP schreef:Klopt ja, 11 contactpunten om precies te zijn..

Is dus niet mogelijk om een universele Garmin op de Uphouder te klikken...
Jammer!!!!
Ja dat is wel mogelijk, er zijn namelijk Garmin/Navigon toestellen zonder de bekende contactpuntjes maar wel dezelfde achterzijde qua klikken op de houder.

Google maar eens naar de Navigon 70 of 71. Dat is de universele broer van de Navigon

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Welke Garmin past op MapsMore houder?

Bericht door Ron UP » zo 23 okt 2016, 17:18

Ja klopt. De nafigon 70/71/72"zijn eigenlijk tzelfde als MapsMore. Navigon bestaat niet meer, is overgenomen door Garmin.
Bovengenoemde modellen zijn nergens meer leverbaar dus vandaar mijn vraag of er modellen zijn van Garmin die op de houder passen....maar ik denk dat Garmin wat product wijzigingen heeft doorgevoerd wat betreft de achterkant
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: Welke Garmin past op MapsMore houder?

Bericht door arnout84 » zo 23 okt 2016, 18:45

Ron UP schreef:Ja klopt. De nafigon 70/71/72"zijn eigenlijk tzelfde als MapsMore. Navigon bestaat niet meer, is overgenomen door Garmin.
Bovengenoemde modellen zijn nergens meer leverbaar dus vandaar mijn vraag of er modellen zijn van Garmin die op de houder passen....maar ik denk dat Garmin wat product wijzigingen heeft doorgevoerd wat betreft de achterkant
Je ziet ze nog wel eens op Marktplaats en Ebay voorbij komen.

Plaats reactie