opbrgruimte onder stoel??

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

opbrgruimte onder stoel??

Bericht door Miisport1 » di 07 mei 2013, 21:42

het is me opgevallen dat als je ondanks de stoel in de achterste stand zet toch nog heel veel ruimte onder de voorstoel en de bijrijders stoel zit.
ook met een verhoging er in spullen van achter kunnen niet naar voren rollen best makelijk.gooi meestal van alles achter de bijrijders stoel.
zijn er schuiflades voor te koop of is er wat anders een optie die ik gemist heb of die er gewoon nog niet is ??
wie weet wat.

Gebruikersavatar
oubaasje
Vagling liefhebber
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 27 apr 2012, 15:47
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door oubaasje » wo 08 mei 2013, 19:08

een paar rieten mandjes kopen bij xenos?

The Lucky Man
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: di 05 feb 2013, 12:17

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door The Lucky Man » vr 10 mei 2013, 11:20

Inderdaad ook ik heb bij de xenos 2 plastic bakjes gehaald en onder allebei de voorstoelen geplaatst.
Onder de passagiers stoel blijft het mooi liggen , alleen onder de bestuurders stoel kan het beter met klitteband worden vast gemaakt , dit vanwege het zwarte kastje.
Mii = Lucky

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door Ron UP » vr 10 mei 2013, 15:40

The Lucky Man schreef:Inderdaad ook ik heb bij de xenos 2 plastic bakjes gehaald en onder allebei de voorstoelen geplaatst.
Onder de passagiers stoel blijft het mooi liggen , alleen onder de bestuurders stoel kan het beter met klitteband worden vast gemaakt , dit vanwege het zwarte kastje.
Zwarte kastje gewoon verplaatsen naar de dorpel erachter zoals ik gedaan heb ;)
Bijlagen
IMAG0302.jpg
IMAG0302.jpg (148.14 KiB) 4040 keer bekeken
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door Miisport1 » vr 10 mei 2013, 15:50

wat is dat zwarte kastje dan???

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door erikvank » za 11 mei 2013, 09:07

The Lucky Man schreef:Inderdaad ook ik heb bij de Xenos twee plastic bakjes gehaald en onder allebei de voorstoelen geplaatst.
Onder de passagiersstoel blijft het mooi liggen, alleen onder de bestuurdersstoel kan het beter met klittenband worden vast gemaakt. Dit vanwege het zwarte kastje.
Niet alleen vanwege het zwarte kastje, maar ook vanwege naar voren schuiven bij fel remmen, waardoor het in de weg kan komen te zitten bij de bediening van je pedalen.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door erikvank » za 11 mei 2013, 09:08

Miisport1 schreef:wat is dat zwarte kastje dan???

Zie hier: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=623
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door Pop Up! » za 11 mei 2013, 22:36

erikvank schreef:
The Lucky Man schreef:Inderdaad ook ik heb bij de Xenos twee plastic bakjes gehaald en onder allebei de voorstoelen geplaatst.
Onder de passagiersstoel blijft het mooi liggen, alleen onder de bestuurdersstoel kan het beter met klittenband worden vast gemaakt. Dit vanwege het zwarte kastje.
Niet alleen vanwege het zwarte kastje, maar ook vanwege naar voren schuiven bij fel remmen, waardoor het in de weg kan komen te zitten bij de bediening van je pedalen.
Dat is wel erg overdreven, dat kastje komt bij fel remmen echt niet naar voren hoor...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door Patrick-Brand » za 11 mei 2013, 22:40

Pop Up! schreef:
erikvank schreef:
The Lucky Man schreef:Inderdaad ook ik heb bij de Xenos twee plastic bakjes gehaald en onder allebei de voorstoelen geplaatst.
Onder de passagiersstoel blijft het mooi liggen, alleen onder de bestuurdersstoel kan het beter met klittenband worden vast gemaakt. Dit vanwege het zwarte kastje.
Niet alleen vanwege het zwarte kastje, maar ook vanwege naar voren schuiven bij fel remmen, waardoor het in de weg kan komen te zitten bij de bediening van je pedalen.
Dat is wel erg overdreven, dat kastje komt bij fel remmen echt niet naar voren hoor...
Ik denk dat hij doelt op de Xenos bakjes ;)
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door Pop Up! » zo 12 mei 2013, 09:41

Oh ja, :lol: dan begrijp ik het beter...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door Miisport1 » zo 12 mei 2013, 10:50

ik heb dat zwarte kastje in de mii in elk geval niet.

The Lucky Man
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: di 05 feb 2013, 12:17

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door The Lucky Man » ma 13 mei 2013, 11:21

Idd een goed idee om dat zwarte kastje te verplaatsen.
Bij wat harder remmen gaat het xenos bakje aan de bestuurderskant inderdaad naar voren , maar die onder de passagiers stoel blijft netjes liggen .
Mii = Lucky

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door erikvank » ma 13 mei 2013, 13:38

Patrick-Brand schreef:
Pop Up! schreef:
erikvank schreef:Niet alleen vanwege het zwarte kastje, maar ook vanwege naar voren schuiven bij fel remmen, waardoor het in de weg kan komen te zitten bij de bediening van je pedalen.
Dat is wel erg overdreven, dat kastje komt bij fel remmen echt niet naar voren hoor...
Ik denk dat hij doelt op de Xenos bakjes ;)

Inderdaad, die bedoelde ik. :-)
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Up!orange
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 26 jan 2014, 09:09

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door Up!orange » zo 30 mar 2014, 13:08

Ik heb vandaag het DC/DC-kastje weggewerkt in de ruimte waar de stekkers van de stoel zitten.
Het kastje past er net in.
Als tip: Kastje met de stekker richting de bestuurders-deur positioneren.
Bijlagen
IMG_20140330_135005.jpg
Laatst gewijzigd door Up!orange op zo 30 mar 2014, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
VW Up! TSI

Up!orange
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 26 jan 2014, 09:09

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door Up!orange » zo 30 mar 2014, 13:14

Eerst de boel wegwerken.
De twee stekkers kunnen richting de bestuurdersdeur weggewerkt worden. Hier is voldoende (Bij mijn stoel) ruimte voor.
Bijlagen
IMG_20140330_134659.jpg
VW Up! TSI

Up!orange
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 26 jan 2014, 09:09

Re: opbrgruimte onder stoel??

Bericht door Up!orange » zo 30 mar 2014, 13:18

Het bekende zwarte kastje
Bijlagen
IMG_20140330_134155.jpg
VW Up! TSI

Plaats reactie