Maps and More valt regelmatig uit

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
peter1957
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 20:26
Locatie: Brunssum

Maps and More valt regelmatig uit

Bericht door peter1957 » do 14 mar 2013, 19:20

Mijn Maps and more valt regelmatig uit, en reset zich zelf dan. Na het opstarten is alles weer normaal te gebruiken.
Alleen het gemiddeld verbruik over langere afstand is dan ook gereset.

Iemand bekend met dit probleem?
Volkswagen High up! [img][img][img][img][/img][/img][/img][/img]Black Pearl, met DAB radio en Fender geluidssysteem. November 2015

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Maps and More valt regelmatig uit

Bericht door up! » do 14 mar 2013, 21:20

Ja hoor, die van mij valt ook wel eens uit, dan gaat het beeld op zwart en dan start ie opnieuw op. Soms duurt het opstarten behoorlijk lang. Of het gemiddeld verbruik over langere afstand dan ook wordt gereset weet ik niet (heb ik niet gecontroleerd). Ik zal het ook eens aan de dealer vragen, maar als jij meer hoort over een oplossing dan hoor ik het ook graag!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
THID
Vagling liefhebber
Berichten: 125
Lid geworden op: di 26 jun 2012, 10:32

Re: Maps and More valt regelmatig uit

Bericht door THID » do 14 mar 2013, 22:13

nog nooit gehad, langdurig verbruik zit overigens "gewoon" in je boordcomputer dus lijkt me erg vreemd als de m&m dit beïnvloed, wel reset dit uit zichzelf na -als ik me niet vergis- 2000km.
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
Afbeelding

Plaats reactie