Opbergen gevarendriehoek

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Spoke
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 08 feb 2013, 21:16

Opbergen gevarendriehoek

Bericht door Spoke » za 16 feb 2013, 12:20

Gisteren heb ik mijn Volkswagen Up! opgehaald :D! De gevarendriehoek lag los in de kofferbak in de gebruikelijke oranje koker. Nu reed ik hiervoor een Polo en kan mij herinneren dat bij de Polo aan de binnenkant van de bumper achterin een opbergruimte was voor de gevarendriehoek.

Bij de Up zie ik wel een soortgelijke opbergmethode, maar de gevarendriehoek schuift er maar voor 3 kwart in? Ik durf hem niet verder te duwen omdat het nogal moeizaam ging. Mijn vraag aan jullie is dan ook...waar hebben jullie de gevarendriehoek in de Up! opgeborgen? Of hebben jullie deze gewoon los in de auto liggen?

Bij voorbaat dank!

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Opbergen gevarendriehoek

Bericht door Psycho_Mantis » za 16 feb 2013, 12:27

Bij mij ligt hij in het vak van het reserve wiel.
Maar ben nu wel benieuwd in welk gat je dat ding nu stopt :P

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Opbergen gevarendriehoek

Bericht door DonkUp » za 16 feb 2013, 12:40

Ik heb er eigenlijk nog nooit naar gekeken.... Moet toch dat vloertje waar mn reservewiel zou moeten liggen maar eens optillen ;)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Spoke
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 08 feb 2013, 21:16

Re: Opbergen gevarendriehoek

Bericht door Spoke » za 16 feb 2013, 12:44

Psycho_Mantis schreef:Bij mij ligt hij in het vak van het reserve wiel.
Maar ben nu wel benieuwd in welk gat je dat ding nu stopt :P
Als je de achterklep opendoet en je kijkt zeg maar aan de binnenkant van de achterbumper zie je aan de linkerkant een rond gat, daarnaast heb je een gat dat er rechthoekig uit ziet. In dat gat probeer ik de gevarendriehoek te stoppen en past hij voor 3 kwart in :D. Deed het een beetje met dezelfde intentie als in de Polo en dacht dat het vak daarvoor gemaakt zou zijn.

Bij de Polo was er een soort klik systeem waarin je de driehoek vast kon zetten. Bij de Up! is het 1 en al metaal. Indien er meerdere mensen zijn die hem in het vak van het reservewiel hebben geplaatst lijkt me dat ook wel een nette oplossing.

Spoke
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 08 feb 2013, 21:16

Re: Opbergen gevarendriehoek

Bericht door Spoke » za 16 feb 2013, 12:46

DonkUp schreef:Ik heb er eigenlijk nog nooit naar gekeken.... Moet toch dat vloertje waar mn reservewiel zou moeten liggen maar eens optillen ;)
Het gat waar ik het overheb zit tussen de opgehoogde bodem en het vloertje van je reservewiel.

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Opbergen gevarendriehoek

Bericht door DonkUp » za 16 feb 2013, 13:10

Spoke schreef:
DonkUp schreef:Ik heb er eigenlijk nog nooit naar gekeken.... Moet toch dat vloertje waar mn reservewiel zou moeten liggen maar eens optillen ;)
Het gat waar ik het overheb zit tussen de opgehoogde bodem en het vloertje van je reservewiel.
Ik ga er eens naar kijken, jouw oplossing klinkt ook wel interessant namelijk, Zou mooi zijn als ie daar inderdaad past :)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
THID
Vagling liefhebber
Berichten: 125
Lid geworden op: di 26 jun 2012, 10:32

Re: Opbergen gevarendriehoek

Bericht door THID » za 16 feb 2013, 16:40

ik heb aan de koker van de driehoek een drietal stukjes klittenband geplakt (grijpende kant). blijft voldoende aan de bekleding van de kofferbak zitten om daar niets op te plakken, zodat daar geen schade oid aan ontstaat.
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
Afbeelding

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Opbergen gevarendriehoek

Bericht door Pop Up! » za 16 feb 2013, 17:54

Bij mij ligt hij ook in het vak met het reservewiel onder het matje.....hoop hem ook niet eruit te hoeven te halen ;)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Spoke
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 08 feb 2013, 21:16

Re: Opbergen gevarendriehoek

Bericht door Spoke » za 16 feb 2013, 18:47

THID schreef:ik heb aan de koker van de driehoek een drietal stukjes klittenband geplakt (grijpende kant). blijft voldoende aan de bekleding van de kofferbak zitten om daar niets op te plakken, zodat daar geen schade oid aan ontstaat.
Dit was mijn tweede nette oplossing :). Goed om te horen dat het voldoende aan de bekleding blijft plakken.

Plaats reactie