Foto bediening stoelverwarming

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Foto bediening stoelverwarming

Bericht door N!jntje » di 05 feb 2013, 11:19

Hey mede forummers ;)
Ik ben weer wat aan het uitzoeken voor de up! En dat gaat om de stoelverwarming.
Me dealer heeft al wat dingen uitgezocht. En ook ik ben ermee bezig!
Wij zijn erachter gekomen dat bij verschillende vw modellen de stoelverwarming al compleet is voorbereid. Maar dat de stoelverwarming af fabriek niet staat aangemeld. En dat er nog een draad gelegt moet worden naar het dash incl de knop.

Ik vroeg mij af of iemand mij kon vertellen hoe de stoelverwarming ingeschakeld word bij de up? Is dit dmv een knop? En wat voor een knop?
Liefst fotows!

EmuuuH
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 13 dec 2012, 09:50

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door EmuuuH » di 05 feb 2013, 11:28

zie hier:
Afbeelding
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door N!jntje » di 05 feb 2013, 12:30

EmuuuH schreef:zie hier:
Afbeelding
oeww 8-) Dat zit er best nice in :D

Nou erachter komen of deze knoppen los te koop zijn of in 1 gedeelte met de rest van de knoppen! 8-) En hoe de computer is ingeleerd van de up 8-)
Niet alle computers van de up kunnen stoelverwarming aan.... Er zijn 3 verschillende computers in de up.... en ik moet er nog achter komen of ik de meest uitgebreide heb :shock:

EmuuuH
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 13 dec 2012, 09:50

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door EmuuuH » di 05 feb 2013, 13:20

maar de verwarmingselementen zitten standaard in de up?
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door N!jntje » di 05 feb 2013, 13:24

EmuuuH schreef:maar de verwarmingselementen zitten standaard in de up?
Dat zei ik niet.
Er zijn auto's bij vw die dit standaard blijken te hebben. Maar dit is pas vanaf de uitvoering waarbij stoelverwarming te krijgen is ;)
Bijvoorbeeld bij de golf 6 ;)
Bij de meest standaard variant is dit niet het geval. Maar bij bijvoorbeeld highline zit het er standaard in! Alleen staat het niet ingesteld op de vw computer van de auto. Is de bekabeling niet aangesloten op de computer. En zitten de knoppen niet op het dashboard.

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door Psycho_Mantis » di 05 feb 2013, 14:14

Geloof mij maar dat er niets standaard in zit ;)
Vooral niet bij de up...

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door N!jntje » di 05 feb 2013, 14:26

Psycho_Mantis schreef:Geloof mij maar dat er niets standaard in zit ;)
Vooral niet bij de up...
ik ben ook alweer wat verder....
in de high up in nederland is het vinkje er niet voor stoelverwarming. Dus vrij zeker dat het er niet standaard inzit :( maarja we zoeken toch stiekem verder naar opties! Want ik blijf op zoek naar een schade up :P Met stoelverwarming :D

Gebruikersavatar
P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber
Berichten: 173
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 14:57
Locatie: Eindhoven

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door P@trick & Mii(rella) » di 05 feb 2013, 14:37

Ik heb stoelverwarming als optie genomen. mistlampen waren bijna netzo duur maar daar heb je niks aan als je goede lampen monteerd, en stoel verwarming is zo heerlijk. Het vrouwtje hoefde dit niet perse, maar ik kan niet zonder in mijn BMW dus vond dat zij het ook moest hebben.

ik hoop dat het jullie gaat lukken, het is de moeite waard om het uit te zoeken.
Seat Mii, Candy white, drive pakket, Seat portable system, donkere ramen, verwarmde stoelen,17inch,K&N filtertje.
BMW 520i High executive M performance F11 2012, opties, uhm ja, alles.....

Gebruikersavatar
Nikooos
Vagling liefhebber
Berichten: 175
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 10:04

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door Nikooos » di 05 feb 2013, 14:47

Ik hoefde het ook niet zo nodig, want ik ben niet zo'n koukleum, maar ik kan al niet meer zonder! Wat hemels is dat met die heerlijke warme billen.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door Inge » di 05 feb 2013, 16:52

Slimme zet - een schade up met stoelverwarming - alleen heb je dan geen verschil in de bekleding?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door N!jntje » di 05 feb 2013, 16:59

Inge schreef:Slimme zet - een schade up met stoelverwarming - alleen heb je dan geen verschil in de bekleding?
Stoelen overzetten ? ;)
Ik heb al eens eerder stoelen overgezet met airbags enz. Dus dan zal dit ook wel kunnen :D
gewoon complete stoelenset kopen. Dus voor en achterbank!

Er hoeft maar 1 iemand zijn of haar white/black up total loss te rijden :roll: (moeten natuurlijk niet alle airbags van de stoelen klappen :o )

Er zijn jammergenoeg wat verschillen bij de UP drieling.
De Up heeft stoelverwarming alleen in het winterpakket zitten. of je moet hem aanvinken. Maar de opties die daarbij zitten zijn redelijk duur (in verhouding) wanneer je een high up neemt.
Mijn keuze voor de high up was snel gemaakt omdat ik minimaal de vw radio/navigon/leren stuur wou.
Maar het winterpakket bestaat uit
Winterpakket
- verwarmbare voorstoelen
- elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
- mistlampen vóór

En bij de high up zitten de laatste 2 opties al standaard op. Dus betaal je 325 euro voor alleen verwarmbare stoelen :shock: Dat vond ik wel een beetje veel.

Bij de mii en de citygo ligt dit in de prijslijst een beetje anders. Volgens mij is het zo dat als je de duurste uitvoering neemt dit pakket er standaard inzit. (als ik me niet vergis)

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door TV_UP! » di 05 feb 2013, 21:38

In een highUp is stoelverwarming wel mogelijk alleen moet je dan de optie (kunst)leer pakken dan heb je wel stoelverwarming.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door Piedro » di 05 feb 2013, 23:09

N!jntje schreef: Bij de mii en de citygo ligt dit in de prijslijst een beetje anders. Volgens mij is het zo dat als je de duurste uitvoering neemt dit pakket er standaard inzit. (als ik me niet vergis)
Elke Citigo met airco heeft standaard stoelverwarming, dus niet alleen de duurste uitvoering. Airco is namelijk alleen te verkrijgen in combinatie met stoelverwarming door te kiezen voor een 'All Season-pakket' (waar ook extra getinte ruiten achter bij horen). Dus ik denk dat de kans het grootst is dat je een Citigo met stoelverwarming tegenkomt (behalve actiemodellen als bijvoorbeeld de Tour, daarbij is het All Season-pakket niet bestelbaar).
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Foto bediening stoelverwarming

Bericht door Inge » wo 06 feb 2013, 07:26

Alleen helaas nog geen Go's op de sloop tegen gekomen.

De artic heeft trouwens ook airco maar geen stoelverwarming.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie