Navigon - PID- maps & More opbergen

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
rondeg
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: za 13 okt 2012, 08:01
Locatie: Vlaardingen

Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door rondeg » do 31 jan 2013, 21:23

Een vraag van mijn kant,

Waar laten jullie je Navigon in de auto als je er niet in rijd, neem je hem mee of "verstop" je hem ergens?
Ik zelf woon in het westen van het land en heb tweemaal een inbraak (ruit ingeslagen) in mijn auto gehad, het doel is het zoeken naar een Tom-Tom o.i.d.
Het (zichtbaar)achterlaten van de Navigon dashboard-steun roept op zich al op om een inbraak.
Een autokluis(je) wordt overwogen, maar uit ervaring weet ik dat dit niet praktisch is.

Reageer maar !!!!!!!

Gebruikersavatar
THID
Vagling liefhebber
Berichten: 125
Lid geworden op: di 26 jun 2012, 10:32

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door THID » do 31 jan 2013, 21:51

altijd uit de auto, bij zeer hoge uitzondering niet.

bij woon-werkverkeer moet ik zeggen dat ik hem zelden plaats en ook steeds minder meeneem.
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
Afbeelding

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Pop Up! » do 31 jan 2013, 21:59

THID schreef:altijd uit de auto, bij zeer hoge uitzondering niet.

bij woon-werkverkeer moet ik zeggen dat ik hem zelden plaats en ook steeds minder meeneem.

Haal je dan ook steeds de steun eraf?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door N!jntje » do 31 jan 2013, 22:40

Ik laat hem altijd zitten. Ik woon in een dorp bij arnhem.
Mocht ik hem nou in de stad parkeren dan leg ik hem misschien eerder in mn handschoenenvakje. Maarja als iemand hem wilt hebben dan krijgen ze hem tochwel.

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door DonkUp » do 31 jan 2013, 22:46

Als ik hem gebruik (alleen als ik buiten de stad kom dus) haal ik hem er altijd uit. De steun berg ik dan ook op in het handschoenenkastje, het afdekplaatje plaats ik dan ook op het dashboard. Moet wel nog steeds een M+M opbergmapje bestellen ;)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Roydebos
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 19 sep 2012, 12:08

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Roydebos » do 31 jan 2013, 23:06

ik vergeet hem vaak maar als ik weet van hier moet hij eruit neem ik hem mee of ik leg hem in het dashboard kastje of in me armsteun:P

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Toine » vr 01 feb 2013, 09:07

De steun laten we altijd zitten het scherm gaat altijd mee uit de auto en altijd weer mee in de auto voor de carkit
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Psycho_Mantis » vr 01 feb 2013, 12:14

Ik ben gewoon ongelofelijk lui en laat hem er altijd op zitten...

Gebruikersavatar
THID
Vagling liefhebber
Berichten: 125
Lid geworden op: di 26 jun 2012, 10:32

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door THID » vr 01 feb 2013, 14:32

Pop Up! schreef:
THID schreef:altijd uit de auto, bij zeer hoge uitzondering niet.

bij woon-werkverkeer moet ik zeggen dat ik hem zelden plaats en ook steeds minder meeneem.

Haal je dan ook steeds de steun eraf?
ja ik haal dan ook de steun eraf en eruit
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
Afbeelding

Gebruikersavatar
LegacySystem
Vagling liefhebber
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 26 okt 2012, 23:28

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door LegacySystem » vr 01 feb 2013, 19:18

Psycho_Mantis schreef:Ik ben gewoon ongelofelijk lui en laat hem er altijd op zitten...
Same here!! :D

P.S. Nog maar eens een verwijzing naar een draadje dat langzaam naar onder verdwijnd in de lijst, maar de aandacht wel verdient:

http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... ing#p21068

Zeker voor mensen die hun Maps&More regelmatig bewonderen om de weg te vinden............
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Inge » za 02 feb 2013, 07:45

Ik neem de M&F altijd mee uit de auto - de steun laat ik zitten.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door eas » za 02 feb 2013, 09:48

Inge schreef:Ik neem de M&F altijd mee uit de auto - de steun laat ik zitten.

ik laat de m&f in de auto , en steun weg van zijn plek en afdekplaatje weer terug
want als je de steun laat zitten , en je m&f uit de auto haalt en er komt een of andere mafketel
die dat steuntje ziet ... kon hij wel eens op het idee komen dat er nog wat in de auto ligt ? of niet ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Inge » za 02 feb 2013, 10:00

Dat weet ik niet want het lijkt net alsof het steuntje vast zit. Steuntje weghalen vind ik net even te lastig/ teveel werk.

Maar goed hoop dat ik niet zo een gek tegenkom die het van dichtbij wil bekijken zonder uitnodiging.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

svN2K
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: za 16 feb 2013, 11:21

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door svN2K » zo 17 feb 2013, 09:15

hier in friesland kun je hem rustig in je dashbord kastje gooien, doen we zelf ook altijd :)

Gebruikersavatar
Bertje
Vagling liefhebber
Berichten: 161
Lid geworden op: za 13 okt 2012, 00:38
Locatie: Nijkerk

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Bertje » di 19 feb 2013, 01:04

Het steuntje weghalen vind ik ook veel te veel werk. Meestal laat ik het schermpje zelf ook gewoon zitten. :oops: Kan het gespuis tenminste 'keuren' of het ding enige waarde voor ze heeft. Volgens mij zijn die losse navi-schermpjes helemaal niet meer in trek bij het boevengilde... Maar als ik ergens achteraf of in een parkeergarage parkeren haal ik het setje er voor de zekerheid wel even af.

Mocht hij toch een keer gejat worden hoop ik dat ze niet te veel beschadigen bij het openmaken van de auto. ;)
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer ;-) met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Autheo » wo 06 mar 2013, 22:22

Het beste is natuurlijk: steun er af, en samen met navigatie-apparaat meenemen. Vergeet dan ook niet weer even het afdekkapje te plaatsen, anders zien ze van buitenaf dat je toch wel van die navigatie gebruik maakt. Dus dan wordt het interessant om de boel open te breken om te zien of die gewoon in het dashboardkastje ligt. In de stad kun je dat dan ook maar beter open laten staan, zodat ze direct zien dat je er geen waardevolle spullen in hebt opgeborgen. Kan je een boel ellende schelen.

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door erikvank » do 07 mar 2013, 16:12

Steun er ook af, vind ik erg veel gedoe. Het kastje zelf nemen we meestal wel mee (in het bijbehorende etui)
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

FRUP
Forum newbie
Berichten: 26
Lid geworden op: di 26 feb 2013, 09:40

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door FRUP » do 07 mar 2013, 18:07

Auto zal altijd op werk staan of voor de deur... Laat het lekker zitten...

Degene die het nog nodig vindt iets te proberen komt er wel achter datie dat beter niet had kunnen doen =)

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Patrick-Brand » di 19 mar 2013, 18:20

Ik wil eigenlijk ook wel graag een Up hoesje voor Maps & More.
Ben al naar m'n dealer geweest, die had hem niet op voorraad. En ook in de webshops bij Van den Udenhout en VAG-techniek zijn ze niet op voorraad en al geruime tijd in bestelling.

Iemand nog een idee waar ze wel op voorraad zijn en makkelijk te bestellen zijn?
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Blackupzhz » di 19 mar 2013, 19:42

Mijn hoesje staat al een week of 6 in backorder.... Dus wachten is het enige motto vrees ik.
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

Plaats reactie