Maps and more en muziek

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
EmuuuH
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 13 dec 2012, 09:50

Maps and more en muziek

Bericht door EmuuuH » za 26 jan 2013, 13:15

Het duurt nog een paar weekjes voordat ik mijn up heb, maar ik wil graag alles klaar hebben staan wanneer hij komt..

Ik twijfel om een iPad standaard in de up te bouwen om dan de Ipad voor muziek enz. te kunnen gebruiken. Maar ik heb ook al maps and more in de auto.
Wat is jullie ervaring met maps and more en het afspelen van muziek?
Ik heb namelijk een erg grote hoeveelheid muziek die ik nu allemaal netjes geordend in iTunes heb staan.. Is dat een beetje fatsoenlijk op dat maps and more apparaat te krijgen? (ook met playlists enz?)
En de max is 32 gb in maps and more toch?
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Maps and more en muziek

Bericht door DonkUp » za 26 jan 2013, 14:13

Kan je dan niet beter een Ipod Touch gebruiken, daar heb je houders voor (tenzij je een rokers pakket hebt genomen). De Ipod Touch kan ook via bluetooth op je M+M gekoppeld worden.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

EmuuuH
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 13 dec 2012, 09:50

Re: Maps and more en muziek

Bericht door EmuuuH » za 26 jan 2013, 14:22

Ik rook niet, maar volgens mij heeft de dealer het rokerspakket er wel bij gedaan. Waarom zijn er dan geen houders?
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Psycho_Mantis » za 26 jan 2013, 14:53

Ik heb de muziek gewoon op me iPhone staan, als ik instap kan ik gewoon afspelen via bluetooth!
Zal vast met de iPod touch ook kunnen. Hou hem zelf altijd gewoon in me broekzak zitten, helemaal geen houder nodig.

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Maps and more en muziek

Bericht door DonkUp » za 26 jan 2013, 14:55

Omdat dan de asbak op de plek van de bekerhouder zit in de middenconsole. Heb je geen asbak, kan je daar een mediahouder plaatsen. Bij Van den Udenhout hebben ze hem wel in de webshop staan. Kan je even kijken wat ik bedoel (Er zijn trouwens nog andere varianten ook van die mediahouders).
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

EmuuuH
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 13 dec 2012, 09:50

Re: Maps and more en muziek

Bericht door EmuuuH » za 26 jan 2013, 15:00

okay, kan je dan via m&m de muziek op je iphone/ipod touch kiezen?
Die asbak is niet te verwijderen? (is niet zo'n los bekertje?)
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Psycho_Mantis » za 26 jan 2013, 15:05

EmuuuH schreef:okay, kan je dan via m&m de muziek op je iphone/ipod touch kiezen?
Die asbak is niet te verwijderen? (is niet zo'n los bakje?)
Volgens mij is het gewoon een los bakje, maar ik snap ook niet helemaal wat het nou uitmaakt of je een asbak heb of niet?
Er zit sowieso helemaal geen houder voor een telefoon...

Trouwens de asbak is een extra optie, weet je zeker dat je dat wel hebt?

EmuuuH
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 13 dec 2012, 09:50

Re: Maps and more en muziek

Bericht door EmuuuH » za 26 jan 2013, 15:08

ja hij staat wel op de factuur, aansteker + asbak €0.0
Was er van uit gegaan dat dit gewoon zo'n los bekertje is en er dus uit kan.
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Maps and more en muziek

Bericht door BarMove(d)Up » za 26 jan 2013, 17:31

Mij is verteld dat de asbak een los bakje is, als bij aflevering blijkt dat dat niet zo is, kunnen ze iets gaan fixen. Wilde nl de optie niet als het anders dan los bakje was.
In de proefritauto was het een los bakje, hebben ze het niet vastgelijmd bij je ;-).
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

EmuuuH
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 13 dec 2012, 09:50

Re: Maps and more en muziek

Bericht door EmuuuH » za 26 jan 2013, 18:22

Okay mooi zo.
blijft mijn vraag: kan je dan via m&m de muziek op je iphone/ipod touch kiezen?
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus

Gebruikersavatar
LegacySystem
Vagling liefhebber
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 26 okt 2012, 23:28

Re: Maps and more en muziek

Bericht door LegacySystem » zo 27 jan 2013, 09:52

EmuuuH schreef:Okay mooi zo.
blijft mijn vraag: kan je dan via m&m de muziek op je iphone/ipod touch kiezen?
Ja! Staat in de handleiding.............

Hoe? Staat ook in de handleiding!! ;)
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep

Gebruikersavatar
Gaaf01
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 16 jan 2013, 20:11

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Gaaf01 » zo 27 jan 2013, 09:59

Hier kan je alles lezen, veel plezier ermee
http://www.navigon.com:8080/portal/comm ... ore_NL.pdf
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen

Edgar
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: za 19 jan 2013, 14:32

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Edgar » ma 28 jan 2013, 13:53

Sinds een paar weken heb ik een Up en ben al flink beziggeweest met Maps & More.
Ik heb wat testen gedaan met Bluetooth audio. Macbook Pro via iTunes muziek laten afspelen. Wordt via Maps & More en de luidsprekers afgespeeld. Je kan ook naar het volgende nummer gaan via de cdspeler terug- en verderspoelknoppen of op je M&M schermpje in de auto. In iTunes kun je ook direct een ander nummer selecteren, maar doe dat niet tijdens rijden. In &M kan dat niet, alleen vooruit en achteruit (het laatste nog niet getest). In Maps & More kun je ook een microsd kaart plaatsen, met muziek (FLAC, wav (die twee klinken fantastisch) en mp3) die van mij heeft 32GB, dus meer dan de gemiddelde iPad kan hebben. Een iPad doet het streamen op dezelfde manier als een Macbook.

Groet,

Edgar
Up and driving sinds januari 2013

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Maps and more en muziek

Bericht door BarMove(d)Up » ma 28 jan 2013, 15:22

Edgar schreef:......die van mij heeft 32GB, dus meer dan de gemiddelde iPad kan hebben.
Boute uitspraak hoor. iPad heeft 16, 32 of 64 GB. Het zou mij dan ook niet verbazen dat het aantal iPads met 32 of 64 GB groter is dan 16 GB. Jouw uitspraak gaat dan al niet meer op :o .
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

EmuuuH
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 13 dec 2012, 09:50

Re: Maps and more en muziek

Bericht door EmuuuH » ma 28 jan 2013, 15:42

Dat is inderdaad nu net het probleem, de potentiele ipad zou zo'n 45 gb aan muziek gaan bevatten :)
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus

Edgar
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: za 19 jan 2013, 14:32

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Edgar » ma 28 jan 2013, 23:48

BarMove(d)Up schreef:
Edgar schreef:......die van mij heeft 32GB, dus meer dan de gemiddelde iPad kan hebben.
Boute uitspraak hoor. iPad heeft 16, 32 of 64 GB. Het zou mij dan ook niet verbazen dat het aantal iPads met 32 of 64 GB groter is dan 16 GB. Jouw uitspraak gaat dan al niet meer op :o .
Ik ging er vanuit dat vanwege de 'crisis' het aandeel 16 GB iPads het grootst zou zijn. Ik ken de cijfers niet, maar weet ook wel dat 32 en 64 GB versies bestaan. De geruchtenmachine heeft het ook al over 128 GB.
Ik was aan het brainstormen of er niet een Bluetoothsetje zou bestaan die je aan een externe hardeschijf kunt aansluiten. Los koppelen van de harde schijf om deze thuis met muziek te vullen. Voeding via de auto. Ik zie daar wel wat in.

Up I go
Forum newbie
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 27 okt 2013, 18:46

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Up I go » ma 25 nov 2013, 20:16

Ik heb pas mijn up..maar met maps en more media snap ik niet veel.
Ik heb een simpel mp 3 spelertje maar kan die niet bedienen via navigatie scherm.
Volgens heb ik de nummers niet in mappen staan. Nu moet ik telkens mijn mp 3 gebruiken voor een ander liedje.
Hmm wat doe ik fout.??

Auke
Forum newbie
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 30 sep 2013, 20:48

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Auke » ma 25 nov 2013, 22:14

Heel wat als ik het zo lees. Je kan een micro sd kaartje kopen. Daar zet je de mp3, flac of wav bestanden op. Die druk je in de zijkant van je navigatie systeem. Of je gebruikt je smart phone via bluetooth

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Pop Up! » ma 25 nov 2013, 22:26

Toch vind ik afspelen van een iPod/iPhone met de Bluetooth functie via de m/m teveel geluidskwaliteit verliezen.
Als ik een cd opzet heb ik veel beter geluid dan streamen met Bluetooth.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Up I go
Forum newbie
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 27 okt 2013, 18:46

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Up I go » ma 25 nov 2013, 22:58

Daar dacht ik ook aan..morgen eentje kopen. Ben ik meteen van mijn kabeltje af..
:D

Plaats reactie