ruiten behandeling buitenzijde

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

ruiten behandeling buitenzijde

Bericht door dubbel-UP! » za 07 apr 2012, 13:58

Van de week de ruiten (aan de buitenzijde) behandeld met Turtle-Wax ClearVue. :idea:
(te koop o.a. bij Heuts)

Na de ramen gereinigd te hebben dit middel opgebracht en volgens de instructie's verwerkt.

Resultaat is geweldig :P : Regen loopt er met druppels vanaf, ruitenwissers nagenoeg niet meer nodig, hoe harder je rijdt, des te makkelijker "lopen"de druppels van de ruit af.
Ook maar de spiegels,zijruiten en achterruit behandeld. Zelfs de douchecabine :roll:
Nu even afwachten of het lang blijft werken.............. :!:

Als je volgens de instructie's dit middel verwerkt, is er geen waas te zien op de ruiten.
Dit in tegenstelling tot "gewone was" .

Een aanrader......
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Up'ndown
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 24 mar 2012, 19:41

Re: ruiten behandeling buitenzijde

Bericht door Up'ndown » zo 15 apr 2012, 11:09

Bedankt voor de tip. Ik ga dit denk ik ook eens testen als ik m'n Up! krijg (waarschijnlijk begin juni)

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: ruiten behandeling buitenzijde

Bericht door up! » zo 15 apr 2012, 11:13

Ik gebruik altijd Meguiars Glass Cleaner, voor de binnen- en buitenzijde. Een betere glasreiniger is er wat mij betreft niet.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: ruiten behandeling buitenzijde

Bericht door Bryan » zo 15 apr 2012, 11:43

up! schreef:Ik gebruik altijd Meguiars Glass Cleaner, voor de binnen- en buitenzijde. Een betere glasreiniger is er wat mij betreft niet.
Helemaal mee eens ;) ;) , dit is echt top spul, maar laat niet echt een waxlaag achter. Dat doe ik dan gewoon met mequairs gold wax :D . Werkt super zonder vegen of strepen.

Bryan

Plaats reactie