Schade!

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Schade!

Bericht door High-up! » di 03 apr 2012, 11:32

AAAH! In navolging op de eerste bekeuring, nu de eerste schade. Ondanks dat ik de auto zo ruim mogelijk parkeer, is er iemand zo onvoorzichtig geweest zijn portier -zonder een fractie respect voor andermans spullen- open te slingeren tegen mijn portier :evil: :evil: :evil: ! Erg zuur binnen nog geen twee weken. Nu op zoek naar een restyler..
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Schade!

Bericht door Up&Go » di 03 apr 2012, 11:59

Laat me raden ..... geen briefje achter de ruitenwisser.

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Schade!

Bericht door High-up! » di 03 apr 2012, 12:03

Uiteraard...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

sjez
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: do 01 mar 2012, 18:04

Re: Schade!

Bericht door sjez » di 03 apr 2012, 12:05

Oeh, das zuur! :(

Heb je een foto van de schade?
Volkswagen Move Up! 60pk BlueMotion - Black Pearl lak - Executive Pakket

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Schade!

Bericht door High-up! » di 03 apr 2012, 12:09

Nog niet... Wil je t echt zien Sjez??? Heb je verstand van schade's?
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

sjez
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: do 01 mar 2012, 18:04

Re: Schade!

Bericht door sjez » di 03 apr 2012, 12:29

ik zelf niet zo zeer, maar wellicht andere leden die dan beter advies kunnen geven :)
Volkswagen Move Up! 60pk BlueMotion - Black Pearl lak - Executive Pakket

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Schade!

Bericht door TOP UP! » di 03 apr 2012, 14:00

Dat is echt balen zeg!

Ik heb precies hetzelfde met mijn huidige auto gehad..... Na 2 weken al een flinke deuk in het portier vanwege iemand die zijn deur ff in mijn auto opengesmeten had.

Daarom zit ik nu aan een of ander beschermfolie te denken aangezien een deuk er zo uitgehaald is, lakschade daartegen is een stuk duurder om te fixen.

succes met de reparatie....

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Schade!

Bericht door JuP ! » di 03 apr 2012, 14:04

Veel mensen valt het niet eens op dat ze je auto raken. Gisteren voor het verkeerslicht rolt er zo'n muts achter tegen mijn Golf GTi...ze was iets aan het lezen op het stuur. Staren ze ook nog raar aan als je uitstapt en je achterkant eens goed bekijkt. Ze had niets gemerkt.... :roll: Ja muts ! maar die van mij kan niet achteruit rollen, is een DSG en rem los, rolt ie al vooruit.

Gelukkig geen schade kunne ontwaren..... :?
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Schade!

Bericht door Tom Westendorp » di 03 apr 2012, 14:12

Balen zeg! Nooit leuk zoiets. Hopen dat de schade meevalt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Schade!

Bericht door RonaldNL » di 03 apr 2012, 15:55

Das lekker kut op zn hollands gezegt neem aan dat je all risk verzekerd ben dus op zich is het dan zo gefixet maar gewoon irritant na 2 weken al zo onverlaat die niet oplet daarom probeer ik ook altijd parallel te parkeren en niet in vakken naast elkaar.
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Schade!

Bericht door RoyVisser » di 03 apr 2012, 16:32

RonaldNL schreef:Das lekker kut op zn hollands gezegt neem aan dat je all risk verzekerd ben dus op zich is het dan zo gefixet maar gewoon irritant na 2 weken al zo onverlaat die niet oplet daarom probeer ik ook altijd parallel te parkeren en niet in vakken naast elkaar.
Dan nog kost het je no-claim en misschien wel eigen bijdrage. Hoe dan ook het kost je altijd tijd en energie, voor iets wat een andere lompe boer doet..
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Schade!

Bericht door RonaldNL » di 03 apr 2012, 17:43

Tuurlijk schiet je er niks mee op maar iig komt het wagentje wel weer in orde , en wat je zeg lompe boer , of vrouw die kijken nooit uit met deur open doen of kinderen irritant gewoon
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Schade!

Bericht door Piedro » di 03 apr 2012, 19:56

Alleen al het lezen over schade op zo'n nieuwe auto doet op één of andere manier al pijn... :cry:
Hopelijk valt het nog enigszins mee!
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Schade!

Bericht door High-up! » di 03 apr 2012, 20:16

Bedankt voor jullie medeleven..
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Schade!

Bericht door Bryan » di 03 apr 2012, 21:09

Jeetje heej wat heb je toch een lompe mensen op deze wereld zeg,....hier kan ik nou zo kwaad om worden :evil: :twisted: :evil: ....en dan ook niet het fatsoen hebben om even een briefje achter de ruitenwisser te doen :cry: .
Veel succes man......ennuh probeer je avond erdoor niet te laten verpesten, het is al zuur genoeg :| :| ;)

Bryan

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Schade!

Bericht door High-up! » zo 08 apr 2012, 15:17

Korte update en een warme douche door degene die mijn deukje in de auto heeft geprobeerd te repareren.

Allereerst heb ik een schadebedrijf (waarvan ik de naam niet zal noemen) benaderd, deze vroeg voor het repareren van het deukje zo'n €100,-. Bij dit schaamteloze bedrag kreeg ik tevens een ongeïnteresseerde en arrogante benadering van de schade-herstel-man er gratis bij.

Op aanraden van Crash ben ik bij een restyler geweest. Deze vertelde mij dat de schade met redelijk geweld was aangericht en het vanwege de plek van de schade lastig zou zijn om 'm eruit te krijgen. De schade bevond zich namelijk precies op een las. Afijn, het is hem gelukt de plek te fatsoeneren, maar heeft hem er niet helemaal uit gekregen.
Vanwege bovengenoemde heeft hij niks gerekend. Hij kwam op mij desondanks vakkundig en ervaren over en zou hem jullie, mochten jullie ooit (een) deuk(jes) krijgen, aanbevelen.

Ik wilde dit jullie niet onthouden.
http://www.autorestylingaardema.nl/
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Schade!

Bericht door Piedro » ma 09 apr 2012, 11:55

Wat een goede service. 't Is voor mij een beetje uit de richting, maar ik zal het adres onthouden, voor het geval dat zich onverhoopt een gevalletje schade voordoet...
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Schade!

Bericht door Tom Westendorp » wo 11 apr 2012, 07:31

Zo hoort dat! Top service!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Schade!

Bericht door JuP ! » wo 11 apr 2012, 10:01

Netjes !! Mocht iemand in regio Den Bosch een goeie restyler zoeken, kan ik http://carlux.udenhout.nl/ aanbevelen. Hebben mij vaker heel erg goed geholpen
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Plaats reactie