Dakdrager icm fietsdrager

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Sjappie
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 27 jan 2013, 19:51

Dakdrager icm fietsdrager

Bericht door Sjappie » zo 27 jan 2013, 20:00

Hallo,

Heb sinds kort mn Up en tot nu ben ik heel tevreden.

Zit er aan te denken om de originele dakdrager er bij aan te schaffen icm de fietsdrager voor het vervoer van mn mountainbike. Iemand hier ervaring mee? Is het stabiel en makkelijk te monteren? Liefst zou ik vooraf even de handleiding bekijken voor ik tot aanschaf over ga. Mocht iemand hem digitaal hebben, ben geinteresseerd!

Hoop dat iemand zijn ervaringen wil laten weten.

Cheers

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Dakdrager icm fietsdrager

Bericht door Sciroccofrank » zo 27 jan 2013, 21:57

Ik heb bij de citigo de dakdragers en 2 fietsendrages genomen voor het vervoer van mijn mountainbike , heb het geheel nog niet kunnen testen maar heb vandaag de Mtb even "gepast" op de fiietsendrager in de garage, moet zeggen dat de fiets er zeer stevig en stabiel op staat, en ik denk dat icm de dakdragers het geheel stevig op je dak bevestigd is,

Weet niet waar je vandaan komt, anders zou ik zeggen kom eens langs, kun je het zelf testen, zetten we de boel bij mij op de wagen :mrgreen:

Oja ik heb een 29-er en die past er goed op

Sjappie
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 27 jan 2013, 19:51

Re: Dakdrager icm fietsdrager

Bericht door Sjappie » ma 28 jan 2013, 22:48

Bedankt voor je reactie. Lijkt goed!

Ik neem je aanbod in beraad :-)

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Dakdrager icm fietsdrager

Bericht door merkx352 » di 29 jan 2013, 14:16

Sjappie schreef:Hallo,

Heb sinds kort mn Up en tot nu ben ik heel tevreden.

Zit er aan te denken om de originele dakdrager er bij aan te schaffen icm de fietsdrager voor het vervoer van mn mountainbike. Iemand hier ervaring mee? Is het stabiel en makkelijk te monteren? Liefst zou ik vooraf even de handleiding bekijken voor ik tot aanschaf over ga. Mocht iemand hem digitaal hebben, ben geinteresseerd!

Hoop dat iemand zijn ervaringen wil laten weten.

Cheers
Ik kan je de handleiding mailen ! mag ik je mail adres ?

Gr eric

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Dakdrager icm fietsdrager

Bericht door RoyVisser » di 05 feb 2013, 14:36

Sciroccofrank schreef:Ik heb bij de citigo de dakdragers en 2 fietsendrages genomen voor het vervoer van mijn mountainbike , heb het geheel nog niet kunnen testen maar heb vandaag de Mtb even "gepast" op de fiietsendrager in de garage, moet zeggen dat de fiets er zeer stevig en stabiel op staat, en ik denk dat icm de dakdragers het geheel stevig op je dak bevestigd is,

Weet niet waar je vandaan komt, anders zou ik zeggen kom eens langs, kun je het zelf testen, zetten we de boel bij mij op de wagen :mrgreen:

Oja ik heb een 29-er en die past er goed op
Mag ik vragen wat je er in totaal voor kwijt was? Zit zelf nog te kijken bij thule :)

wat is de framemaat van je 29-er? Ik heb een 21" Stumpjumper, de fiets is vrij lang :)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Dakdrager icm fietsdrager

Bericht door el coche SEAT » di 05 feb 2013, 16:13

Heb zelf de Thule Proride 591 fietsdrager. Ben erg tevreden ermee.
Fiets staat stevig en goed vast met deze drager.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Dakdrager icm fietsdrager

Bericht door N!jntje » di 05 feb 2013, 17:10

Als iemand fotows heeft van zijn/haar systeem dan zou ik die graag willen zien :D
ik ben aan het overwegen of ik een box met de vakantie op mn auto ga zetten! Dit omdat de up mijn hoofd auto is. En ik hierin alles moet meenemen richting italie.... tent/stoelen/koelbox/kookspullen/kleding/ ALLES!
en het beeld van de originele heb ik al gezien

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Dakdrager icm fietsdrager

Bericht door Sciroccofrank » di 05 feb 2013, 18:41

RoyVisser schreef:
Sciroccofrank schreef:Ik heb bij de citigo de dakdragers en 2 fietsendrages genomen voor het vervoer van mijn mountainbike , heb het geheel nog niet kunnen testen maar heb vandaag de Mtb even "gepast" op de fiietsendrager in de garage, moet zeggen dat de fiets er zeer stevig en stabiel op staat, en ik denk dat icm de dakdragers het geheel stevig op je dak bevestigd is,

Weet niet waar je vandaan komt, anders zou ik zeggen kom eens langs, kun je het zelf testen, zetten we de boel bij mij op de wagen :mrgreen:

Oja ik heb een 29-er en die past er goed op
Mag ik vragen wat je er in totaal voor kwijt was? Zit zelf nog te kijken bij thule :)

wat is de framemaat van je 29-er? Ik heb een 21" Stumpjumper, de fiets is vrij lang :)
Heb het gelijk met de auto gekocht, dus nog aardig wat korting gehad, ik denk totaal rond de €200, de frame maat van mijn 29-er is 22" het is een merida big nine, voordeel van de fietsdrager is dat je de steunen waar de wielen op rusten nog kunt verschuiven.

Hopelijk heb je wat aan deze info

Plaats reactie