Velgen Mii Reference

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Gebruikersavatar
Savaan76
Forum newbie
Berichten: 78
Lid geworden op: do 11 okt 2012, 19:58

Velgen Mii Reference

Bericht door Savaan76 » wo 24 okt 2012, 19:44

Ik ben op zoek naar een echte foto van de stalen velgen die onder een Reference zitten. Op de configurator van Seat zien ze er namelijk behoorlijk diep uit maar ik zag een behoorlijk vaag filmpje waar dit toch aardig tegen viel..
Ik heb gevraagd om deze downgrade onder mijn Style te leveren bij de dealer maar twijfel wel ernstig omdat ik vermoed dat de configurator het iets mooier voorspiegelt dan dat het is in werkelijkheid..

Dit is wat Seat er online van bakt..
Afbeelding

Groet Sander

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Velgen Mii Reference

Bericht door henri » wo 24 okt 2012, 20:14

Et voilà:

Afbeelding

Afbeelding
De velgen zijn dus niet zo fraai als volgens de configurator. Als ze echt zo diep waren, had ik ze ook wel onder mijn Up willen hebben 8-) Laten verbreden is een optie, maar voor hetzelfde geld (of minder) heb je dan ook al een leuk setje lichtmetaal.

Gebruikersavatar
Savaan76
Forum newbie
Berichten: 78
Lid geworden op: do 11 okt 2012, 19:58

Re: Velgen Mii Reference

Bericht door Savaan76 » wo 24 okt 2012, 20:23

Juistem, dit zocht ik dus inderdaad maar kon het niet vinden met Google. Pff, das wel erg jammer maar ik ben blij dat ik er nu achter kom en niet als ik mijn auto ga halen. Morgen maar even bellen.

Verbaas me er echt over dat er echt zo veel verschil in zit, zal vast ergens op de site in kleine lettertjes staan dat het kan verschillen met de realiteit maar vind het toch niet echt netjes..

Hoop niet dat er meer verrassingen zijn zoals deze :o

Bedankt voor de hulp Henri!

Groet Sander

Plaats reactie