automatische verlichting UPgrade

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Xanderv
Forum eindbaas

Re: automatische verlichting UPgrade

Bericht door Xanderv » ma 31 dec 2018, 15:10

Paranoid beetje laat maar toch.

De app is handig om instellingen te veranderen. Zoals

gevoeligheid wanneer de lampen aangaan
Hoelang de lampen aan blijven bij verlaten voertuig
Ch/lh via dimlicht of drl

En nog meer instellingen
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | Automatische verlichting |
Afbeelding

Xanderv
Forum eindbaas

Bericht door Xanderv » wo 16 jan 2019, 11:17

Ok even een update over het setje wat ik heb gekocht van Warriors Arrow.

Coming home/ Leaving home werkt redelijk. Echter als ik de auto uitstap en dan de auto vergrendel terwijl de lampen aanstaan dan gaan ze gelijk uit. Naar mijn mening horen dan pas de ingestelde secondes te gaan lopen. Maar dan kan nog een instelling zijn.

Coming home/Leaving home werkt niet via de dimlichten en is niet in te stellen. Nu is de DRL prima maar had deze gekocht vanwege de dimlicht functie.

Tunnel functie en gevoeligheid zijn makkelijk in te stellen met de app dus daar zeer tevreden over.

Grote manko tot nu toe : Mijn mistlichten blijven altijd aanstaan en daar baal ik enorm van. Er zit een auto functie op en dat werkt tussen bepaalde tijden maar die van mij gaan altijd aan, overdag en s'nachts. Ik heb het idee dat de bochtverlichting een storing geeft en dat ze dan gelijk aanspringen en niet meer uitgaan.

Ik raad deze dus deels aan. Voor instelbaarheid met de app is het echt prettig werken. Grote nadeel is dus dat de mistlampen altijd aan blijven staan. Ik heb al bij de verkoper navraag gedaan maar die geeft de schuld aan de auto functie voor de mistlampen.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | Automatische verlichting |
Afbeelding

TwitNour
Donateur member
Contacteer:

Bericht door TwitNour » wo 16 jan 2019, 12:28

Dat probleem met mistlampen heb ik ook gehad bij een unit die ik heb geprobeerd. Het ging hierbij om achter-mistlicht (ik heb geen mistlampen voor). Daarmee is de unit dus totaal nutteloos aangezien je niet zomaar met mistlampen aan mag rondrijden, daarnaast is het enorm verblindend.
Move Up! zwart BMT 75pk - Drive pakket - Executive pakket - 4drs
Afbeelding
Ook verbruik bijhouden? Registreer je op Phuel.nl

Plaats reactie