Belastingvrij rijden

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Belastingvrij rijden

Bericht door el coche SEAT » di 21 feb 2012, 19:38

High-up! schreef:Ok, thanks. En heeft van Mossel je order nog aangepast waardoor je nu een BMT krijgt of is dat automatisch gebeurt? Als jouw auto volgende week gebouwd wordt, krijg jij hem waarschijnlijk ook eind maart? Ik heb begin januari een high-up besteld (zonder BMT), dus ik ben benieuwd of ik nou ook een BMT krijg. Zal mijn dealer eens contacten..
De aanpassing naar BMT is automatisch gebeurd. In eerste instantie stond in het status overzicht een gewone up!.
Echter toen de produktieweek definitief werd en de order dus niet meer te wijzigen was, is dit verandert naar een BMT.

Een up! gebouwd in week 5 was bij Van Mossel al binnen eind week 7.
Ik hoop dan ook dat mijn up ! die deze week (8) gebouwd gaat worden, in week 11 geleverd gaat worden.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Belastingvrij rijden

Bericht door up! » di 21 feb 2012, 20:05

High-up! schreef:Ik heb begin januari een high-up besteld (zonder BMT), dus ik ben benieuwd of ik nou ook een BMT krijg. Zal mijn dealer eens contacten..
Waarom heb je geen BMT besteld?
Up&Go schreef:Mijn dealer vertelde dat na 1 juli 2012 alleen nog maar Up's BM worden verkocht en dus ook gemaakt. Tot die tijd is de keus tussen BM of niet BM waarbij een BM altijd pas na 1 juli wordt geleverd omdat ze domweg niet eerder worden gebouwd. Daarom koos ik voor een niet BM omdat ik niet zolang wilde wachten
Zeg je nu dat BMT's pas na 1 juli worden geleverd omdat ze pas vanaf 1 juli worden gebouwd? :? Dat klopt dan niet, mijn High Up BMT komt al half maart! :D
Laatst gewijzigd door up! op di 21 feb 2012, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Belastingvrij rijden

Bericht door High-up! » di 21 feb 2012, 20:05

Toen nog lange levertijd en ongeduldig zijn, gaat moeilijk samen..
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Belastingvrij rijden

Bericht door up! » di 21 feb 2012, 20:15

el coche SEAT schreef:Daarom doe ik zaken met Van Mossel in Weert.
Wat een verschil !! ;)
Ha, dat is mijn Audi dealer geweest. Jarenlang naar volle tevredenheid! :D
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Belastingvrij rijden

Bericht door Up&Go » di 21 feb 2012, 23:15

Up&Go schreef:Mijn dealer vertelde dat na 1 juli 2012 alleen nog maar Up's BM worden verkocht en dus ook gemaakt. Tot die tijd is de keus tussen BM of niet BM waarbij een BM altijd pas na 1 juli wordt geleverd omdat ze domweg niet eerder worden gebouwd. Daarom koos ik voor een niet BM omdat ik niet zolang wilde wachten
Zeg je nu dat BMT's pas na 1 juli worden geleverd omdat ze pas vanaf 1 juli worden gebouwd? :? Dat klopt dan niet, mijn High Up BMT komt al half maart! :D[/quote]

Ik citeer alleen mijn dealer, zal er eens achteraan gaan want ik lees hier op het forum ook verschillende versies.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Belastingvrij rijden

Bericht door Ron UP » do 23 feb 2012, 20:22

Inderdaad, ik had eerste de "gewone"high up besteld met 75 pk maar vorige week belde mn dealer dat Pon toch maar alle Ups kunnen voorzien van BMT. Dit om al het gezeik tegen te gaan die anders vanaf 1 juli zou gaan komen denk ik. Wel raar dat het eerst niet allemaal kon dan. Maarrrrr.......het kon niet meer veranderd worden in de koopovereenkomst omdat je anders weer een nieuwe offerte moet maken. Is gewoon rechtstreeks met Pon overlegd dat het een BMT moest worden, zo gezegd zo gedaan, komt goed dus !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Plaats reactie