probleem(pje)

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Ingrid2018
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 mar 2018, 19:26

probleem(pje)

Bericht door Ingrid2018 » ma 12 mar 2018, 20:09

Hai,

ik heb een probleempje met het bellen in mijn auto. In de Up zit een navigatiesysteem Navigon en in het begin kon ik gewoon bellen en gebeld worden, maar nu kan ik wel gebeld worden maar de radio blijft aan en ik krijg geen contact met degene die belt? En ook als ik zelf bel ging voorheen de radio vanzelf uit, dat gebeurt nu niet en ik kan niet met de andere persoon aan de telefoon praten.
De blue tooth verbinding is goed volgens mij...

Herkent iemand dit probleem? ben ik een beetje duidelijk? En heeft iemand een oplossing?

Ik hoor graag!!
dank alvast!

groetjes, Ingrid

Gebruikersavatar
TwitNour
Premium member
Berichten: 2279
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: probleem(pje)

Bericht door TwitNour » ma 12 mar 2018, 20:25

Ik herken het probleem. Het komt door de verouderde software, slechte ondersteuning van nieuwere telefoons. Op wat voor telefoon zit je?
Move Up! zwart BMT 75pk - Drive pakket - Executive pakket - 4drs
Afbeelding
Ook verbruik bijhouden? Registreer je op Phuel.nl

Ingrid2018
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 mar 2018, 19:26

Re: probleem(pje)

Bericht door Ingrid2018 » ma 12 mar 2018, 20:49

Ik heb een Samsung Galaxy A3!

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1310
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: probleem(pje)

Bericht door arnout84 » di 13 mar 2018, 08:22

Je zou eens kunnen proberen de telefoon opnieuw te koppelen of de Navigon te resetten naar fabrieksinstellingen. Anders overstappen naar een Garmin aangezien de Navigon een update achter loopt met de Garmin (en ook nooit meer geupdate zal worden)

Gebruikersavatar
TwitNour
Premium member
Berichten: 2279
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: probleem(pje)

Bericht door TwitNour » di 13 mar 2018, 08:56

Ik heb zelf de garmin met hetzelfde probleem. Mocht een garmin kopen voor Ingrid een oplossing zijn, dan is dat alleen tijdelijk het verschuiven van het probleem.
Move Up! zwart BMT 75pk - Drive pakket - Executive pakket - 4drs
Afbeelding
Ook verbruik bijhouden? Registreer je op Phuel.nl

Gebruikersavatar
jaappie
Vagling liefhebber
Berichten: 874
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: probleem(pje)

Bericht door jaappie » di 13 mar 2018, 09:30

zelf gebruik ik een garmin i.c.m. een iPhone 7. Eerder had ik ook dit probleem maar sinds een tijdje heb ik nergens meer last van.

hoe en wat weet ik niet want heb zelf niks veranderd in de instellingen of wat dan ook. Wel heb ik hem een keer helemaal opnieuw gekoppeld.

Gebruikersavatar
TwitNour
Premium member
Berichten: 2279
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: probleem(pje)

Bericht door TwitNour » di 13 mar 2018, 10:30

Ik heb het geprobeerd op mijn iPhone X. Opnieuw koppelen heeft niet geholpen, Garmin helemaal opnieuw instellen heeft niet geholpen, er is weinig dat ik nog kan doen verder. Het leven is eruit bij de Garmin.
Move Up! zwart BMT 75pk - Drive pakket - Executive pakket - 4drs
Afbeelding
Ook verbruik bijhouden? Registreer je op Phuel.nl

Ingrid2018
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 mar 2018, 19:26

Re: probleem(pje)

Bericht door Ingrid2018 » di 13 mar 2018, 11:37

telefoon opnieuw koppelen en resetten hebben we al gedaan...helaas zonder resultaat.

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1310
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: probleem(pje)

Bericht door arnout84 » di 13 mar 2018, 12:23

TwitNour schreef:Ik heb het geprobeerd op mijn iPhone X. Opnieuw koppelen heeft niet geholpen, Garmin helemaal opnieuw instellen heeft niet geholpen, er is weinig dat ik nog kan doen verder. Het leven is eruit bij de Garmin.
Toch vreemd want mijn iPhone X werkt feilloos op de Garmin. Ken je iemand met een andere Garmin?

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1310
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: probleem(pje)

Bericht door arnout84 » di 13 mar 2018, 12:26

Ingrid2018 schreef:telefoon opnieuw koppelen en resetten hebben we al gedaan...helaas zonder resultaat.
Ken je toevallig iemand met een andere Navigon of Garmin?

Gebruikersavatar
TwitNour
Premium member
Berichten: 2279
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: probleem(pje)

Bericht door TwitNour » di 13 mar 2018, 12:58

arnout84 schreef:
TwitNour schreef:Ik heb het geprobeerd op mijn iPhone X. Opnieuw koppelen heeft niet geholpen, Garmin helemaal opnieuw instellen heeft niet geholpen, er is weinig dat ik nog kan doen verder. Het leven is eruit bij de Garmin.
Toch vreemd want mijn iPhone X werkt feilloos op de Garmin. Ken je iemand met een andere Garmin?
Nee helaas niet. En ik vind het ook zeker niet meer waard om een andere aan te schaffen. Geen ondersteuning
Move Up! zwart BMT 75pk - Drive pakket - Executive pakket - 4drs
Afbeelding
Ook verbruik bijhouden? Registreer je op Phuel.nl

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1310
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: probleem(pje)

Bericht door arnout84 » di 13 mar 2018, 13:19

TwitNour schreef:
arnout84 schreef:
TwitNour schreef:Ik heb het geprobeerd op mijn iPhone X. Opnieuw koppelen heeft niet geholpen, Garmin helemaal opnieuw instellen heeft niet geholpen, er is weinig dat ik nog kan doen verder. Het leven is eruit bij de Garmin.
Toch vreemd want mijn iPhone X werkt feilloos op de Garmin. Ken je iemand met een andere Garmin?
Nee helaas niet. En ik vind het ook zeker niet meer waard om een andere aan te schaffen. Geen ondersteuning
Ja de ondersteuning is helemaal klaar bij Garmin, wat natuurlijk waardeloos is. Ik heb er nog wel een paar liggen. Je mag altijd eens eentje van mij proberen.

Plaats reactie