Mii rijder of mii besteld??

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Mii-angela
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 11 jun 2012, 16:25
Locatie: Noord-Brabant

Re: Mii rijder of mii besteld??

Bericht door Mii-angela » za 23 jun 2012, 10:05

Het blijft wel erg stil hier op het forum wat betreft mii rijders / bestellers.. Jammer hoor! ( had ik toch ook maar voor de up! moeten gaan dan?! Hihi ;) )
Wachtend op mijn Miitje ...

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Mii rijder of mii besteld??

Bericht door Ron UP » za 23 jun 2012, 10:39

Angela, dat komt omdat we iedere keer opnieuw moeten inloggen op dit seatmiiforum.nl. Althans ik wel.... Bij alle vw up topics onthoud ie mn gebruikersnaam en wachtwoord maar op dit topic moet ik iedere keer opnieuw inloggen, raar maar waar!

Nog meer mensen hier last van?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: Mii rijder of mii besteld??

Bericht door šváb » za 23 jun 2012, 10:41

Mii-angela schreef:Het blijft wel erg stil hier op het forum wat betreft mii rijders / bestellers.. Jammer hoor! ( had ik toch ook maar voor de up! moeten gaan dan?! Hihi ;) )
Welnee, je hebt gewoon iets aparts. Daarentegen zijn "wij" allemaal kuddedieren met onze dertien in een dozijn Up. :mrgreen:
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Mii-angela
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 11 jun 2012, 16:25
Locatie: Noord-Brabant

Re: Mii rijder of mii besteld??

Bericht door Mii-angela » za 23 jun 2012, 11:35

šváb schreef:
Mii-angela schreef:Het blijft wel erg stil hier op het forum wat betreft mii rijders / bestellers.. Jammer hoor! ( had ik toch ook maar voor de up! moeten gaan dan?! Hihi ;) )
Welnee, je hebt gewoon iets aparts. Daarentegen zijn "wij" allemaal kuddedieren met onze dertien in een dozijn Up. :mrgreen:
Zo kan ik het ook bekijken idd !! Ach, qua vragen enzovoorts kan ik ook gewoon de up! vragen en info lezen :)
Wachtend op mijn Miitje ...

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Mii rijder of mii besteld??

Bericht door Psycho_Mantis » za 23 jun 2012, 11:58

Mii-angela schreef:
šváb schreef:
Mii-angela schreef:Het blijft wel erg stil hier op het forum wat betreft mii rijders / bestellers.. Jammer hoor! ( had ik toch ook maar voor de up! moeten gaan dan?! Hihi ;) )
Welnee, je hebt gewoon iets aparts. Daarentegen zijn "wij" allemaal kuddedieren met onze dertien in een dozijn Up. :mrgreen:
Zo kan ik het ook bekijken idd !! Ach, qua vragen enzovoorts kan ik ook gewoon de up! vragen en info lezen :)
Iemand moet de eerste zijn met de Mii?

Vergeet niet dat de up al een stuk langer te krijgen is dan de Mii

Mii-angela
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 11 jun 2012, 16:25
Locatie: Noord-Brabant

Re: Mii rijder of mii besteld??

Bericht door Mii-angela » za 23 jun 2012, 12:14

Das ook weer zo psycho mantis.
En wat raar Ron dat je steeds opnieuw moet inloggen hier?! Heb ik geen last van..
Wachtend op mijn Miitje ...

Plaats reactie