navigatie

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
H.Vruggink
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 23 jan 2017, 18:34

navigatie

Bericht door H.Vruggink » za 18 feb 2017, 19:07

Goedenavond,
Sinds kort in het bezit van een VW up! en deze bevalt goed. Waar ik minder van gecharmeerd ben is het navigatiesysteem via de app op mijn telefoon (iphone6). Misschien ligt het aan mij maar ik vind het ingeven van de bestemming lastig- plaats, adres op een regel lastig. Op mijn andere navigatiesystemen kan ik eerst plaats ingeven , dan straat en vervolgens het huisnummer. ook kan ik de coordinaten ingeven. Doe ik iets verkeerd? ook het stoppen van de navigatie is mij niet duidelijk. Misschien iemand die dit herkend? graag een reactie een bij voorbaat bedankt.
groet, Henk

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: navigatie

Bericht door TwitNour » za 18 feb 2017, 20:16

Kun je je vraag het beste even hier plaatsen.
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... men#p83938" onclick="window.open(this.href);return false;

H.Vruggink
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 23 jan 2017, 18:34

Re: navigatie

Bericht door H.Vruggink » di 21 feb 2017, 11:02

TwitNour schreef:Kun je je vraag het beste even hier plaatsen.
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... men#p83938" onclick="window.open(this.href);return false;
zal ik doen, bedankt

Gebruikersavatar
Golf87
Forum newbie
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 16 okt 2016, 23:18
Locatie: Amersfoort

Re: navigatie

Bericht door Golf87 » do 09 mar 2017, 00:40

Ik heb er ook problemen mee maar als het goed is als je in de maps en more app op het vergroot glaasje drukt herkent hij van zelf of het een nummer, contact of adres is. ga je in de app naar het navigatie deel en dan op het vergroot glaasje dan zoekt hij alleen op adressen en daar kan je ge woon alles invullen postcode straat heb alleen nooit coördinaten geprobeerd. In ieder geval heb je wel gelijk het werkt niet echt handig, het is vaak onduidelijk en soms niet te verstaan. Zelf ben ik er ook niet kapot van en ben nog opzoek naar een goed alternatief. ;)
Volkswagen fan en trots in het bezit van een Golf 2 en een High Up! 60pk BMT.

H.Vruggink
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 23 jan 2017, 18:34

Re: navigatie

Bericht door H.Vruggink » di 28 mar 2017, 11:27

Bedankt Golf87, ik heb ook nog vragen uitstaan bij VW Nederland, wanneer ik antwoord krijg zal ik dit hier melden.

Plaats reactie