VW Up! verkoophit in Duitsland!

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

VW Up! verkoophit in Duitsland!

Bericht door Crash » di 07 feb 2012, 18:19

| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: VW Up! verkoophit in Duitsland!

Bericht door eas » di 07 feb 2012, 18:24

Had niks anders verwacht :D
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: VW Up! verkoophit in Duitsland!

Bericht door henri » di 07 feb 2012, 18:44

Het zal me niets verbazen als de Up, zeker in het begin, een grote verkoophit gaat worden. Momenteel heeft de Up namelijk nog geen concurrentie te duchten van de Citigo en Mii, die pas de tweede helft van dit jaar op de markt komen.

Persoonlijk had ik graag kunnen kiezen tussen de Citigo en de Up. Omdat ik niet nog een half jaar wilde wachten, heeft VAG de keus voor mij sterk vereenvoudigd ;)

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: VW Up! verkoophit in Duitsland!

Bericht door up! » di 07 feb 2012, 20:15

Het lijkt er dus op dat veel Duitse autokopers lang hebben gewacht op die kleine Volkswagen die zo goed rijdt en bij de oosterburen nog wat voordeliger te koop is dan bij ons het geval is.
Wat een slechte bronnen heeft die journalist! :roll: Waarschijnlijk heeft ie het helemaal niet van een bron, maar gewoon verondersteld :? Voor veel auto's geldt dat ze in Duitsland goedkoper zijn, maar voor de up! geldt dat dus niet :mrgreen:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: VW Up! verkoophit in Duitsland!

Bericht door Piedro » wo 08 feb 2012, 13:34

Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat de Up (en z'n broertjes) straks niet op iedere hoek van de straat te zien zal zijn, zoals nu met de Aygo/107 en in iets mindere mate de Twingo het geval is. Natuurlijk, voor een exclusieve auto moet je niet bij een massamerk zijn en zo nu en dan een andere Up-rijder tegenkomen is zeker niet verkeerd, maar er zijn grenzen ;)
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: VW Up! verkoophit in Duitsland!

Bericht door up! » wo 08 feb 2012, 13:43

Piedro schreef:Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat de Up (en z'n broertjes) straks niet op iedere hoek van de straat te zien zal zijn, zoals nu met de Aygo/107 en in iets mindere mate de Twingo het geval is. Natuurlijk, voor een exclusieve auto moet je niet bij een massamerk zijn en zo nu en dan een andere Up-rijder tegenkomen is zeker niet verkeerd, maar er zijn grenzen ;)
Om heel eerlijk te zijn interesseert mij dat geen ene jeweetwel. Al struikel ik over de up's, alleen maar mooi! Wordt het straatbeeld ook mooier. En hoe populairder de up, hoe hoger de restwaarde. Nee, als ik in een wat exclusievere auto wilde rijden, had ik wel een gebruikte Audi A2 gekocht :)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: VW Up! verkoophit in Duitsland!

Bericht door Piedro » wo 08 feb 2012, 13:56

Haha, een A2 is inderdaad lekker exclusief. Een aantal keren per dag een andere Up tegenkomen vind ik uiteraard ook alleen maar leuk en ik hoop ook zeker wel dat het een populaire auto wordt en blijft, maar om de minuut er eentje zien of parkeerplaatsen halfvol met Up's (zoals ik nu regelmatig heb met de PSA/Toyo-drieling), dat gaat me te ver. Ik hoef zeker geen opvallende wagen, maar hij mag net een klein beetje onderscheidend zijn/blijven en niet volledig wegvallen in de massa. Voor mij betekent dat met name: mooie velgen en eventueel een subtiel spoilertje. De kers op de taart. Het puntje op de i. Of zeg maar: het uitroepteken achter de Up! ;)
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Plaats reactie