2e Bezichtiging Up!

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Chily
Forum newbie
Berichten: 98
Lid geworden op: di 08 mei 2012, 10:49
Locatie: Midden Nederland

2e Bezichtiging Up!

Bericht door Chily » di 29 mei 2012, 08:44

Ik kon het niet laten, om 2e pinksterdag nog een keer bij een dealer langs te gaan. Mijn Up! Is al besteld, toen had ik de Up! Maar kort gezien, ook hadden we geen proefrit gemaakt.
We zijn naar vw de Waal in Tiel geweest en hebben daar eerlijk verteld dat we al een Up! Besteld hadden, maar nog een keer wilde kijken. Er was daar vrijdag een zwarte 5 deurs binnen gekomen, ook voor hun de eerste die ze te zien kregen.
Ik heb ook een 5 deurs besteld, dus heb hem mogen bewonderen. Ik heb geen spijt van mijn keuze.
Ook stond er een up! Die een styling/ tuning pakket erop had, van €2400.
Een dikkere spoiler achter, zijscurts( geen idee hoe je dat schrijf), bumpers voor en achter dikker en hier en daar wat stripjes.
Heel sportief en mooi, maar heel veel geld. Jammer genoeg werd ons geen proefrit aan geboden, maar het is ook wel leuk als je hem op mag halen voor het eerst in een up! Te rijden.
Verder waren ze super aardig en behulpzaam.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: 2e Bezichtiging Up!

Bericht door Marantz » di 29 mei 2012, 14:59

Chily schreef:Ik kon het niet laten, om 2e pinksterdag nog een keer bij een dealer langs te gaan. Mijn Up! Is al besteld, toen had ik de Up! Maar kort gezien, ook hadden we geen proefrit gemaakt.
We zijn naar vw de Waal in Tiel geweest en hebben daar eerlijk verteld dat we al een Up! Besteld hadden, maar nog een keer wilde kijken. Er was daar vrijdag een zwarte 5 deurs binnen gekomen, ook voor hun de eerste die ze te zien kregen.
Ik heb ook een 5 deurs besteld, dus heb hem mogen bewonderen. Ik heb geen spijt van mijn keuze.
Ook stond er een up! Die een styling/ tuning pakket erop had, van €2400.
Een dikkere spoiler achter, zijscurts( geen idee hoe je dat schrijf), bumpers voor en achter dikker en hier en daar wat stripjes.
Heel sportief en mooi, maar heel veel geld. Jammer genoeg werd ons geen proefrit aan geboden, maar het is ook wel leuk als je hem op mag halen voor het eerst in een up! Te rijden.
Verder waren ze super aardig en behulpzaam.
Geen proefrit, dat is wel veel vertrouwen in een merk.
Ik zou dat niet durven, net zo iets als schoenen kopen zonder te passen.

Maar goed, waarschijnlijk zal het niet tegen vallen, ik kom uit een Twingo 2008 en de proefrit deed mij direct te besluiten om de UP te kopen, veel betere wegligging, meer comfort ondanks dat de Fransen daar om bekent staan, een stillere motor, sneller op trekken, wel iets minder "eind kracht" op de snelweg dan de Twingo 75 pk, maar die heeft een hoog toeren motor en laat het weer in de lage toeren af weten terwijl meer trekkracht bij lage toeren in de stad prettiger is.
Suc6 dan maar als je de wagen ophaalt....

Plaats reactie