softwarematig verlichting aanpassen?

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

softwarematig verlichting aanpassen?

Bericht door Ron UP » di 22 mei 2012, 14:56

Vraagje.......is t mogelijk om softwarematig (vagcom bv) je dagrijverlichting aan te laten in combinatie met het aanzetten van de dimlichten? Ik zie nl dat veel audi's en opel insignias dat ook hebben....
Als je nu je dimlicht aanzet komt er zo'n knullig vaag lampie te branden van je stadslicht, niet zo mooi vind ik.
Met t aanlaten van mn piaa dagrijlichten samen met de dimlichten vormt t 1 mooi geheel !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Paulus
Vagling liefhebber
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 06 mei 2012, 10:42
Locatie: Utrecht

Re: softwarematig verlichting aanpassen?

Bericht door Paulus » di 22 mei 2012, 16:41

Ron UP schreef:Vraagje.......is t mogelijk om softwarematig (vagcom bv) je dagrijverlichting aan te laten in combinatie met het aanzetten van de dimlichten? Ik zie nl dat veel audi's en opel insignias dat ook hebben....
Als je nu je dimlicht aanzet komt er zo'n knullig vaag lampie te branden van je stadslicht, niet zo mooi vind ik.
Met t aanlaten van mn piaa dagrijlichten samen met de dimlichten vormt t 1 mooi geheel !!
Je kan het bij de dealer je dagrij oa aan laten passen dat deze bijv niet aangaat/ staat. Lijkt me dan ook mogelijk om icm aan te laten passen.

Plaats reactie