Concept; Up! Azzurra

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Concept; Up! Azzurra

Bericht door JuP ! » do 02 feb 2012, 22:38

Op de motorshow van Frankfurt jl. introduceerde Volkswagen deze Up! Azzurra. Een designconcept van Giorgetto Giugiaro and Walter de Silva.
Deze versie van de Up! wat meer lijkt op een klein jacht op wielen. Mede door het overdadig gebruik van hout, chroom en wit/blauw leer.
Het moge duidelijk zijn dat deze niet zo in produktie zal gaan, maar misschien is een normaal gevormde open Up! wel een mogelijkheid.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Concept; Up! Azzurra

Bericht door eas » do 02 feb 2012, 22:42

had van mij niet gehoeven :shock:
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Concept; Up! Azzurra

Bericht door Crash » do 02 feb 2012, 23:01

eas schreef:had van mij niet gehoeven :shock:
Leuk dat ze zoiets bedacht hebben, maar is het niet verstandiger om de tijd/geld wat hierin gezeten heeft nuttiger te gebruiken :?
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Concept; Up! Azzurra

Bericht door up! » do 02 feb 2012, 23:38

Crash schreef:Leuk dat ze zoiets bedacht hebben, maar is het niet verstandiger om de tijd/geld wat hierin gezeten heeft nuttiger te gebruiken :?
Nee, door dit concept model raakte ik enthousiast over de up! Als ik dit model niet had gezien, had ik geen up gekocht :lol:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Plaats reactie