Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door ThomUp! » do 10 mei 2012, 12:45

Up&Go schreef:
Pieter schreef:Het overkomt mij ook geregeld dat ik de klep omhoog laat staan. Maatr ja, ik ben twee meter lang, dus ik sla gewoon een vlerk uit vanaf mijn bestuurdersstoel en sla die plank weer terug. :lol:
Ik ben ook 2meter maar kan er niet bij :( En .... ik ben hem al drie keer vergeten :lol:
Met 2.07 moet ik toch nog een aardige zwaai maken om hem omlaag te krijgen.. :mrgreen:
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door Ron UP » do 10 mei 2012, 12:53

Misschien heeft Pieter heeeeele lange nagels :D
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door RonaldNL » do 10 mei 2012, 15:46

Je weet niet WAT pieter naar achter zwaait :lol:
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door Ron UP » do 10 mei 2012, 15:50

RonaldNL schreef:Je weet niet WAT pieter naar achter zwaait :lol:
Hahahaha
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door Ron UP » za 19 mei 2012, 14:59

Hoedenplank sinds ee npaar dagen ermaar uitgehaald, net als de dubbele bodemplaat. Hoedenplank( ouderwets woord eigenlijk ;) ) bleef toch vaak omhoog staan en mn opklapbare boodschappenkratje kon ik er niet in kwijt omdat de hoedenplank op een raar punt scharniert. Nu er dus uit, e nmn kratje kan er gemakkelijk in en ook uit, als ie vol zit :D
Dubbele bodemplank wel leuk maar eigenlijk ook niet bruikbaar vind ik persoonlijk, lag altijd onderin.
Nu een zeeeeeee van ruimte achterin :mrgreen: :mrgreen: enne: inkijk heb je toch niet met die zwarte ramen achterin :lol:

Nog een voordeel: de hoeden en bodemplank blijven lekker nieuw zo op zolder ;)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door TOP UP! » za 19 mei 2012, 16:27

Ron UP schreef:Hoedenplank sinds ee npaar dagen ermaar uitgehaald, net als de dubbele bodemplaat. Hoedenplank( ouderwets woord eigenlijk ;) ) bleef toch vaak omhoog staan en mn opklapbare boodschappenkratje kon ik er niet in kwijt omdat de hoedenplank op een raar punt scharniert. Nu er dus uit, e nmn kratje kan er gemakkelijk in en ook uit, als ie vol zit :D
Dubbele bodemplank wel leuk maar eigenlijk ook niet bruikbaar vind ik persoonlijk, lag altijd onderin.
Nu een zeeeeeee van ruimte achterin :mrgreen: :mrgreen: enne: inkijk heb je toch niet met die zwarte ramen achterin :lol:

Nog een voordeel: de hoeden en bodemplank blijven lekker nieuw zo op zolder ;)

Ik heb vandaag ook maar die dubbele bodemplaat verwijderd. Kan nu tenminste grote boodschappentassen erin zetten. Het ziet er inderdaad mooi uit en is handig voor die ene keer als je een vlakke laadvloer nodig hebt..... maar voor dagelijks gebruik totaal niet praktisch. Ik had ook zo'n kofferbakbeschermer gekocht maar die past helaas niet op de bodem. 40 euro weggegooid....

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door Psycho_Mantis » za 19 mei 2012, 18:59

Ron UP schreef:Hoedenplank sinds ee npaar dagen ermaar uitgehaald, net als de dubbele bodemplaat. Hoedenplank( ouderwets woord eigenlijk ;) ) bleef toch vaak omhoog staan en mn opklapbare boodschappenkratje kon ik er niet in kwijt omdat de hoedenplank op een raar punt scharniert. Nu er dus uit, e nmn kratje kan er gemakkelijk in en ook uit, als ie vol zit :D
Dubbele bodemplank wel leuk maar eigenlijk ook niet bruikbaar vind ik persoonlijk, lag altijd onderin.
Nu een zeeeeeee van ruimte achterin :mrgreen: :mrgreen: enne: inkijk heb je toch niet met die zwarte ramen achterin :lol:

Nog een voordeel: de hoeden en bodemplank blijven lekker nieuw zo op zolder ;)
De bodemplank is er voor om te zorgen dat alles op gelijke hoogte is zodra je de bank opklapt.
Voor de rest ligt bij mij de bodem plank ook altijd onderin lijkt mij ook niet echt in de weg te liggen...

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door RonaldNL » za 19 mei 2012, 19:06

Ik heb mm altijd omhoog staan (de dubbele bodem dus he :D ) daaronder lig een setje lampjes ,doos met wat schoonmaakspul/doekjes en een tas voor als je die eens vergeet :D en dat alles uit zicht omdat het onder de plank ligt vind het ideaal :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door Psycho_Mantis » za 19 mei 2012, 19:58

RonaldNL schreef:Ik heb mm altijd omhoog staan (de dubbele bodem dus he :D ) daaronder lig een setje lampjes ,doos met wat schoonmaakspul/doekjes en een tas voor als je die eens vergeet :D en dat alles uit zicht omdat het onder de plank ligt vind het ideaal :D
Zo kan het inderdaad ook, maar aangezien ik geen reserve wiel heb gebruik ik die ruimte voor lampjes, motor olie, schoonmaak spullentjes. dat past er allemaal nog naast bij de compressor enzo

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door RonaldNL » za 19 mei 2012, 23:26

Daar heb ik de hash coke en wiet liggen :lol: :D (ik rook geeneens haha) maar kan ook ja kan het nog veranderen tzt :)
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door Ron UP » zo 20 mei 2012, 09:35

RonaldNL schreef:Daar heb ik de hash coke en wiet liggen :lol: :D (ik rook geeneens haha) maar kan ook ja kan het nog veranderen tzt :)
Oh, ik dacht de bloemkolen en wortellen :D ;)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Pieter
Forum newbie
Berichten: 59
Lid geworden op: di 13 mar 2012, 20:40

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door Pieter » di 22 mei 2012, 09:20

RonaldNL schreef:Je weet niet WAT pieter naar achter zwaait :lol:
Het is hoe dan ook effectief! :D Ik heb geen donkere glazen - en het is zo'n puinzooi in mijn kofferbak, dat ik het klepje maar gewoon laat zitten.
Blij in m'n uppie!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Hoedenplank vergeten naar beneden te doen.

Bericht door Ron UP » di 05 jun 2012, 20:29

Vandaag ff wezen kijken naar die hoedenplank :D Hoedjes eraf gehaald en gekeken hoe het nou zat ;)
.
Dat gedeelte waar hij op draait ,bestaat uit 2 delen, die kun je uit elkaar halen en dan zou je evt het onderste ronde gedeelte wat je hoedenplank vast/omhooghoudt, eraf kunnen halen, zodat hij niet meer vast blijft staan.
Ik heb ff gekeken hoe dat bij onze Fox zit, gewoon met touwtjes en een speciaal plugje in de achterklep. De touwtjes zijn precies lang genoeg om dan vast te maken aan de UP hoedenplank.
Als je dan je klep omhoogdoet, nemen je touwtjes je plank mee omhoog, blijft dus niet meer geblokkeerd vast staan en gaat weer keurig naar beneden bij het sluiten van je klep.
En je kunt je hoedjes er weer opleggen :mrgreen:

Dus: je zou de touwtjes en bevestigingsplugjes kunnen bestellen bij de dealer en je hoedenplank kunnen ombouwen, eigenlijk heel simpel :lol:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Plaats reactie