Klotsend geluid rechts achter

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Klotsend geluid rechts achter

Bericht door Patrick-Brand » vr 10 okt 2014, 20:24

Ik rij al meer dan een jaar zonder problemen met m'n Up.
Echter sinds 2 weken hoor ik duidelijk een klotsend geluid rechts achter bij het optrekken. Best wel storend, vooral omdat ik het niet eerder heb gehad. Wat kan dit zijn? Is dit de brandstof in de tank? Of ligt er ergens een laagje water? Ik heb overigens geen last van een vochtprobleem en alle rubbers lijken oké te zijn.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Klotsend geluid rechts achter

Bericht door RobertJ » za 11 okt 2014, 01:23

Ik denk dat die fles whisky in je kofferbak is afgenomen tot een klotsbare hoeveelheid :)

Heb zelf nog geen klotsend geluid van de auto bemerkt, toch lijkt het me de brandstof...

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Klotsend geluid rechts achter

Bericht door Xanderv » za 11 okt 2014, 08:37

Ik ook nog nooit gehoord, ik rijd mijn tank vrijwel helemaal leeg dus zou het dan gemerkt moeten hebben....
Tripje naar de dealer?
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Touchwood
Vagling liefhebber
Berichten: 700
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 13:31

Re: Klotsend geluid rechts achter

Bericht door Touchwood » za 11 okt 2014, 08:51

Water in de rechter kokerbalk?
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Klotsend geluid rechts achter