mededeling spiegelglas

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: mededeling spiegelglas

Bericht door TOP UP! » di 17 apr 2012, 13:27

henri schreef:Mijn auto is dusdanig naar tevredenheid afgeleverd, dat ik geen moment wakker lig van die 50 euro's. Mijn garage gun ik ook wat voor de geleverde diensten en service.
Dat is voor mij ook de reden geweest dat ik het folie vandaag bij mijn dealer in nijmegen besteld heb. Na de uitstekende service ervaring vandaag gun ik het ze ook wel...

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: mededeling spiegelglas

Bericht door henri » di 17 apr 2012, 16:02

Het is inderdaad een kwestie van gunnen. Service en een persoonlijke behandeling zijn ook wat waard.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: mededeling spiegelglas

Bericht door Ron UP » za 28 apr 2012, 10:45

Heb gisteren wat ontdekt, nou eigenlijk mn collega.....
Ik was ff bij m voor een sociaal praatje en vroeg me waarom ik de spiegelverwarmings stand aan had staan. Nou ik zei dat de verkoper had verteld dat je m gewoon op die stand kon laten staan, omdat hij pas gaat werken als je ook je achteruitverw aanzet. Bij wat oudere autos is t nl wel zo dat je achterraam en spiegels tegelijk verwarmd worden.

Nou bij de Up zit t dus anders!
Is dus gewoon gescheiden van elkaar, de achteruit gaat na 10 minuten autom uit, maar de spiegels blijven dus, na inschakeling van eigen knopje, warm, zeg maar heet !!!
Ze doen t echt supergoed, maar die horen eigenlijk ook na 10 min uit te gaan natuurlijk.......
Nu moet je er dus echt aan denken om je draaiknopje van de verwarmingsstand af te halen, niet zo handig dus.
Ik kwam er pas na 220 km achter dat ze aan stonden, daarom reed ie niet zo zuinig natuurlijk :D

Mss handig om eventjes aan te denken straks in de winter :roll:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Plaats reactie