Getunede en gestylde up-topic

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Getunede en gestylde up-topic

Bericht door Tom Westendorp » zo 25 mar 2012, 14:20

Plaats hier plaatjes van heftig angepaste up's!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Mick_up!
Vagling liefhebber
Berichten: 135
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 20:05
Locatie: Schiedam

Re: Getunede en gestylde up-topic

Bericht door Mick_up! » ma 07 mei 2012, 11:19

mijn uppie niet heftig, maar wel style.

verlanglijstje:
PIAA H-724 Arrow Star White
PIAA HE-303 Extreme White Plus
17 inch velgen
chip tune
:geek:

Afbeelding

Afbeelding
m'n rode uppie
high up! 75 pk, BMT
Executive, Dynamic 'Triangle', Kunstleder, Winter

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Getunede en gestylde up-topic

Bericht door Ron UP » wo 09 mei 2012, 17:52

High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Getunede en gestylde up-topic

Bericht door RonaldNL » wo 09 mei 2012, 19:34

toch weer die smaak he , vind het verschrikkelijk dat blauw en zo laag kun je in nederland wel vergeten met de grafdrempels kom ik nu al niet overheen soms hier. :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Getunede en gestylde up-topic

Bericht door RoyVisser » wo 09 mei 2012, 19:50

RonaldNL schreef:toch weer die smaak he , vind het verschrikkelijk dat blauw en zo laag kun je in nederland wel vergeten met de grafdrempels kom ik nu al niet overheen soms hier. :D

Is helaas niet Static maar op Airride, imo nog altijd een "cheater". Als hij wegrijd gooit hij een schakelaartje om en verhoogt hij de wagen, een beetje zoals die springende oude amerikanen maar dan in slowmotion. Ik was zelf altijd nogal van de Static beweging, als in enkelt verlagen met veren en dempers, en altijd op die rijhoogte rijden. Met VW meetings werden er hele routes uitgestippeld vanwege drempels ed (en dan kwam je bij lelystad aan en daar hebben ze zo'n slapende politieagent drempel, planken en balkjes waren daar veelal de oplossing voor)

Er was prima mee te leven, over de steilste drempels kom je wel, als ze maar niet "kort" zijn en je ze scheef kan pakken. Ik heb alleen met mijn jetta een keertje echt vast gestaan, die stond bijna met zijn achterwielen van de grond :p

Mijn Golf 3 waarmee ik een kleine 4 jaar op deze hoogte rondreed, enige schade waren een paar VR6 lipjes en vrijwel gladde draagarmen :p
Bijlagen
DSC00019.jpg
DSC00019.jpg (160.08 KiB) 1746 keer bekeken
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Getunede en gestylde up-topic

Bericht door RonaldNL » wo 09 mei 2012, 19:59

ow Roy , MID-LAND circuit zeker :D ik altijd met Corrado meetings 350 stuks blijft geil gezicht :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Getunede en gestylde up-topic

Bericht door RoyVisser » wo 09 mei 2012, 20:17

RonaldNL schreef:ow Roy , MID-LAND circuit zeker :D ik altijd met Corrado meetings 350 stuks blijft geil gezicht :D
Corrado meeting ben ik ook een paar keer bij geweest, ging ook altijd naar de Golf meetings, maar dan mocht de Rado niet het terrein op :(
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
Blue's
Forum newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: do 17 mei 2012, 14:05
Locatie: Badhoevedorp

Re: Getunede en gestylde up-topic

Bericht door Blue's » vr 18 mei 2012, 22:56

Mooie Up!?
Bijlagen
mk1up.jpg
Mooie Up!......velgen.....
mk1up.jpg (66.08 KiB) 1630 keer bekeken

Plaats reactie