Voorstellen is wenselijk.

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!

Verplicht voorstellen is een goed idee.

Je mag 1 optie selecteren

 
 
Bekijk resultaten

Gebruikersavatar
Bertje
Vagling liefhebber
Berichten: 161
Lid geworden op: za 13 okt 2012, 00:38
Locatie: Nijkerk

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Bertje » wo 21 nov 2012, 11:22

Petrolhead Tom schreef:Ik heb de titel nogmaals aangepast en denk dat iedereen zich hier wel in kan vinden toch?
Lijkt me prima zo! Complimenten trouwens voor hoe je met de (kritische) reacties omspringt en dat je toch voor verandering openstaat.

Volgens mij is het belangrijk dat je het voorstellen semi vrijblijvend laat. Om, zoals ik al eerder schreef, het spontane karakter niet te verliezen. Wel is het denk ik goed dat de mensen die spullen te koop aanbieden of zelfs hele webshobs naar voren schuiven zich eerst normaal voorstellen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer ;-) met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Tom Westendorp » wo 21 nov 2012, 11:54

Dat ben ik helemaal met je eens Bert de vrijblijvendheid is een grote kracht achter dit forum. Uiteraard sta ik open voor meningen van anderen of adviezen maar dan uiteraard wel op een manier zoals beschaafde mensen met elkaar omgaan. Ik kan werkelijk woest worden als mensen direct met krachttermen beginnen te smijten en denken dat ze daar hun punt mee verduidelijken.

Maar laten we nu weer over gaan tot de orde van de dag. Ik laat het topic gewoon open dus als mensen nog willen reageren dan is dat gewoon mogelijk.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Savaan76
Forum newbie
Berichten: 78
Lid geworden op: do 11 okt 2012, 19:58

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Savaan76 » wo 21 nov 2012, 11:56

Dit lijkt me een prima oplossing Tom! Kan me er wel in vinden!

Groet Sander

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Tom Westendorp » vr 23 nov 2012, 09:59

Ik denk dat de vrijblijvendheid omtrent het voorstellen op deze manier ook in stand blijft.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Voorstellen verplicht?

Bericht door GunSpeed » ma 26 nov 2012, 12:55

THID schreef:Daarnaast zou het mogelijk moeten zijn om een minimum aantal posts in te stellen voordat iemand bij het verkoop-/koopforum kan of daar kan posten, zodat je op die manier alleen vaste gebruikers de mogelijkheid biedt met elkaar te handelen in up-gerelateerde goederen/diensten.
Dat is van toepassing op veel fora!! Is eerst en vooral een manier om platvloerse verkopers zoveel mogelijk te vermijden. Ten tweede creeer je op die manier een soort vertrouwensband tussen de forumleden. Later kan je dan eventueel spulletjes in vertrouwen te koop aanbieden of overnemen met een goed gevoel, dus geen marktplaats of kapaza toestanden... ;)
up! Black BMT 75pk 3d

Rudi up!
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 21:40

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Rudi up! » zo 02 dec 2012, 21:55

Hallo

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Tom Westendorp » ma 03 dec 2012, 07:49

Welkom Rudi! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

alibaba62
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 22:23

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door alibaba62 » zo 16 dec 2012, 22:29

Even Voorstellen, mijn naam is Jeroen en ik krijg mijn Up in black up uitvoering op 21-12-2012, het wordt mijn 4e volkswagen. Ik heb al een golf diesel uit 1979 en 2 volkswagen polo's gehad, 1 uit 1982 en 1 uit 1989 in GT uitvoering. Ik vind de Volkswagen Up de leukste auto uit zijn klasse op dit moment en hoop er net zo veel plezier van te hebben als mijn andere volkswagens.

Groeten Jeroen 8-)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Tom Westendorp » ma 17 dec 2012, 09:28

Waarom niet even wachten tot 1 januari 2013?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Rodebas
Forum newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: di 18 dec 2012, 17:40
Locatie: Hoofddorp

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Rodebas » wo 19 dec 2012, 16:24

Hee.

Ik ben bas ben 19JR en ga vrijdag mijn up bestellen die in week 9 wordt afgelevert.
Het gaat om een Rode High up met alle opties behalve opendak en leer 15mm verlaagd en triangle velgen.
Besteld: High UP!, 60 PK, Bluemotion, 3-deurs, Red, Maps+more, Piaa dagrij, W8 Verlichting, Vagcom, Getinte ramen, Executive, Drive, Dynamic "Triangle", Geen type aanduiding, Dashboard Red, Beige Interieur.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Tom Westendorp » wo 19 dec 2012, 17:38

Welkom! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
edas
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: do 27 dec 2012, 22:37
Locatie: Hollandscheveld
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door edas » do 27 dec 2012, 22:53

Hallo ik zal mij even voorstellen:
Ik ben Gerrie Schonewille en kan op 2 januari mijn eerste vw up ophalen bij de garage
mijn UP zal worden gebruikt als lesauto, sinds 1974 ben ik autorijschoolhouder

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Tom Westendorp » za 29 dec 2012, 10:53

Dan zal de Up! wel veel kilometers gaan maken of niet?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
capravacca
Vagling liefhebber
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 23 jan 2013, 22:50

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door capravacca » wo 23 jan 2013, 23:06

foto-10.JPG
Zomer editie
foto-10.JPG (122.54 KiB) 51704 keer bekeken
Hallo,
Sinds vorig jaar in het bezit van een High Up! in de zwarte uitvoering met licht int.
Ik moet zeggen voor een auto in dit segment is het een top auto en bevalt me dan ook goed.
Ik zit nu al een tijdje te denken om mijn Uppie nog eens wat te verfraaien en was dan ook blij verrast dat er een Nederlands forum is waar ideeën worden uitgewisseld. :D

Trouwens ik denk erover om op de zomer editie ook zwarte velgen te zetten mocht ik dit doen dan zijn de Classicjes te koop.
Laatst gewijzigd door capravacca op zo 24 feb 2013, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.

Yvonne
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: do 24 jan 2013, 22:33

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Yvonne » do 24 jan 2013, 22:40

Goede dag ik ben yvon En weet niet Hoe het werkt

Yvonne
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: do 24 jan 2013, 22:33

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Yvonne » do 24 jan 2013, 22:41

Yvonne schreef:Goede dag ik ben yvon En weet niet Hoe het werkt

Dennis
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 11 mar 2012, 20:11

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Dennis » di 29 jan 2013, 23:33

Hey ik ben Dennis,

Heb een High Up 75 pk deep black met airco/navigatie en cruise control opgehaald op 10 maart 2012.
Had de auto in november 2011 besteld. Heb ondertussen al 31.000 km gereden. Auto bevalt uitstekend.

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door up! » di 29 jan 2013, 23:57

Yvonne schreef:Goede dag ik ben yvon En weet niet Hoe het werkt
Ik wil je wel helpen hoor! Stuur me maar een PB'tje, dan zal ik je uitleggen hoe het allemaal werkt :D
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Ray@Mii
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 21:48

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Ray@Mii » do 31 jan 2013, 22:08

Hallo,

Ik ben Ray en vanaf 31 januari 2013 zijn wij in het bezit van een nieuwe Seat Mii.
Mijn vrouw zal er het meest in rijden en heeft zodoende de Mii helemaal alleen uitgezocht.
Ze had mij gelukkig nog even nodig om de pinpas door de betaalautomaat te halen :D .
Ik had hem zelf nog niet gezien, maar ik zag wel waarom ze in haar nopjes was,
het is een donkerblauwe @mii geworden gebaseerd op de style chic.

Hij ziet er erg sportief uit met zijn witte velgen en witte spiegels en natuurlijk de @mii badge op de deuren.
Zelfs de afstandsbediening is speciaal met het @mii logo.
Het interieur is vrij licht, wat erg sportief is. Maar persoonlijk vind ik zo'n interieur erg besmettelijk,
vooral met ons zoontje van 6 is het oppassen geblazen in de @mii.
Het enige wat wij er extra hebben opzetten zijn stootstrips en misschien dat we er later cruise control
laten inbouwen.

Zo dat was het voor even, tot ziens op het forum

Henry
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 04 feb 2013, 12:19

Re: Voorstellen is wenselijk.

Bericht door Henry » ma 04 feb 2013, 12:26

Hallo,

ik ben Henry, 38 jaar en sinds oktober 2012 ook een trotse bezitter van een zwarte Up! hieronder de specs:
High up / 75pk BMT / Executive pakket / Drive pakket / Maps en more / Panoramadak .
Super auto, ben er erg wijs mee. In december mee naar de Oostenrijk geweest, snowboard erin en rijden maar!
Geen centje pijn, reed zelfs erg goed op winterbanden in de sneeuw. Helemaal niet verkeerd.

Heb het voornemen om even de instellingen bij Vag-techniek in Nueunen te laten aanpassen. Zijn er nog dingen waar ik aan kan denken?
Bijlagen
foto14.JPG
foto14.JPG (98.1 KiB) 51248 keer bekeken
foto10.JPG
foto10.JPG (96.16 KiB) 51248 keer bekeken

Plaats reactie