Zwarte High Up van Yan

Laat hier je nieuwe trots zien.
UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

Zwarte High Up van Yan

Bericht door UpYan » wo 18 dec 2019, 19:42

Hier is hij dan! Mijn "nieuwe" Up! Zwarte 60pk high up uit 2014

Ik heb hem nog niet eens. Hahaha. Maar vrijdag kan ik hem halen. Helaas pas s'avonds in het donker. Maar het goede nieuws is dat ik aansluitend 14 dagen vrij heb en er dus goed van kan genieten. De kerstdagen waren al gepland in zuid duitsland, Dus meteen een vuurdoop op de 'autobahn' Hierbij een plaatje van de website van de dealer.

Afbeelding

Wishlist volgt binnenkort

Gebruikersavatar
gerhardtb
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 dec 2019, 06:57
Locatie: Losser

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door gerhardtb » do 19 dec 2019, 12:24

Mooi ding joh, veel plezier er mee.

UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door UpYan » zo 22 dec 2019, 06:32

Afbeelding

Eerste plaatje sinds ik hem gehaald heb. Woonde ik vroeger in een klein dorpje "an de iessel". Tegenwoordig in net zo'n klein dorp maar dan "sur la meuse". Mooi plaatje toch? 4 Nieuw allweathers eronder en straks testen op de autobahn naar zuid Duitsland. Fijne kerstdagen allemaal.

SteGo
Forum newbie
Berichten: 64
Lid geworden op: za 09 feb 2019, 12:24

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door SteGo » zo 22 dec 2019, 20:09

Veel plezier met de Up!. :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door Tom Westendorp » ma 23 dec 2019, 09:56

Welkom! Veel geluk met de nieuwe aanwinst.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Wilocat
Vagling liefhebber
Berichten: 248
Lid geworden op: za 23 mar 2019, 18:12
Locatie: Almelo

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door Wilocat » ma 23 dec 2019, 14:01

Veel plezier ermee en ook vanuit t mooie Twente fijne feestdagen gewenst
Afbeelding
Afbeelding
High Up TSI uit 2017
stage 1 getund door VAG Techniek
Beats audio
17 inch Polygon zomervelgen plus spoorverbreders Met Goodyear Efficient Grip Performance 195-40 17 zomerbanden
15 inch Waffle wintervelgen met Barum Polaris 185-55-15 winterbanden

UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door UpYan » zo 29 dec 2019, 03:46

Inmiddels de eerste 1200++
km ervaring met de UP opgedaan, Voornamelijk autobahn kilometers. Het is natuurlijk nog te vroeg om een vergelijk te maken. Is het nu downsizen of UPgraden als je uit een VW Polo 1.2TDI komt? Dat bewaar ik voor later. Hierbij een plaatje onder de autobahn bij Neurenberg aan het Main-Donau kanaal.


Afbeelding



Fijne jaarwisseling aan een ieder,

UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door UpYan » zo 29 dec 2019, 08:47

Bij thuiskomst moest ik nog even naar de plaatselijke dierenspeciaalzaak. En dan opeens een kleurige minimeet op de parkeerplaats aldaar.

Afbeelding

SteGo
Forum newbie
Berichten: 64
Lid geworden op: za 09 feb 2019, 12:24

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door SteGo » zo 29 dec 2019, 17:56

Die groene kleur van de Citigo is echt de gaafste kleur die leverbaar is op de drieling. :romance-hearteyes:
Afbeelding

UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door UpYan » zo 29 dec 2019, 20:09

SteGo schreef:
zo 29 dec 2019, 17:56
Die groene kleur van de Citigo is echt de gaafste kleur die leverbaar is op de drieling. :romance-hearteyes:
Juist de Citigo maakt het plaatje zo kleurrijk. Kan me herinneren dat in de jaren 80 van de vorige eeuw ook vergelijkbare kleuren op de Opel c kadett en VW kever zaten.

UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door UpYan » zo 29 dec 2019, 20:47

UPleuken. De wishlist…. Geen idee of ik alles ga realiseren. En in welk tempo. Maar ik kan iig een lijstje maken toch?

  • Getinte ramen achter
  • Uitlaat sierstuk
  • Middenarmsteun
  • Chrome lijsten voor zij en achter
  • Facelift achterlichten en bumper
  • Chrome om mistlampen
  • instaplijsten
  • booskijkers
  • Betere verlichting voor
  • Mattenset
  • Windabweiser
  • Kentekenplaathouder achter (Do it yourself project )
  • Luxe kentekenplaten
Dit is een voorlopige lijst. Er zal ongetwijfeld nog wat bijkomen of misschien zelfs afvallen.
Op dit moment moet het in ieder geval low budget.
Ik heb namelijk nog een andere auto gekocht twee maanden geleden.
Ook een VW en hobby project waar mijn zoon nu mee rijdt.
Uniek voor mij om zijn kenteken. Die gaan we koesteren.
Deze komt volgend jaar wel voorbij in het mijn andere auto topic.

Wat ik al gehaald heb maar nog niet gemonteerd: Pilot 7 mm chromestrips (Heuts) en Dunlop xenon look lampen (action)
Was in totaal ongeveer twee tientjes kwijt.

En verder kijk ik hier met veel genoegen rond op het forum om Upleuk ideetjes op te doen.

Utah
Vagling liefhebber
Berichten: 371
Lid geworden op: ma 29 jan 2018, 21:30
Locatie: Vlaamse Ardennen

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door Utah » zo 29 dec 2019, 21:09

Proficiat. Wat ik me afvraag. Hoe rijdt een 60pk Up? Is dat vinnig of eerder voorzichtig? Ik vindt deze die wij hebben geen raket, maar eerder een vlot rijdende Up.
2018 VW Up! GTI
2018 MINi Cooper S cabrio
2005 Suzuki SV1000s
2023 Hyundai Santa Fe PHEV
2022 BMW 530e

UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door UpYan » zo 29 dec 2019, 22:00

Utah schreef:
zo 29 dec 2019, 21:09
Proficiat. Wat ik me afvraag. Hoe rijdt een 60pk Up? Is dat vinnig of eerder voorzichtig? Ik vindt deze die wij hebben geen raket, maar eerder een vlot rijdende Up.
En dat vraag je aan mij? "Hoe rijdt een 60 pk Up!? "Heb net mijn eerste twaalfhonderd kilometer erUp zitten. Nou ja het rijdt..... Vinnig jazeker. Maar ik heb dan ook ruim 20 jaar VW polo diesel gereden. Of de waardes 0 tot 100 nu echt zover uiteen liggen?

Maar ik ben er blij mee. Hij is in ieder geval speelser dan de 2011 polo tdi ;)

"Autobahn" 't Ja wat zal ik ervan zeggen. Je kunt meekomen, maar verwacht geen respect van de "Dikke Duitsers" (BMW, Porsche, Audi, Mercedes enzovoort)

Ik heb deze wagen vooral gekocht om de maandelijkse lasten wat dragelijker te maken. Vooralsnog lijkt dat prima te lukken. Plusminus 50 euro minder belasting per maand en twintig euro minder per maand verzekering. Dus mijn netto loon is met 70 euro gestegen. Hahaha

Utah
Vagling liefhebber
Berichten: 371
Lid geworden op: ma 29 jan 2018, 21:30
Locatie: Vlaamse Ardennen

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door Utah » ma 30 dec 2019, 06:56

Mooi om te lezen. Dank voor je uitleg.
2018 VW Up! GTI
2018 MINi Cooper S cabrio
2005 Suzuki SV1000s
2023 Hyundai Santa Fe PHEV
2022 BMW 530e

UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door UpYan » wo 01 jan 2020, 17:58

En dan is het al weer 2020. Man de tijd vliegt. Alleen ik niet. Hahaha. Moet het doen met de zestig pk Up! Maar niet getreurd. Vroeger had men paard en wagen of zelfs de hondenkar. Hoe gaat het met de up en hoe gaat het met mij? De Up doet het goed, Ik ook. Prima zit en alhoewel ik afgelopen weken de nodige " Autobahn" Kilometers afgelegd heb gaat het nog steeds goed met mijn zwakke rug. 't Ja als je op leeftijd bent komen de gebreken. De Up! heeft inmiddels ook al 5 jaar achter de kiezen. Hopelijk blijven daar de gebreken nog wat uit.

Gelukkig Nieuwjaar iedereen.

UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door UpYan » zo 14 feb 2021, 02:25

Al meer dan een jaar geleden dat ik hier gepost heb? What was I doing? Nou ja niet zoveel eigenlijk..... Covid18 plus regeert de wereld momenteel en dus ook mij. Dat betekent geen meetings en beurzen en wat dan ook. Gelukkig wel gezond gebleven. Grootste nieuws van afgelopen jaar is dat ik op de valreep nog een 66er kevertje gekocht heb. Met de Up! heb ik afgelopen jaar dertienduizend kilometers afgelegd. Zonder problemen overigens. De enigste upleuk die ik gedaan heb is een chromestrip. Zal binnenkort eens wat foto's proberen te posten.

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door Ivan Domenie » zo 14 feb 2021, 16:33

Hoi UpYan

Goed om te horen dat het goed gaat!
en je weer op het forum bent

Ben benieuwd naar de foto's zeker van de kever

ivan
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door UpYan » di 23 feb 2021, 20:00

Foto's ga ik nog even over denken. Heb zoveel plaatjes op internet gepost maar ik weet niet goed meer hoe. (gratis that is) De kever overigens is een erbarmelijk ding uit zweden. Hij rijdt en is apk voorzien tot 2022. Maar hoeft nooit meer naar de apk. ;) In andere woorden een rijdend project(iel) Hahaha. Maar met het mooie weer van de afgelopen tijd erg leuk om te rijden. Heeft werk nodig aan de schakeling. Als iemand een link weet please comment. (ik wil het graag zelf doen) De twee en achteruit hebben problemen. Omdat het zon mooi weer en ik dus (liever) in de kever rij, is staat de up nog steeds in het zout. Mijn zoon heeft aangeboden om hen binnenkort te komen wassen. Spaart weer 12 euro van de wasbox. Een zwarte auto en zout gaan niet goed samen. Daarnaast is er nog de Golf vier. Met mijn eigen unieke kenteken ;) Deze heeft wat problemen gehad en heeft groot onderhoud nodig. Maar weer verse APK! Verdomme nog ik zou voor al deze onkosten een Mercedes kunnen rijden. Hahahaha. Shoot me! Ik ben een VW fan. Maar een ding is zeker genoeg werk aan de winkel met mijn wagenpark. Oh ja er is ook nog een Derby en twee Golf1 Cabrioletten En twee speciale aanhangers .

UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

Re: Zwarte High Up van Yan

Bericht door UpYan » ma 20 dec 2021, 21:45

Nog steeds gek met mijn Uppie. ;) Heb net voor 60 euro wazige shit besteld op alie express om hem te upleuken. Ik weet al niet eens meer wat allemaal. In ieder geval chromen door handles en striping op de zijkant. (in oranje en carbon, maar even kijken wat mooier staat) De kever start niet meer dus MOET ik wel in de up rijden. Hetgeen met dit weer niet onaangenaam is want de kever heeft geen verwarming ;)) Verder moet het Upje in januari weer op voor een verse APK en een grote beurt. Verwacht natuurlijk geen problemen met de apk. Grote beurt heb ik geen idee wat dat zal gaan kosten. 1 ding is stuk en dat is de rechter lamp van de dag rijverlichting. Als het daar bij blijft teken ik ervoor. Nou ja alles is hier Up (to no) good. Ik zal proberen wat meer te posten als 1/2 keer per jaar. ;)

Plaats reactie