VW UP! high up! sound

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » do 04 jun 2020, 11:40

Tom Westendorp schreef:
do 04 jun 2020, 09:44
Maar als je hard moet remmen schiet het ding naar voren toch?
Dat idee had ik ook! Maar blijft netje achter mijn vloermat liggen! (Ja ik verbaas me soms ook dat het gewoon blijft liggen)
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door NidayFright » do 04 jun 2020, 21:28

Ivan Domenie schreef:
do 04 jun 2020, 06:57
Gert schreef:
wo 03 jun 2020, 20:09
Welkom. Echt een auto waar je ook mooie zwart wit fotos van kunt maken.

Overigens. Ik heb dezelfde armsteun. Bovenkant kun je uitschuiven. Het wiebelen hoort erbij volgens mij. Het is intrinsiek zoals dat heet.
Je kunt ernaar (laten) kijken maar het went ook.
Die zwart wit Foto’s ga ik onthouden
Wel even wachten op mijn gti spoiler 😁

Het wiebelen van de armsteun heb ik voor 90% opgelost

Er zit onder in de bekerhouder een schroef, die hebt ik vervangen voor een langere waardoor er een grote metalen ring onder past!

En nu is de beweging ver weg!
De bevestiging is dan ook het probleem bij deze armsteun. Ik heb de twee originele armsteunen van VW vergeleken en dus ook naar de montage gekeken. Ik snap dat deze 'Skai' variant wiebelt, de voet zit vast met alleen 4 boutjes in het kunststof en kunststof is nou eenmaal geen geschikt materiaal hiervoor omdat het door je arm nog redelijk wordt belast. Dat is ook een van de hoofdredenen dat ik voor de andere armsteun ben gegaan. Die is dan wel een stuk duurder, maar zit zo vast als een huis. Bij deze armsteun is de montage net iets anders en heeft een metalen frame die voor de stevigheid zorgt:) Zit er al in sinds ik de auto nieuw heb, meer dan anderhalf jaar en nog dik tevreden mee. Diepe opberging, deksel uitschuifbaar en je kan de hoek nog naar wens zetten d.m.v. een stelschroef. Het is dat je voor de 'Skai' versie bent gegaan, anders had ik je deze aangeraden :dance:
GTI DARK SILVER

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » vr 05 jun 2020, 18:15

NidayFright schreef:
do 04 jun 2020, 21:28
Ivan Domenie schreef:
do 04 jun 2020, 06:57
Gert schreef:
wo 03 jun 2020, 20:09
Welkom. Echt een auto waar je ook mooie zwart wit fotos van kunt maken.

Overigens. Ik heb dezelfde armsteun. Bovenkant kun je uitschuiven. Het wiebelen hoort erbij volgens mij. Het is intrinsiek zoals dat heet.
Je kunt ernaar (laten) kijken maar het went ook.
Duidelijk verhaal dankjewel

En sta altijd open voor verbeteringen!
Die “duurdere” welke is dat en heb je die zelf gemonteerd?
Een foto is altijd werkkom natuurlijk 😉


Die zwart wit Foto’s ga ik onthouden
Wel even wachten op mijn gti spoiler 😁

Het wiebelen van de armsteun heb ik voor 90% opgelost

Er zit onder in de bekerhouder een schroef, die hebt ik vervangen voor een langere waardoor er een grote metalen ring onder past!

En nu is de beweging ver weg!
De bevestiging is dan ook het probleem bij deze armsteun. Ik heb de twee originele armsteunen van VW vergeleken en dus ook naar de montage gekeken. Ik snap dat deze 'Skai' variant wiebelt, de voet zit vast met alleen 4 boutjes in het kunststof en kunststof is nou eenmaal geen geschikt materiaal hiervoor omdat het door je arm nog redelijk wordt belast. Dat is ook een van de hoofdredenen dat ik voor de andere armsteun ben gegaan. Die is dan wel een stuk duurder, maar zit zo vast als een huis. Bij deze armsteun is de montage net iets anders en heeft een metalen frame die voor de stevigheid zorgt:) Zit er al in sinds ik de auto nieuw heb, meer dan anderhalf jaar en nog dik tevreden mee. Diepe opberging, deksel uitschuifbaar en je kan de hoek nog naar wens zetten d.m.v. een stelschroef. Het is dat je voor de 'Skai' versie bent gegaan, anders had ik je deze aangeraden :dance:
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » za 06 jun 2020, 20:48

Ivan Domenie schreef:
vr 05 jun 2020, 18:15
NidayFright schreef:
do 04 jun 2020, 21:28
Ivan Domenie schreef:
do 04 jun 2020, 06:57


Duidelijk verhaal dankjewel

En sta altijd open voor verbeteringen!
Die “duurdere” welke is dat en heb je die zelf gemonteerd?
Een foto is altijd werkkom natuurlijk 😉


Die zwart wit Foto’s ga ik onthouden
Wel even wachten op mijn gti spoiler 😁

Het wiebelen van de armsteun heb ik voor 90% opgelost

Er zit onder in de bekerhouder een schroef, die hebt ik vervangen voor een langere waardoor er een grote metalen ring onder past!

En nu is de beweging ver weg!
De bevestiging is dan ook het probleem bij deze armsteun. Ik heb de twee originele armsteunen van VW vergeleken en dus ook naar de montage gekeken. Ik snap dat deze 'Skai' variant wiebelt, de voet zit vast met alleen 4 boutjes in het kunststof en kunststof is nou eenmaal geen geschikt materiaal hiervoor omdat het door je arm nog redelijk wordt belast. Dat is ook een van de hoofdredenen dat ik voor de andere armsteun ben gegaan. Die is dan wel een stuk duurder, maar zit zo vast als een huis. Bij deze armsteun is de montage net iets anders en heeft een metalen frame die voor de stevigheid zorgt:) Zit er al in sinds ik de auto nieuw heb, meer dan anderhalf jaar en nog dik tevreden mee. Diepe opberging, deksel uitschuifbaar en je kan de hoek nog naar wens zetten d.m.v. een stelschroef. Het is dat je voor de 'Skai' versie bent gegaan, anders had ik je deze aangeraden :dance:
verbetering valt altijd over na te denken!
welke armsteun ben jij voor gegaan?

en heb je deze zelf gemonteerd ?
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door NidayFright » zo 07 jun 2020, 23:15

Ik heb de armsteun met stof, combineert wat mooier met de rest van het interieur aangezien er geen lederen bekleding in de GTI zit. Heb het onderdeelnummer opgezocht: 1S0061123A. Had er toen €159,00 voor betaald incl. korting.
Via ETKA kwam ik de armsteun tegen, deze wordt namelijk niet weergegeven op de VW site bij accessoires terwijl het wel origineel blijkt te zijn voor de Mii, Citigo en Up!
Durf niet te zeggen hoe duur deze momenteel is en/of nog leverbaar is, ik weet alleen dat deze een stuk duurder is dan die met 'Skai' leder die je nu hebt.

En ja heb deze armsteun zelf gemonteerd, is goed te doen maar ik heb dan ook ervaring. Voor iemand die niet heel veel ervaring heeft, moet het ook wel te doen zijn. Het is alleen even goed opletten dat je de afstand goed opmeet van waar de gaatjes geboord moet worden. Mocht je het overwegen zul je zien dat deze muurvast staat d.m.v. van het metalen frame. Hij oogt mooi met de rest van het 'stoffen' interieur en is zeer gebruikersvriendelijk:)
Bijlagen
Armsteun.JPG
20200608_000748.jpg
20200608_000748.jpg (19.72 KiB) 11074 keer bekeken
GTI DARK SILVER

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » ma 08 jun 2020, 09:45

NidayFright schreef:
zo 07 jun 2020, 23:15
Ik heb de armsteun met stof, combineert wat mooier met de rest van het interieur aangezien er geen lederen bekleding in de GTI zit. Heb het onderdeelnummer opgezocht: 1S0061123A. Had er toen €159,00 voor betaald incl. korting.
Via ETKA kwam ik de armsteun tegen, deze wordt namelijk niet weergegeven op de VW site bij accessoires terwijl het wel origineel blijkt te zijn voor de Mii, Citigo en Up!
Durf niet te zeggen hoe duur deze momenteel is en/of nog leverbaar is, ik weet alleen dat deze een stuk duurder is dan die met 'Skai' leder die je nu hebt.

En ja heb deze armsteun zelf gemonteerd, is goed te doen maar ik heb dan ook ervaring. Voor iemand die niet heel veel ervaring heeft, moet het ook wel te doen zijn. Het is alleen even goed opletten dat je de afstand goed opmeet van waar de gaatjes geboord moet worden. Mocht je het overwegen zul je zien dat deze muurvast staat d.m.v. van het metalen frame. Hij oogt mooi met de rest van het 'stoffen' interieur en is zeer gebruikersvriendelijk:)
Ik ga hem zeker overwegen!

Loopt denk ik bij mijn stof ook mooier door!

Maar eerst de Gti spoiler (reeds besteld)
En verlagen alleen twijfel ik tussen
Eibach Pro Kit en H&R verlaging veren
(Eibach 2 cm verlagingen en vee goede reviews hier, en H&R 3,5 tot 4 cm verlaging )
Twijfel Twijfel

Zou mooie zijn als we weer een meetling kunnen houden dan zou ik het misschien gewoon zien.
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door NidayFright » di 09 jun 2020, 23:35

Ja dat is precies wat ik bedoel en het daarom persoonlijk mooier vindt, dat de armsteun meer bij het interieur past.

Ik heb trouwens de H&R veren (28844-1) Even snel ter info; Aangezien de GTI al een centimeter lager is dan de andere uitvoeringen geldt voor mij een verlaging van 35mm voor en achter. Dit zal bij jouw Up! dus een verlaging van rond de 40mm worden. Kan je die maat een beetje vergelijken met die van Eibach op de Up!:) Tevens heb ik bij de achterveren andere aanslagrubbers geplaatst, die smaller zijn. Scheelt nog bijna een centimeter en staat de auto voor en achter bijna op dezelfde hoogte:)

En ik had toen ook de twijfel die jij nu hebt :shhh: Vooral omdat ik er geen beeld bij had en de auto niet te laag wilde hebben. Maar na het monteren toch erg blij met het resultaat. Vind de stand van de auto perfect en precies wat ik wilde, lager hoeft voor mij ook niet. Je levert wel redelijk wat comfort in, wat dus geen issue voor je moet zijn. Met Eibach veren doe je dat ook, maar iets minder dan voor de H&R. Al scheelt de stugheid niet heel veel. Komt ook mede door het verschil in hoogte tussen beide veren. Waarmee de auto met Eibach veren niet even laag komt te staan als bij die van H&R. Stugger wordt de auto sowieso. Het is maar net wat je zelf wilt. Het maakt het dan nog wel lastig want je kan niet even snel test rijden.

Even kort gezegd hoe ik de H&R veren ervaar. Moest er even aan wennen hoe stug de auto is geworden tijdens het rijden over met name een klinkerweg, komt vooral omdat er alleen andere veren worden gemonteerd. Het beste blijft natuurlijk een complete schroefset, maar daar leg je dan ook wel aardig wat centen voor neer. Verder hoef je drempels in ieder geval niet schuin te nemen zoals de rondrijdende petjes dus no worries maar let je even niet op de snelheid bij klinkerwegen of denk je dat je een drempel met dezelfde snelheid als voorheen kan nemen dan heb je het mis. Dat deed ik zelf ook nog onbewust, dat leer je snel af kan ik je vertellen :pray: Je moet hier een beetje de balans in zien te vinden en inzicht krijgen, wat ik al eerder zei een beetje stuiteren doet het wel bij dit soort situaties maar het gaat echt wennen. Zo op zijn tijd word ik er nog weleens op aangewezen door mijn bijrijders dat de Up! erg stug is, maar zelf totaal geen last meer van heb en niet meer 'te voorzichtig' rijdt na het gewennen. Dit zou je als een nadeel kunnen zien, het is ook wel meer persoonlijk.
Voordelen zijn er natuurlijk ook. Als eerste het aanzicht natuurlijk, dat is echt een behoorlijk verschil. En erg van geniet:) Een niet verlaagde Up! doet het verschil heel goed laten zien. Zelf ook naast een niet verlaagde GTI gestaan, die ik dan zonder verlaging een beetje 'lomp' vindt uitstralen om het zo even te zeggen. Verder is de wegligging aanzienlijk beter geworden en doordat deze nog stugger is afgeveerd kan je nu 2x zo hard de bochten in hoeken en van andere leuke slingerwegen genieten. Ik zou ook niet meer naar origineel terug willen om eerlijk te zijn.
Maargoed, dit is zo een beetje hoe ik de auto ervaar met de H&R veren en los van de stugheid ben ik dan ook zeer tevreden.
En uiteraard staan er een aantal foto's in mijn topic:)
GTI DARK SILVER

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » wo 10 jun 2020, 20:15

NidayFright schreef:
di 09 jun 2020, 23:35
Ja dat is precies wat ik bedoel en het daarom persoonlijk mooier vindt, dat de armsteun meer bij het interieur past.

Ik heb trouwens de H&R veren (28844-1) Even snel ter info; Aangezien de GTI al een centimeter lager is dan de andere uitvoeringen geldt voor mij een verlaging van 35mm voor en achter. Dit zal bij jouw Up! dus een verlaging van rond de 40mm worden. Kan je die maat een beetje vergelijken met die van Eibach op de Up!:) Tevens heb ik bij de achterveren andere aanslagrubbers geplaatst, die smaller zijn. Scheelt nog bijna een centimeter en staat de auto voor en achter bijna op dezelfde hoogte:)

En ik had toen ook de twijfel die jij nu hebt :shhh: Vooral omdat ik er geen beeld bij had en de auto niet te laag wilde hebben. Maar na het monteren toch erg blij met het resultaat. Vind de stand van de auto perfect en precies wat ik wilde, lager hoeft voor mij ook niet. Je levert wel redelijk wat comfort in, wat dus geen issue voor je moet zijn. Met Eibach veren doe je dat ook, maar iets minder dan voor de H&R. Al scheelt de stugheid niet heel veel. Komt ook mede door het verschil in hoogte tussen beide veren. Waarmee de auto met Eibach veren niet even laag komt te staan als bij die van H&R. Stugger wordt de auto sowieso. Het is maar net wat je zelf wilt. Het maakt het dan nog wel lastig want je kan niet even snel test rijden.

Even kort gezegd hoe ik de H&R veren ervaar. Moest er even aan wennen hoe stug de auto is geworden tijdens het rijden over met name een klinkerweg, komt vooral omdat er alleen andere veren worden gemonteerd. Het beste blijft natuurlijk een complete schroefset, maar daar leg je dan ook wel aardig wat centen voor neer. Verder hoef je drempels in ieder geval niet schuin te nemen zoals de rondrijdende petjes dus no worries maar let je even niet op de snelheid bij klinkerwegen of denk je dat je een drempel met dezelfde snelheid als voorheen kan nemen dan heb je het mis. Dat deed ik zelf ook nog onbewust, dat leer je snel af kan ik je vertellen :pray: Je moet hier een beetje de balans in zien te vinden en inzicht krijgen, wat ik al eerder zei een beetje stuiteren doet het wel bij dit soort situaties maar het gaat echt wennen. Zo op zijn tijd word ik er nog weleens op aangewezen door mijn bijrijders dat de Up! erg stug is, maar zelf totaal geen last meer van heb en niet meer 'te voorzichtig' rijdt na het gewennen. Dit zou je als een nadeel kunnen zien, het is ook wel meer persoonlijk.
Voordelen zijn er natuurlijk ook. Als eerste het aanzicht natuurlijk, dat is echt een behoorlijk verschil. En erg van geniet:) Een niet verlaagde Up! doet het verschil heel goed laten zien. Zelf ook naast een niet verlaagde GTI gestaan, die ik dan zonder verlaging een beetje 'lomp' vindt uitstralen om het zo even te zeggen. Verder is de wegligging aanzienlijk beter geworden en doordat deze nog stugger is afgeveerd kan je nu 2x zo hard de bochten in hoeken en van andere leuke slingerwegen genieten. Ik zou ook niet meer naar origineel terug willen om eerlijk te zijn.
Maargoed, dit is zo een beetje hoe ik de auto ervaar met de H&R veren en los van de stugheid ben ik dan ook zeer tevreden.
En uiteraard staan er een aantal foto's in mijn topic:)
De stof van mijn zijwanden van mijn stoelen lijkt veel op de gti stof
Dus Zal vast mooi staan

Bedankt voor je uitgebreide beschrijving! Dit helpt echt

Vind alle uitgebreide omschrijvingen zijn echt fijn!

Super bedankt
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » wo 10 jun 2020, 20:24

Ik kan weer iets van mijn lijstje afstrepen

Andere.zonnekleppen uit de VW Polo 6R

Voor
619A9695-0C24-4B27-9198-CBB62FE4B92A.jpeg
Voor
Na
71397E47-F8E7-48F8-BB33-06B855D2E81D.jpeg
Naz
Eindelijk de tekst weg!!!!


Geen airbag tekst of sticker meer

((Uit de deur had ik de sticker al verwijderd)
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door NidayFright » wo 10 jun 2020, 23:50

Nice! Ook al zijn ze het verplicht maar die sticker is echt een doorn in het oog
GTI DARK SILVER

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » ma 15 jun 2020, 11:51

NidayFright schreef:
wo 10 jun 2020, 23:50
Nice! Ook al zijn ze het verplicht maar die sticker is echt een doorn in het oog
Ja stoorde mij er van af dag 1 aan
En nu de goed gevonden en gemonteerd
Voor 30 euro was het goed te doen!
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » wo 24 jun 2020, 20:13

Na veel tips hier zit de GTI spoiler er op

https://youtu.be/s_MVYJWHsNE
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » wo 24 jun 2020, 20:17

Paar dagen geleden ook de Volkswagen sport pendelen gemonteerd
BCF2B12C-9DAD-472D-BBAC-C21510F66609.jpeg
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door NidayFright » wo 24 jun 2020, 22:21

Netjes! De allrounder pedaaltjes :P Heb je die van het koppelingspedaal wel verlijmd? Die zit eigenlijk net te losjes, algemeen bekend:)
GTI DARK SILVER

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » wo 24 jun 2020, 23:20

NidayFright schreef:
wo 24 jun 2020, 22:21
Netjes! De allrounder pedaaltjes :P Heb je die van het koppelingspedaal wel verlijmd? Die zit eigenlijk net te losjes, algemeen bekend:)
Koppeling zit met tessa indoor dubbelzijdig tape zo vast als een huis
Vind de rem ook iets te los daar gaat van de week ook nog tape tussen

Dankjewel
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door NidayFright » do 25 jun 2020, 00:56

Top man!
GTI DARK SILVER

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » za 27 jun 2020, 11:01

Een paar snelle foto’s van mijn gti spoiler
4346CCEF-18F3-435D-9E59-DABF1714518C.jpeg
C5EE6FDF-466E-4E55-A235-C8D9F6EE73E8.jpeg
459A66AB-A592-4AE5-A10C-091E326F9ABD.jpeg
663164F5-F654-41FD-A2EF-38FBA9D9CB04.jpeg
F38A9D60-CBC3-44C2-8946-C5CEE697BA49.jpeg
935A2DEC-15CA-4ECA-B3C3-B178177E37ED.jpeg
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

dennuus1
Forum eindbaas
Berichten: 1128
Lid geworden op: ma 11 jan 2016, 22:07
Locatie: Omgeving Deventer.

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door dennuus1 » zo 28 jun 2020, 17:26

Netjes hoor! Mag ik vragen waar je die spoiler gekocht hebt?

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » ma 29 jun 2020, 06:19

dennuus1 schreef:
zo 28 jun 2020, 17:26
Netjes hoor! Mag ik vragen waar je die spoiler gekocht hebt?
jazeker bij Opc van mossel oosterhout maar iedere vw garage kan hem bestellen!
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: VW UP! high up! sound

Bericht door Ivan Domenie » ma 19 okt 2020, 07:07

25C2EA37-AA78-465B-8FD6-C4A8934B2847.jpeg
Naar lang twijfelen tussen H&R en Eibach veren
afgelopen zaterdag bij Vagtechniek een Eibach pro kit laten monteren

Dit had ik een jaar eerder moeten doen!!!!

Trekt fijner op
Remt fijner
Bochten zijn een feestje
En wisselen van rijbaan is ook veel prettiger

En natuurlijk het uiterlijk

Wat hiervan tussen mijn oren zit geen idee
Maakt ook niet zoveel uit


Wat ik me wel afvraag.... die 2,5cm lijkt veel meer
Alleen maar mooi hoor
Maar hebben meer dat idee!
Heb wel ook meteen de lagere rubbers geplaatst

Ivan
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Plaats reactie