Mike's Style Chic Mii

Laat hier je nieuwe trots zien.
DONRozeboom
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 18 jul 2016, 23:19

Mike's Style Chic Mii

Bericht door DONRozeboom » ma 01 mei 2017, 09:04

Hey allemaal,

Een deel hiervan heb ik ook al gezegd en laten zien in het voorstelforum, maar toch even een gehele post over de voortgang van mijn Mii, en eventuele toekomstideeën.

Ongeveer een jaar geleden mocht ik mijn Mii ophalen bij de dealer. Na het hebben gereden van een Up voor mijn werk, kon ik niet blijer zijn voor een mooi pitting, en toch klein en zuinig autotje voor mijn woon-werkverkeer.
Afbeelding

Nou hou ik zelf altijd van knappe velgen, die bij een auto moeten passen. De standaard 14" 4-spaaks velgen, doen dit naar mijn mening totaal niet. Dus deze werden al heel snel vervangen door een setje 16" van Oxxo. De Mii en Ecomotive logo's aan de achterkant heb ik toen ook meteen verwijderd.
Afbeelding

Nu ben ik zelf altijd fan geweest van de combinatie zwart/rood, en wilde deze accenten in de Mii ook naar voren brengen.
Na een hele tijd niets te hebben gedaan ben ik afgelopen week bezig geweest om dit toch langzaamaan te gaan bewerkstellingen.
Momenteel zijn mijn Seat logo voor, zijknipperlichten en spiegelkappen prachtig rood gekleurd, en begint het al wat te worden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Uiteindelijk wil ik de rode LED-achterlichten van Autostyle, maar gezien de prijs, zal ik eerst mijn achterlichten spuiten met de rode achterlichtspray van Motip. (De foto is een simpele paint tekening van hoe ik het wil maken)
Afbeelding

Uiteindelijk wil ik over de lengte nog een rode striping hebben, alsmede aan de zijkanten. Tevens wil ik mijn remklauwen en remtrommels rood verfen.
Daarnaast zal ik binnenkort een bezoekje brengen aan VAGTechniek, om van mijn 60pk een 75pk te maken.

Updates zullen zeker volgen!!

Gebruikersavatar
blastaway
Vagling liefhebber
Berichten: 530
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 12:42

Re: Mike's Style Chic Mii

Bericht door blastaway » ma 01 mei 2017, 21:11

Staat erg mooi!
Let op: spuiten lichten is apk afkeur
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option

DONRozeboom
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 18 jul 2016, 23:19

Re: Mike's Style Chic Mii

Bericht door DONRozeboom » di 02 mei 2017, 09:01

blastaway schreef:Staat erg mooi!
Let op: spuiten lichten is apk afkeur
Geldt dat ook als ik mijn achteruitrijdlicht wit laat? Gezien dat de enige lamp is die wettelijk gezien wit moet zijn.

Gebruikersavatar
blastaway
Vagling liefhebber
Berichten: 530
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 12:42

Re: Mike's Style Chic Mii

Bericht door blastaway » di 02 mei 2017, 10:03

Ja, alles wat erop aangebracht is, is afkeur. sticker of spuitlak op welk deel van de lamp ook.

Ik heb het ook gehad.
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option

DONRozeboom
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 18 jul 2016, 23:19

Re: Mike's Style Chic Mii

Bericht door DONRozeboom » di 02 mei 2017, 10:13

blastaway schreef:Ja, alles wat erop aangebracht is, is afkeur. sticker of spuitlak op welk deel van de lamp ook.

Ik heb het ook gehad.
Bedankt voor de tip! Ik heb nog een jaar tot APK, en hoop dan de nieuwe set al te hebben, maar dan weet ik al dat dat plannetje de afvalbak in kan.

Plaats reactie