Mijn Up!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Up'ndown
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 24 mar 2012, 19:41

Mijn Up!

Bericht door Up'ndown » za 09 jun 2012, 17:48

Vorige week vrijdag was het eindelijk zover en kon ik na een aantal weken wachten mijn bestelde Up! ophalen bij de dealer (vd Udenhout in Eindhoven). Ik heb even gewacht met het plaatsen van een bericht zodat ik ook wat meer kan melden of de auto me bevalt.
Mijn Up! is een 3deurs High Up. Candy white. Verder heb ik het drive pakket, het dynamic pakket en het executive pakket erbij besteld.
Up1.jpg
Up1.jpg (21.04 KiB) 3093 keer bekeken
Up2.jpg
Up2.jpg (16.23 KiB) 3093 keer bekeken
Up3.jpg
Up3.jpg (18.28 KiB) 3093 keer bekeken
De auto stond onder een doek klaar in de showroom. Na alle formaliteiten aan mij de eer om mijn eerste nieuw bestelde auto te onthullen. In het echt was de auto nog mooier als ik verwacht had. Zeker ook de velgen (triangle) komen in het echt beter tot hun recht dan in de brochure.
Na een korte uitleg was het zover en mocht ik met m'n aanwinst gaan rijden. Inmiddels heb ik 1.100 km op de teller staan. Ik ben zeer tevreden over mijn Up! Het volwassen rijgedrag, het comfort en het mooie uiterlijk van de auto zijn geweldig. Verder is het Maps & More systeem geweldig en de navigatie werkt ook goed. Klein kritiekpuntje van de navigatie vind ik de in mijn ogen verouderde kaart die erop staat. Ik heb een aantal keer gemerkt dat ik bij een gewijzigde situatie kom (bijv. rotonde) die al +/- een jaar geleden is aangelegd en die er niet als zodanig op staat. Of een weg die maanden geleden is omgelegd en nog steeds in de oude situatie in de navigatie staat. Ik had verwacht dat deze situaties meer up to date zouden zijn.
Al met al vind ik het verbazingwekkend dat ze deze auto voor deze prijs aan kunnen bieden. Er kan geen Kia Picanto, Renault Twingo, C1/107/Aygo of wat dan ook tegenop.
Voor mijn werk rijd ik 40km enkele reis per dag. Combinatie van stad, buiten bebouwde kom en snelweg. Het verbruik is geweldig: 4,3 gemiddeld.

Wat betreft de dealer ben ik erg tevreden. Alles was goed geregeld. Ik werd netjes ontvangen. Koffie met (heerlijk) gebak. Tijdens het wachten op de levering werd ik netjes door hen op de hoogte gehouden hoe lang het nog zou duren. Ook de aflevering was erg goed geregeld.
Wel zag ik op de 1e dag dat er een putje/deukje/oneffenheid in de decorinleg zit, die er volgens mij niet in hoort te zitten. Dealer direct gemaild afspraak gemaakt en het hoort inderdaad zo niet te zijn en het gaat vervangen worden door een nieuwe decorinleg/dashbord. Kunnen ze ook niets aan doen ik zag het bij de aflevering (zwaar bewolkt weer) ook niet, pas later toen de zon ging schijnen viel het op. Verder zat de voet van Maps & More niet helemaal goed in het dashbord vast, maar dit hebben ze toen ook direct nagekeken en goed vast gezet (was geen defect of zo).
De handleiding van Maps & More heb ik nog niet ontvangen. Deze zat niet in de doos. Ook gemeld maar helaas tot op heden nog niet ontvangen. Bij de servicecall die de dealer deze week ook deed om te informeren of ik tevreden was met mijn auto heb ik het weer gemeld (na dit per mail en toen ik voor het dashbord bij ze was ook al te hebben gedaan), maar ik heb niets meer van ze gehoord. Dat is een beetje jammer, zeker voor zo'n futiliteit als zo'n flutboekje maar verder ben ik uiterst tevreden over dealer vd Udenhout in Eindhoven.

Ik hoop nog een hele tijd met veel plezier in m'n Up te rijden.

SBR
Forum newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 18:47

Re: Mijn Up!

Bericht door SBR » za 09 jun 2012, 19:15

Gaaf!!
Gefeliciteerd en heelveel rijplezier!!
High up 75pk, Bluemotion, Deep black pearl, 5 Deurs, Drive pakket, Executive pakket, Airconditioning, Gedeeltelijk lederen interieur, Maps & More, Dynamic pakket triangle, productie wk 22-2012, afgeleverd 21-05-2012 (wk 25).

Gebruikersavatar
oubaasje
Vagling liefhebber
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 27 apr 2012, 15:47
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Mijn Up!

Bericht door oubaasje » za 09 jun 2012, 19:23

Up'ndown schreef:

De handleiding van Maps & More heb ik nog niet ontvangen. Deze zat niet in de doos.
gefeliciteerd met je nieuwe Up!

Wat betreft de handleiding: die zat bij mij ook niet in de doos, maar je kunt hem hier
http://www.navigon.com/portal/nl/kunden ... faq&page=1
downloaden als pdf-bestand in de gewenste taal

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Mijn Up!

Bericht door Up-Jury » za 09 jun 2012, 19:27

Gefeliciteerd, gave kar en veel plezier met je nieuwe aanwinst.
BTW zit het boekje van je PID niet bij je auto papieren?

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Mijn Up!

Bericht door up! » za 09 jun 2012, 20:11

Gefeliciteerd Up'ndown!
Up'ndown schreef:Klein kritiekpuntje van de navigatie vind ik de in mijn ogen verouderde kaart die erop staat. Ik heb een aantal keer gemerkt dat ik bij een gewijzigde situatie kom (bijv. rotonde) die al +/- een jaar geleden is aangelegd en die er niet als zodanig op staat. Of een weg die maanden geleden is omgelegd en nog steeds in de oude situatie in de navigatie staat. Ik had verwacht dat deze situaties meer up to date zouden zijn.
Je kunt met een speciale coupon, te vinden bij de maps&more gebruiksaanwijzing, korting krijgen op de nieuwste wegenkaarten, gedurende een jaar lang. Kost iets van 20 euro of zo :)

Up'ndown schreef:Het verbruik is geweldig: 4,3 gemiddeld.
Verbruik uitgerekend met tankbonnen of staat dit op je boardcomputer?? De boardcomputer is namelijk nogal optimistisch over het verbruik... :roll:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Mijn Up!

Bericht door dubbel-UP! » za 09 jun 2012, 20:41

up! schreef:Gefeliciteerd Up'ndown!
Up'ndown schreef:Klein kritiekpuntje van de navigatie vind ik de in mijn ogen verouderde kaart die erop staat. Ik heb een aantal keer gemerkt dat ik bij een gewijzigde situatie kom (bijv. rotonde) die al +/- een jaar geleden is aangelegd en die er niet als zodanig op staat. Of een weg die maanden geleden is omgelegd en nog steeds in de oude situatie in de navigatie staat. Ik had verwacht dat deze situaties meer up to date zouden zijn.
Je kunt met een speciale coupon, te vinden bij de maps&more gebruiksaanwijzing, korting krijgen op de nieuwste wegenkaarten, gedurende een jaar lang. Kost iets van 20 euro of zo :)
2 jaar lang elk kwartaal update voor 20 euro. 1ste update zou zelfs gratis moeten zijn.............
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Marcel Up!
Forum newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 21:33

Re: Mijn Up!

Bericht door Marcel Up! » za 09 jun 2012, 21:07

Prachtige Up!

Bij mij zat er ook geen gebruiksaanwijzing bij van de Maps and More.
Met de link van oubaasje kom je ook alles te weten en in de Navigatie zit ook een handboek...
Druk in het venster Start op more > Handboek.

Maar een boekje zou wel makkelijk zijn.

Groet!
Move up! | BMT 60pk | Candy White | Executive | Drive | Classic 16" | Afleverdatum 8 juni 2012 |
Mijn Up!

M@rc
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 15:36

Re: Mijn Up!

Bericht door M@rc » za 09 jun 2012, 21:25

Gefeliciteerd!

Op de Site van Navigon kun je ook de gebruiksaanwijzing vinden.
http://www.navigon.com/portal/nl/kundenservice/faq.html?page=1&topicId_1=20293734&topicId_2=20444553&topicId_0=18400771

Klik naar pag.2 en daar staat de gebruiksaanwijzing.

Gebruikersavatar
oubaasje
Vagling liefhebber
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 27 apr 2012, 15:47
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Mijn Up!

Bericht door oubaasje » za 09 jun 2012, 21:27

wat wel in de doos moet zitten is de Navigon 70 Automotive Quick Start Guide. Een pamflet in tig talen met de belangrijkste eerste stappen. Daarin wordt ook verwezen naar het door Marcel Up! genoemde handboek in het navigatie apparaat.
Volgens dit pamflet is er geen boekje maar alleen de elektronisch informatie (ook te downloaden zoals hierboven beschreven). Wat wel belangrijk is dat er een sticker op het pamflet moet zitten met de kortingscode om de updates t.z.t. gedurende 2 jaar tegen gereduceerde prijs te kunnen downloaden. Code zoiets als Freshmaps en dan een nummer.
Om te kunnen updaten en de code in te voeren moet je de Navigon Fresh software (voor Windows en voor de Mac) installeren op je computer.

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Mijn Up!

Bericht door High-up! » zo 10 jun 2012, 01:29

Mooi gefeliciteerd!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Mijn Up!

Bericht door Ron UP » zo 10 jun 2012, 04:02

Mooie Up !!! Veel plezier er mee maar dat lukt al he, haha
Wat betreft de navi, idd zoals men al zegt, met dat stickertje kun je goedkoop updaten!
En dat sommige dingen er vaak niet goex opstaan, ligt niet aan de navi maar vaak aan de laxisheid vd gemeentes, die schijnen t door te moeten geven als er wat veranderd is, en dan gebeurt vaak niet....
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Nemad
Vagling liefhebber
Berichten: 132
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 19:18
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Mijn Up!

Bericht door Nemad » zo 10 jun 2012, 21:25

Ontzettend mooie auto! Eind juli komt onze exact dezelfde Up! Alleen dan als 5-deurs en zonder drive pakket. Veel plezier ermee!
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Mijn Up!

Bericht door Tess » ma 11 jun 2012, 09:45

Gefeliciteerd, mooie UP hoor!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Up'ndown
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 24 mar 2012, 19:41

Re: Mijn Up!

Bericht door Up'ndown » ma 18 jun 2012, 20:53

up! schreef:Gefeliciteerd Up'ndown!
Up'ndown schreef:Klein kritiekpuntje van de navigatie vind ik de in mijn ogen verouderde kaart die erop staat. Ik heb een aantal keer gemerkt dat ik bij een gewijzigde situatie kom (bijv. rotonde) die al +/- een jaar geleden is aangelegd en die er niet als zodanig op staat. Of een weg die maanden geleden is omgelegd en nog steeds in de oude situatie in de navigatie staat. Ik had verwacht dat deze situaties meer up to date zouden zijn.
Je kunt met een speciale coupon, te vinden bij de maps&more gebruiksaanwijzing, korting krijgen op de nieuwste wegenkaarten, gedurende een jaar lang. Kost iets van 20 euro of zo :)

Up'ndown schreef:Het verbruik is geweldig: 4,3 gemiddeld.
Verbruik uitgerekend met tankbonnen of staat dit op je boardcomputer?? De boardcomputer is namelijk nogal optimistisch over het verbruik... :roll:
De speciale coupon zat dus ook niet in de doos. Ben vorige week door een medewerkster van vd Udenhout (niet de verkoper) nagebeld over de auto. Nogmaals aangegeven dat de handleiding niet in de doos zat, ze zou het doorgeven aan de verkoper, niets meer gehoord. Dit weekend gemaild, verkoper meldt hiervan niet op de hoogte te zijn maar gaat er alsnog achter aan..... was pas de 4e keer dat ik hiervan melding maakte.

Het verbruik dat ik aan gaf was via de boordcomputer. Er zijn dagen bij dat de boordcomputer 4,0 aangeeft.

Plaats reactie