Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1390
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Up!grade TSI » di 29 nov 2022, 19:19

Persoonlijk zou ik eens in overweging nemen om komend voorjaar je zomerbanden te vervangen door vers rubber.
Kijk eens kritisch naar het 4 cijferige DOT nummer, hieruit kun je herleiden wanneer ze geproduceerd zijn.
Bijvoorbeeld 2315= week 23 van 2015. Met banden van 10 jaar of ouder moet je niet willen rijden denk ik (ongeacht de profieldiepte)
Dit omdat oa ook de elasticiteit van het rubber achteruit gaat en/of er komen droogte-scheurtjes in.
Ik schat dat jouw zomerbanden zeker 8 jaar oud zijn, bij mij zou het dan al gaan kriebelen om nieuwe aan te schaffen 😁
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Autheo » di 29 nov 2022, 19:54

Up!grade TSI schreef:
di 29 nov 2022, 19:19
Persoonlijk zou ik eens in overweging nemen om komend voorjaar je zomerbanden te vervangen door vers rubber.
Kijk eens kritisch naar het 4 cijferige DOT nummer, hieruit kun je herleiden wanneer ze geproduceerd zijn.
Bijvoorbeeld 2315= week 23 van 2015. Met banden van 10 jaar of ouder moet je niet willen rijden denk ik (ongeacht de profieldiepte)
Dit omdat oa ook de elasticiteit van het rubber achteruit gaat en/of er komen droogte-scheurtjes in.
Ik schat dat jouw zomerbanden zeker 8 jaar oud zijn, bij mij zou het dan al gaan kriebelen om nieuwe aan te schaffen 😁
Ik vind banden heel belangrijk, die paar vierkante cm's contact tussen wegdek en auto hebben grote invloed op de veiligheid, daar ga ik niet onbezonnen mee om. Inderdaad moet je niet met te oude banden willen rijden, maar mijn banden zijn nu 6 jaar oud, nog zonder droogtescheurtjes of andere aandachtspunten, dus dat vind ik nog verantwoord. Voordeel van zelf wielen wisselen is dat je elke band nauwkeurig bekijkt bij het wassen en opbergen. Ze hangen aan de wand, waar geen UV invloed is, dus tijdens de opslag tellen de jaren anders dan dat ze in de zon en weer en wind onder de auto zouden zitten. Bij mij kriebelt het nog niet om ze al te vervangen, maar ik houd het goed in de gaten. Ik ga niet met twijfelachtig rubber de weg op!

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1390
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Up!grade TSI » di 29 nov 2022, 20:13

Autheo schreef:
di 29 nov 2022, 19:54
Up!grade TSI schreef:
di 29 nov 2022, 19:19
Persoonlijk zou ik eens in overweging nemen om komend voorjaar je zomerbanden te vervangen door vers rubber.
Kijk eens kritisch naar het 4 cijferige DOT nummer, hieruit kun je herleiden wanneer ze geproduceerd zijn.
Bijvoorbeeld 2315= week 23 van 2015. Met banden van 10 jaar of ouder moet je niet willen rijden denk ik (ongeacht de profieldiepte)
Dit omdat oa ook de elasticiteit van het rubber achteruit gaat en/of er komen droogte-scheurtjes in.
Ik schat dat jouw zomerbanden zeker 8 jaar oud zijn, bij mij zou het dan al gaan kriebelen om nieuwe aan te schaffen 😁
Ik vind banden heel belangrijk, die paar vierkante cm's contact tussen wegdek en auto hebben grote invloed op de veiligheid, daar ga ik niet onbezonnen mee om. Inderdaad moet je niet met te oude banden willen rijden, maar mijn banden zijn nu 6 jaar oud, nog zonder droogtescheurtjes of andere aandachtspunten, dus dat vind ik nog verantwoord. Voordeel van zelf wielen wisselen is dat je elke band nauwkeurig bekijkt bij het wassen en opbergen. Ze hangen aan de wand, waar geen UV invloed is, dus tijdens de opslag tellen de jaren anders dan dat ze in de zon en weer en wind onder de auto zouden zitten. Bij mij kriebelt het nog niet om ze al te vervangen, maar ik houd het goed in de gaten. Ik ga niet met twijfelachtig rubber de weg op!
Ik meende gelezen en daarna berekend te hebben dat jouw Mii komende Januari 7 wordt. Tevens zei je dat ze er vanaf nieuw op zitten.
Ervan uitgaande dat ze ook korte tijd in één of andere fabrieks-opslag gelegen hebben kunnen ze nooit exact even oud als de auto zijn en al helemaal niet nieuwer toch? Anders spreek je jezelf een beetje tegen 😉
Maar wat staat er voor DOT nummer op de zijkant dan als ik vragen mag?
Oh en btw, was geen aanval of suggestie dat jij met twijfelachtig rubber de weg op zou gaan hoor, zou niet durven 😇
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

Gebruikersavatar
Ozzy
Vagling liefhebber
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 21 mar 2022, 11:59
Locatie: Deventer

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Ozzy » di 29 nov 2022, 20:14

Tot een leeftijd van 10 jaar is het prima zolang er maar genoeg profiel op zit en geen scheurtjes oid aanwezig zijn. De Conti banden onder mijn Mii zijn net 5 jaar oud. Er zit meer dan zat profiel op, maar laatst gleed ik toch echt een beetje zijdelings weg... Ik denk dat ik ze binnenkort vervang door Hankooks (en met meer verstand ga rijden in dit formaat auto).
Seat Mii Sport Dynamic 1.0 MPI 60pk

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Autheo » di 29 nov 2022, 21:05

Up!grade TSI schreef:
di 29 nov 2022, 20:13

Ik meende gelezen en daarna berekend te hebben dat jouw Mii komende Januari 7 wordt. Tevens zei je dat ze er vanaf nieuw op zitten.
Ervan uitgaande dat ze ook korte tijd in één of andere fabrieks-opslag gelegen hebben kunnen ze nooit exact even oud als de auto zijn en al helemaal niet nieuwer toch? Anders spreek je jezelf een beetje tegen 😉
Maar wat staat er voor DOT nummer op de zijkant dan als ik vragen mag?
Oh en btw, was geen aanval of suggestie dat jij met twijfelachtig rubber de weg op zou gaan hoor, zou niet durven 😇
Je hebt gelijk dat m'n Mii in januari al weer 7 jaar oud is, wat gaat de tijd snel. Dus ik sprak me inderdaad tegen dat de banden 6 jaar oud zijn, excuus daarvoor. Ik heb nog niet naar de DOT gekeken (nu te donker), maar je kunt er van uitgaan dat bij een JIT-delivery in het productieproces van VAG er maar heel weinig tijd zit tussen productie van de banden en montage onder de auto. Algemeen wordt gesteld dat banden in een goede opslag nauwelijks verouderen, dus dat geldt ook waar ik m'n banden UV vrij goed opsla. Zolang ik m'n Mii heb, zijn de banden dus 6 keer zo'n 5 maanden UV vrij in goede omstandigheden opgeslagen. Als je daar rekening mee houdt, zijn ze dus vergelijkbaar met banden die 4,5 jaar oud zijn, wat betreft de conditie van het rubber.
Leuk om hierover van gedachten te wisselen, ik voel me daar beslist niet door aangevallen hoor. Maar zo kunnen we onderling van elkaar alleen maar wijzer worden. Ben het helemaal met je eens dat je goed op je banden moet letten, helaas is dat voor velen te vaak een sluitpost waar te nonchalant mee wordt omgegaan.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Autheo » di 29 nov 2022, 21:34

Ozzy schreef:
di 29 nov 2022, 20:14
Tot een leeftijd van 10 jaar is het prima zolang er maar genoeg profiel op zit en geen scheurtjes oid aanwezig zijn. De Conti banden onder mijn Mii zijn net 5 jaar oud. Er zit meer dan zat profiel op, maar laatst gleed ik toch echt een beetje zijdelings weg... Ik denk dat ik ze binnenkort vervang door Hankooks (en met meer verstand ga rijden in dit formaat auto).
Als je pittig rijdt, kun je in de herfst met vochtig wegdek en blaadjes wat makkelijker wegglijden. Zal dat met Hankooks veel minder zijn dan met Conti's? Rijstijl aanpassen lijkt me iets goedkoper (en milieuvriendelijker) dan nieuwe banden aanschaffen, als die andere banden nog in prima conditie zijn ;) .

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Autheo » wo 30 nov 2022, 11:20

Up!grade TSI schreef:
di 29 nov 2022, 19:19

Kijk eens kritisch naar het 4 cijferige DOT nummer, hieruit kun je herleiden wanneer ze geproduceerd zijn.
Bijvoorbeeld 2315= week 23 van 2015.
Vandaag even naar het DOT nummer gekeken. Bij mij geen 4 cijfers, maar de code HW8X D5YJ. Daar kan ik geen chocola van maken. Of de 8 moet staan voor augustus en de 5 voor 2015. Dus dan zijn de banden maar 5 maanden ouder dan de afleverdatum van de auto. Verder valt er uit alle andere cijfers elders op de band voor mij geen productiedatum af te leiden. De Conti's zijn in Tsjechië gemaakt, net als de Mii zelf. Ik durf er dus zondermeer van uit te gaan dat de banden nauwelijks ouder zijn dan de auto zelf.

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1390
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Up!grade TSI » wo 30 nov 2022, 15:32

Autheo schreef:
wo 30 nov 2022, 11:20
Up!grade TSI schreef:
di 29 nov 2022, 19:19

Kijk eens kritisch naar het 4 cijferige DOT nummer, hieruit kun je herleiden wanneer ze geproduceerd zijn.
Bijvoorbeeld 2315= week 23 van 2015.
Vandaag even naar het DOT nummer gekeken. Bij mij geen 4 cijfers, maar de code HW8X D5YJ. Daar kan ik geen chocola van maken. Of de 8 moet staan voor augustus en de 5 voor 2015. Dus dan zijn de banden maar 5 maanden ouder dan de afleverdatum van de auto. Verder valt er uit alle andere cijfers elders op de band voor mij geen productiedatum af te leiden. De Conti's zijn in Tsjechië gemaakt, net als de Mii zelf. Ik durf er dus zondermeer van uit te gaan dat de banden nauwelijks ouder zijn dan de auto zelf.
Als het goed is moet er rechts van de codering die jij beschrijft nog een 4-cijferig nummer staan? Die moet je hebben...
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

Gebruikersavatar
Ozzy
Vagling liefhebber
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 21 mar 2022, 11:59
Locatie: Deventer

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Ozzy » wo 30 nov 2022, 16:12

Ik zou nogmaals kijken. DOT hoort er altijd op te staan, zelfs op banden van 2015.
Autheo schreef:
di 29 nov 2022, 21:34
Als je pittig rijdt, kun je in de herfst met vochtig wegdek en blaadjes wat makkelijker wegglijden. Zal dat met Hankooks veel minder zijn dan met Conti's? Rijstijl aanpassen lijkt me iets goedkoper (en milieuvriendelijker) dan nieuwe banden aanschaffen, als die andere banden nog in prima conditie zijn ;) .
Mwa... Pittig rijden is een groot woord in dit geval. Ik ben zeker niet de traagste, maar met een ongeblazen 60pk wordt je op een gegeven moment wel beperkt tot een bepaald tempo.

Op dat moment lagen er geen blaadjes op het wegdek, het wegdek was wel een beetje nat. Dezelfde bocht pak ik met mijn andere auto veel vlotter, die glijdt nooit uit. Onder die auto liggen Hankook Ventus Prime 3's, daar ben ik tot op heden erg tevreden over. Dat zijn waarschijnlijk de beste (non-sport) banden die ik ooit heb gehad.
Seat Mii Sport Dynamic 1.0 MPI 60pk

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Autheo » wo 30 nov 2022, 16:56

Up!grade TSI schreef:
wo 30 nov 2022, 15:32
Als het goed is moet er rechts van de codering die jij beschrijft nog een 4-cijferig nummer staan? Die moet je hebben...
Ik kon achter de code van 8 tekens geen 4 cijfers vinden, maar dat blijkt alleen op de binnenzijde van de banden zo te zijn. Wist niet dat op de buitenzijde de volledige code te vinden valt. Die blijkt 4115 te zijn, dus zijn de banden begin oktober 2015 gefabriceerd, dat is dus zo'n 3 maanden voor de afleverdatum van de auto. Dus een kalenderleeftijd van op dit moment 7 jaar en bijna 2 maanden. Met de opslagtijd er afgetrokken, kan ik er van uit blijven gaan dat de conditie van het rubber te vergelijken is met een band van zo'n 4,5 jaar. Voor mij zeker nog geen reden om vanwege de kalenderleeftijd ze te vervangen. Nog veilig genoeg en ook minder belastend voor het milieu lijkt me.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Autheo » wo 30 nov 2022, 17:07

Ozzy schreef:
wo 30 nov 2022, 16:12

Mwa... Pittig rijden is een groot woord in dit geval. Ik ben zeker niet de traagste, maar met een ongeblazen 60pk wordt je op een gegeven moment wel beperkt tot een bepaald tempo.

Op dat moment lagen er geen blaadjes op het wegdek, het wegdek was wel een beetje nat. Dezelfde bocht pak ik met mijn andere auto veel vlotter, die glijdt nooit uit. Onder die auto liggen Hankook Ventus Prime 3's, daar ben ik tot op heden erg tevreden over. Dat zijn waarschijnlijk de beste (non-sport) banden die ik ooit heb gehad.
Welke maat banden heb je? Als je op een Mii een brede band monteert, heb je door het lage gewicht van de auto minder druk per vierkante cm, dus minder grip. Bij een grotere en zwaardere auto, zul je makkelijker meer druk per vierkante cm hebben, met dito meer grip. Voor de Vagling wordt niet voor niets geadviseerd om smallere winterbanden te gebruiken (max 185, beter 165), om de druk per vierkante cm te verhogen voor beter grip.
Als je dus je Conti's omruilt voor Hankooks in dezelfde maat, vraag ik me af of je niet hetzelfde effect blijft houden. Ik ben benieuwd.

Gebruikersavatar
Ozzy
Vagling liefhebber
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 21 mar 2022, 11:59
Locatie: Deventer

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Ozzy » wo 30 nov 2022, 17:31

Autheo schreef:
wo 30 nov 2022, 17:07
Welke maat banden heb je? Als je op een Mii een brede band monteert, heb je door het lage gewicht van de auto minder druk per vierkante cm, dus minder grip. Bij een grotere en zwaardere auto, zul je makkelijker meer druk per vierkante cm hebben, met dito meer grip. Voor de Vagling wordt niet voor niets geadviseerd om smallere winterbanden te gebruiken (max 185), om de druk per vierkante cm te verhogen voor beter grip.
Als je dus je Conti's omruilt voor Hankooks in dezelfde maat, vraag ik me af of je niet hetzelfde effect blijft houden. Ik ben benieuwd.
Als ik het me goed herinner liggen er banden met de maat 185-55/R15 eronder.
Er zit ook veel verschil in banden. Voorheen had ik onder die andere auto Conti's en Michelins en dat was werkelijk waar 3 keer niks. Sindsdien gaat mijn voorkeur altijd uit naar Hankook.
Seat Mii Sport Dynamic 1.0 MPI 60pk

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Autheo » ma 18 sep 2023, 19:35

Even tijd voor een kleine update. Al lang geleden had ik extra reflectoren achter aangebracht, zoals op eerdere foto's te zien is. Daarvan was er één door de zon inmiddels wat verbleekt, dus leek het mij tijd ze te vervangen. Ik vond reflectoren, die m.i. wel leuk op het bumperprofiel aansluiten.
Bijlagen
Foto Reflectoren Mii.jpg

Gebruikersavatar
OnlyWay=Up!
Vagling liefhebber
Berichten: 263
Lid geworden op: wo 25 aug 2021, 17:14
Locatie: Rotterdam

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door OnlyWay=Up! » za 23 sep 2023, 12:13

Autheo schreef:
ma 18 sep 2023, 19:35
Even tijd voor een kleine update. Al lang geleden had ik extra reflectoren achter aangebracht, zoals op eerdere foto's te zien is. Daarvan was er één door de zon inmiddels wat verbleekt, dus leek het mij tijd ze te vervangen. Ik vond reflectoren, die m.i. wel leuk op het bumperprofiel aansluiten.
Geinig! Het kenteken ook trouwens:)
EX: '17 UP! TSI

hutch
Vagling liefhebber
Berichten: 366
Lid geworden op: do 09 jun 2016, 18:40

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door hutch » wo 27 sep 2023, 12:39

Autheo schreef:
wo 30 nov 2022, 16:56
Ik kon achter de code van 8 tekens geen 4 cijfers vinden, maar dat blijkt alleen op de binnenzijde van de banden zo te zijn.
Zo leer je nog eens wat. ;)
https://www.google.com/search?q=heeft+e ... e&ie=UTF-8

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Autheo » ma 09 okt 2023, 00:03

Nu ik minder rijd dan 15.000 km per jaar, was voor mij eind september de jaarlijkse APK tevens het sein voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt (bij een km stand van 157.853 km.). Die gaat dan niet meer exact volgens de adviezen van het op 15 k km gebaseerde onderhoudsschema, maar er wordt dan meer ‘maatwerk’ geleverd. Deze keer is het luchtfilter vervangen en zijn de bougies vernieuwd, naast de oliewissel en uitgebreide inspecties. Ik meld altijd dat ik het interieurfilter zelf verwissel (plaats zelf volgens schema een koolstoffilter).
Naast dit gebruikelijke onderhoud hoefde er verder niets extra’s gedaan te worden, en kan de auto er weer een jaar tegen. Kosten dit keer € 420.

Het afgelopen jaar heb ik 10.000 km gereden, en het gemiddelde verbruik was 4,87 l/100 km (1/20,5). Door de gestegen brandstofprijzen (ik tank E5/98) ligt de km prijs nu op € 0,10 voor de brandstof, € 0,04 voor onderhoud en bijna € 0,06 voor verzekering en belasting. Ik ga er vanuit dat de auto nog zonder probleem de 300.000 km kan halen, waarmee voor mij de afschrijving dan op € 0,05 per km komt. Zo gerekend, kom ik voor dit jaar dus op de totale kosten van € 0,25 per km.
Als veelrijder van meer dan 30.000 km per jaar was dat voorheen € 0,16 per km, maar dat kwam enerzijds door de lagere brandstofprijs en anderzijds door de verdeling van de vaste lasten over veel meer kilometers. Maar met een all-in km prijs van € 0,25 ben ik helemaal tevreden, denk niet dat het me op een andere manier lukt om goedkoper te rijden. Wat mij betreft hoop ik nog lang van de Mii te kunnen genieten!

kees62
Vagling liefhebber
Berichten: 114
Lid geworden op: di 05 jan 2021, 19:07

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door kees62 » ma 09 okt 2023, 05:21

Alleen door het onderhoud zelf te doen kun je nog wat goedkoper denk ik. Geeft wel vertrouwen dat ik voorlopig door kan in mijn Citigo met 30K p/j

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1390
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Up!grade TSI » ma 09 okt 2023, 22:52

kees62 schreef:
ma 09 okt 2023, 05:21
Alleen door het onderhoud zelf te doen kun je nog wat goedkoper denk ik. Geeft wel vertrouwen dat ik voorlopig door kan in mijn Citigo met 30K p/j
Dat is een feit dat zelf onderhouden goedkoper is als je de knowhow hebt, ik las bougies en luchtfilter?
Daar rekent de dealer alleen al 180 ex btw (bougies) en 60 ex btw (luchtfilt.) voor...en da's echt geen rocket science om zelf te doen ;)
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Autheo » do 30 nov 2023, 15:53

Vandaag had ik de gelegenheid om de bandenwissel weer uit te voeren. Begin mei had ik de winterbanden weer voor de zomerbanden verruild, en vandaag dus weer voor de winterbanden gekozen.

De zomerbanden hebben er inmiddels ruim 94.000 km opzitten, het profiel is nog meer dan 3 mm. De Continentals zijn nog in prima staat, zonder droogtescheurtjes, onregelmatige slijtage of wat dan ook. Bij de APK in oktober waren daarover geen opmerkingen.

Als winterbanden heb ik Dunlop Winter Contact, die hadden na de vorige winter er bijna 23.000 km opzitten, met nog een profiel van meer dan 6 mm.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1

Bericht door Autheo » di 16 jan 2024, 23:56

:occasion-candle: :occasion-candle: :occasion-candle: :occasion-candle: :occasion-candle: :occasion-candle: :occasion-candle: :occasion-candle:

Precies 8 jaar geleden mocht ik de sleutels van mijn Mii in ontvangst nemen, dus vandaag vierden wij de verjaardag. Hij heeft er inmiddels bijna 162.000 km opzitten, en rijdt nog net zo lekker en probleemloos als in het begin. Ik hoop er nog heel lang van te kunnen blijven genieten.

Nadat de kaarsjes waren uitgeblazen heb ik hem als cadeautje een lekker fris interieurfilter gegeven (in de actieve kool variant).

Plaats reactie