Sneakpreview eigen Up! 25/5 Update: Up! afgeleverd + pics

Laat hier je nieuwe trots zien.
schuit_nl
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 30 mar 2012, 12:34
Locatie: Friesland

Sneakpreview eigen Up! 25/5 Update: Up! afgeleverd + pics

Bericht door schuit_nl » zo 20 mei 2012, 16:46

Nog even en ook wij kunnen ook rijden in een nieuwe Up!

Vandaag teruggekomen uit Denemarken en even verstoken geweest van mail en telefoon. Vandaar ook een update van de plaatselijk VW-garage gemist. Toch even een blik door de garagedeur.... En zo te zien rechtstreeks van de vrachtwagen de garage ingereden. Bescherming etc. zit er nog op.

De Triangle velgen gaan er af en daarvoor komt een set witte Classics. Deze heb ik overgenomen van Gert alias vwholic. Daarnaast vervang ik, zoals ook al velen voorgingen, de gehele inhoud van de koplampunit met PIAA's en Osrams.

Verwachting is om donderdag/vrijdag met de nieuwe Up! te rijden.

PS: In Denemarken relatief veel Ups! gespot en waar je het zou verwachten, Duitsland, niet een!
Bijlagen
DSC00428.jpg
Sneakpreview
DSC00428.jpg (95.02 KiB) 2556 keer bekeken
Laatst gewijzigd door schuit_nl op vr 25 mei 2012, 22:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Sneakpreview van de eigen Up!

Bericht door Tess » ma 21 mei 2012, 20:44

Spannend! Hij is mooi! Succes
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Sneakpreview van de eigen Up!

Bericht door Up&Go » ma 21 mei 2012, 21:28

Mooi! en waar gaan de triangels naar toe?

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Sneakpreview van de eigen Up!

Bericht door Witte Reus » di 22 mei 2012, 09:44

Toch een leuke thuiskomer dat je Up er ineens staat. Kentekenplaten erop, classics eronder en gaaaaaaan :P

BTW was me ook al opgevallen dat je ze in Duitsland (nog) weinig ziet. Heb het koninginnedag weekend met de motor zo'n 1100km door Duitsland gereden. Ik heb er precies 1 in t wild gezien (de Up!'s die bij de dealers stonden laat ik even buiten beschouwing).
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Sneakpreview van de eigen Up!

Bericht door dubbel-UP! » di 22 mei 2012, 12:24

vwholic schreef:Toch een leuke thuiskomer dat je Up er ineens staat. Kentekenplaten erop, classics eronder en gaaaaaaan :P

BTW was me ook al opgevallen dat je ze in Duitsland (nog) weinig ziet. Heb het koninginnedag weekend met de motor zo'n 1100km door Duitsland gereden. Ik heb er precies 1 in t wild gezien (de Up!'s die bij de dealers stonden laat ik even buiten beschouwing).

Tja, in Duitsland kan de UP! -afhankelijk van de uitvoering- tot 2000 euro duurder zijn dan hier.
dat zal de mensen eerder in een Polo drijven. Maar vergeet ook niet dat VW Nederland bij de fabriek veel productieplaatsen op de UP! heeft gereserveerd.
Hierdoor zal Nederland wellicht enigszins voorrang krijgen bij de leveringen.
Ook is Duitsland nogal groot en zijn er de afgelopen maand rond de 4000 verkocht, toch een net aantal! Ze zijn er dus toch wel ergens...............
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Sneakpreview van de eigen Up!

Bericht door Ron UP » di 22 mei 2012, 13:49

Bedenk wel dat Duitsland vele malen groter is dan ons overbevolkte landje he ;)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

schuit_nl
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 30 mar 2012, 12:34
Locatie: Friesland

Re: Sneakpreview van de eigen Up!

Bericht door schuit_nl » di 22 mei 2012, 16:50

Up&Go schreef:Mooi! en waar gaan de triangels naar toe?
Eerst wilde ik deze via MP of het forum verkopen maar de garage had zelf interesse en die zet ze nu onder een demo Up! Financieel kiet gespeeld en geen geleur aan de deur....

schuit_nl
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 30 mar 2012, 12:34
Locatie: Friesland

Re: Sneakpreview van de eigen Up! Update: Up! afgeleverd + p

Bericht door schuit_nl » vr 25 mei 2012, 22:17

Gister is de auto afgeleverd. Leuk; kenteken met een dubbele X. Stond er keurig op met de witte Classics, het panoramadak en de M&M die direct was bijgeleverd.
Inmiddels staat er 200 km op met jammergenoeg ook al nodige insectenlijken op de voorkant. Zonde van het werk van de poetser! Hieronder de foto's.
Bijlagen
DSC00470.jpg
DSC00470.jpg (119.77 KiB) 2230 keer bekeken
DSC00462.jpg
DSC00462.jpg (123.55 KiB) 2230 keer bekeken
DSC00458.jpg
DSC00458.jpg (132.49 KiB) 2230 keer bekeken

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Sneakpreview van de eigen Up! Update: Up! afgeleverd + p

Bericht door TOP UP! » za 26 mei 2012, 08:43

schuit_nl schreef:Gister is de auto afgeleverd. Leuk; kenteken met een dubbele X. Stond er keurig op met de witte Classics, het panoramadak en de M&M die direct was bijgeleverd.
Inmiddels staat er 200 km op met jammergenoeg ook al nodige insectenlijken op de voorkant. Zonde van het werk van de poetser! Hieronder de foto's.

Mooie auto hoor :) Lekker met het dak open dit weekend.....

Ik heb zelf ook achteraf de classic velgen op mijn zwarte high Up! gemonteerd.Ik vind dit persoonlijk de mooiste originele velg voor de Up! vanwege( de naam zegt het al) klassieke 'look'.

p.s. die insecten zou ik er redelijk snel afspuiten in de wasstraat anders is het niet goed voor je lak,,,,

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Sneakpreview eigen Up! 25/5 Update: Up! afgeleverd + pic

Bericht door Witte Reus » za 26 mei 2012, 10:16

Nice :P.

Ja, een witte is vreselijk mooi maar ook erg besmettelijk. Wit trekt trouwens insecten aan. Klinkt wat overdreven maar verklaar dit maar eens:
CIMG0229.JPG
CIMG0229.JPG (41.45 KiB) 2186 keer bekeken
Stond tussen een gele, een oranje en twee rode in en dit was de enige waarop een kudde vliegen zat :o

Anyway, regelmatig wassen en he hebt altijd eer van je werk. Geen tijd voor? Als ie vies is rijdt ie ook lekker :D.




maar schoon toch lekkerder 8-)
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Sneakpreview eigen Up! 25/5 Update: Up! afgeleverd + pic

Bericht door Tom Westendorp » ma 28 mei 2012, 13:17

Heerlijke auto! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie